Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Intrudergubbe sitter i solveggen

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 8]

76 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 20 Sep 2014 - 12:56

intrudergubbe skrev:Husker jo godt Engedahl og Stordahls  elgjaktvise,inneholdt mange sannheter den...
Dagens jakt er nok ikke så preget av alkoholinntak og slikt som før i tida,er for mye folk i skauen og for dyrt heretter...
Husker jeg var på rådyrjakt sammen med en overivrig kar...Sjå dær,skreik n og smelte et skøtt inn i et kjerr et par hundre meter unna..
Da vi kom fram var det bare noen kvister som lå på bakken..Da ble n jaggu rar...--Det kunne jo ha vøri en bærsanker,vet du..trøstet jeg.. confused

og du Knut R. kan da vel starte MC-butikk når som helst.. sunny

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 20 Sep 2014 - 17:00

KnutR

Admin
intrudergubbe skrev:
intrudergubbe skrev:Husker jo godt Engedahl og Stordahls  elgjaktvise,inneholdt mange sannheter den...
Dagens jakt er nok ikke så preget av alkoholinntak og slikt som før i tida,er for mye folk i skauen og for dyrt heretter...
Husker jeg var på rådyrjakt sammen med en overivrig kar...Sjå dær,skreik n og smelte et skøtt inn i et kjerr et par hundre meter unna..
Da vi kom fram var det bare noen kvister som lå på bakken..Da ble n jaggu rar...--Det kunne jo ha vøri en bærsanker,vet du..trøstet jeg.. confused

og du Knut R. kan da vel starte MC-butikk når som helst.. sunny

Haha! Jeg er nok (til kjerringas store fortvilelse) bedre til å kjøpe enn å selge.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

78 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 2 Okt 2014 - 13:01

Her om dagen skulle TauseLeif med trehjuling 400 ccm og jeg kjøre Totenrunden for første gang.Vi stoppa på Skreia for bæsj,kaffe og prat.Jeg spurte dama som jobba på stassjon om hu var fra Thailand,men hu var fra miniputtstaten Kina,og hu syntes vi såpkokera herfra var bortskjemte på alle måter...og hu likte at det i Norge ikke var fårskjell på fattig og rik..
Da vi kjørte videre var vi litt betenkt over veivalget,men pytt...pytt....la det skure and go....
Etter ei stønn ble det FIN grusvei,ikke som faanskapet i DøleGudbrands rike...Vi traff på en trøsykkelgubbe som Leif spurte om veien gikk til Raufoss,svaret var ja...kanskje han var klin kokkos Leif er afall døvvhørt og oppfattet svaret som jess ??cherry
Vi kom til en veibom som vi offisielt ikke så og der sto det Torsæteråsen,og det ligger i fjellet mellom Skreia og Hurdal.... bounce
Ja,vi fortsatte da og kom til ei rundkjøring,og Leif sa høyre...Jeg spurte en syklistgubbe i milltæruniform om veien....pollisj..pollisj..sa`n,men om han ikke var direkte møkkete var n itte dirrekte pollisjt heill...blid kar,om det hadde vøri åvernattingstur hadde ve jaggu bedt n på øl... What a Face
Høgre som Leif sa ville ha brakt oss tell Nannestad og stomp å fattimæinn åt Bjørn Fæli,så det vart hundresvingersmila over att tell Minnesundtraktene.
Så kaffe på bensinstassjon og DEN rypa med Sittroeng c 1 ,tru je ,hadde tenkt nævne i æill enkelthet at hu hadde en sneisen skyss,men lite vits i slekk,men hadda vøri protestitert sku a fått en fæmhundrelapp å ett suss på sinnet hennes...
Så vart det E6 hematt,kjedelig væg med mye svinger å drit i anleggsfasen...
En LAAANG Mjøsa rundt da... santa

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 27 Nov 2014 - 21:03

Skal komma opp en tur utpå våren jeg-så får du vise veg rundt i de østlige trakter... skulle det gå for treigt å komma heimat så får vi stripse fast gasshåndtaket.. cheers

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 10:42

Var vel i denne tråden det skulle klages,var det ikke?

Usedvanlig dårlig start på dagen idag.Skulle bare en rask tur nedom ei dekksjappe for å få balansert fremhjula på vålvo'n som jeg hadde satt vinterhjula på igår.Det rista i rattet,påstod kjærringa.

Vel,var heldig og kunne kjøre rett inn i hallen.Ikke riktig så heldig når vi studerte nærmere på dekka,så fant ut at begge fremhjula burde få seg ny gummi istedet for avbalansering.Og så jeg som trodde de skulle holde en vinter til.
Vel vel,jeg dro motvillig kortet gjennom betalingsterminalen,mens jeg grein inni meg,kjip som jeg er. Ut for å kjøre hjem igjen,kjærringa skulle ha bilen på jobb. Og da ville fan ikke svænsken starte,batteriet som bare er 10-11 år gammelt klarte ikke å levere nok til gløding og start.Elendig kvalitet Evil or Very Mad
Gode råd var dyre,jeg begynte å få det travelt. Starthjelpen inne på dekksjappa var ute av drift,men de solgte nye batterier,kunne en luring bak disken fortelle,med et dårlig skjul glis om kjæfften.

Huffåhuff,på en liten time kasta jeg bort mere penger enn en varmskjært rs125 koster Crying or Very sad Crying or Very sad

81 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 16:25

Rusla rundt i Oslo i dag, og forvirret meg bort til Rådhuset. Mye oppstyr, det så ut som en krigssone med tusenvis av politifolk over alt. -De skal visst dele ut en fredspris?

Det var ikke så mange sivile folk i området faktisk, men det stod en kar der som jeg dro kjensel på. En tidligere B-kjendis ved navn Kjell Magne Bondevik. Siden jeg var rett foran fyren, tenkte jeg jeg skulle slå av en hyggelig prat? Og sa; Står DU utenfor? Mens jeg forsøkte å se overrasket ut..

Tror fyren har vanskelig for å åpne seg til fremmede, han så brått litt skremt ut, så så han ned i bakken og snudde seg vekk?!
Makan... Skulle tro fyren hadde angst elns... Shocked

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 16:44

Laughing Laughing artig.
Men det e vel ikke rart han vart skræmt ... du hadde vel slegga med?

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 20:23

jhn skrev:Laughing Laughing artig.
Nææ trenger ikke slegge på han. Noen prata til han for noen år siden og da blei han utbrent og sjukemeldt. Det vanker nok en sjukemelding på`n igjen siden Trollis snakka til han Laughing Laughing

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 22:48

custom skrev:
Nææ trenger ikke slegge på han. Noen prata til han for noen år siden og da blei han utbrent og sjukemeldt. Det vanker nok en sjukemelding på`n igjen siden Trollis snakka til han Laughing Laughing

Eller en tur innom psykiatrien kanskje @

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 22:52

Av det jeg har sett av Trollis og slegge,så er det ikke mye å være redd for clown

Men husker jeg riktig,så hadde trollis bilde av Kjell Magne i fotobøtta,kanskje km har sett det og tror det ligger en plan bak Suspect

86 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 10 Des 2014 - 23:02

Ikke helt sikker på at Kjell Magne kan skille mellom en god og en dårlig sleggesvinger,

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 11 Des 2014 - 6:55

ArcticTiger skrev:
custom skrev:

Eller en tur innom psykiatrien kanskje @

Tja, kanskje jeg burde tatt meg en tur innom psykiatrien... Tenk å gå rundt å skremme gamle menn på denne måten, kanskje det ER noe feil med meg likevel... pale

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 11 Des 2014 - 8:37

I mårrå skal je tell sysselbekk, skal je kjøpe med noe kulturmjølk åt deg Intruder? monkey

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 11 Des 2014 - 16:44

Svein2 skrev:I mårrå skal je tell sysselbekk, skal je kjøpe med noe kulturmjølk åt deg Intruder? monkey

Siden gubben ikke svarer,så får du kjøpe til oss andre santa

90 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 11 Des 2014 - 17:52

Eeeh ... kavring?

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 12 Des 2014 - 8:10

Kulturmelk vil jeg ha til jul...og jeg er så jævla ihuga kulturinteressert at du kan kjøpe med et Cocktail og et Kalle Anka også..

samt "tycker du at graven er før djup" med Corneliis Hesskrik... affraid

og nabokjerringa sporde gubben som sku på helgetur til Finnlæinn...ha du kømmi hau tæinnkrem...tja,ha je glømt det ronke je bære litt i nævan og bruke dæ.. I love you

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 12 Des 2014 - 18:16

KliffArne skrev:
Svein2 skrev:I mårrå skal je tell sysselbekk, skal je kjøpe med noe kulturmjølk åt deg Intruder? monkey

Siden gubben ikke svarer,så får du kjøpe til oss andre santa

Hadde du itte bodd så usentralt og langt unna Æljstua skulle du fått en liter.
Jeg er redd du må finne att nærmeste mjølkerampe å pasturisere sjøl. Laughing

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 12 Des 2014 - 19:05

Apropos ingenting ... hørte på radioen i dag at handikap-idretten fikk 20 mill ekstra. Flotte greier.

... men kjelkehockey-landslaget var bekymret for altfor liten rekrutering Surprised  mye mindre enn i andre land.

Skal man ta dette som en oppfordring, eller hva .... ?

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 12 Des 2014 - 19:09

Don't let an extra chromosome get you down..

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 19 Feb 2015 - 11:49

Ja,her i solveggen tenker jeg som så at om en drøy måned...
Tok forresten en tur til legen og fikk noen tabletter mot høysnue og dårlig ånde,stikkpiller...to om dagen :star:To dager senere var jeg så hos legen og han spurte om tablettene hadde fungert ?
--Nei,fytterakkern,jeg kunne like gjerne ha stukket dem oppi rævvhølet.. alien

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 20 Feb 2015 - 19:19

Hallo Intruder, står tell, ser du lys i tunnellen nå som det bare er en måned til Vår-jevndøgn?

Detta er vel i dine nærområder (Næroset), ser du var ikke på kino du heller? Men du har vel kino hver dag, og denn derre filmen blir vel noe ammatør-messig for deg? Ikke mye nytt der  Rolling Eyes :
http://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/ingen-fifty-shades-of-grey-feber-paa-bygdekinoen/a/23400289/

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 21 Feb 2015 - 10:28

Hud,filmen produsert av Løkkeberg og Kristiansen,hadde ifølge media et sterkt erotisk innhold,og der satt jeg i kinosalen på Hamar...
Høydepunktet var Elisabeth Grannemann som lå og veltet i ei boso mens en tynnspjæling...som meg ...fikk seg et nummer... I love you

Langvarig og kjedelig ,  Evil or Very Mad ... clown tilslutt sovnet jeg...

..rart det er så dårlig kulturinteresse i ei turistbygd med søndagsåpen butikk.... cheers

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 21 Feb 2015 - 16:20

Har du sett høna hennes Grannemann Intruder... å søvne? affraid

Her kjæm ho.

Vis Medlemmets Profil

99 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 21 Feb 2015 - 17:22

Du veit intrudergubben tenkte omatt og omatt og omatt igjen me ho Granneman så da veit du hain vart sliten Sleep

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 21 Feb 2015 - 18:03

intrudergubbe skrev:
Høydepunktet var Elisabeth Grannemann som lå og veltet i ei boso.....  

Akkurat den scenen hadde jeg heldigvis klart å glemme at jeg i det hele tatt har sett,og nå ødela du alt No

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next