Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vurderer billig cb500, noe å satse på?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Vurderer billig cb500, noe å satse på? on Fre 29 Aug 2014 - 21:52

http://www.finn.no/51162529

Om denne kan fås til 10-12k, er det en grei deal da? Tenker på km, tidligere bruk osv.. Leser at motorene skal være rimelig skuddsikre i disse? Tenker som en reservesykkel, kanskje far min kan ha den hos seg..

Bytte potte, styre, bremser og det som er nevnt, lakke og sparkle litt, får man en grei brukssykkel da? Rekner med deler er billige og fås overalt til den?

Vis Medlemmets Profil
Vil jeg tro man får. En grei brukssykkel, ja. Men nå er det høst. Kjøpers marked. Mye billig på finn ifjor, som ikke trengte nytt styre, potte og sparkling og lakk..
-just saying..

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Vurderer billig cb500, noe å satse på? on Lør 30 Aug 2014 - 14:52

Greie sykkler . Men Honda er nå Honda da....
Men floningz, voffor kjøpte du ikke vår cb500 som sto tilsalgs her leeeeenge. Den var "strøøken", med alt det nødvendige allerede bytta, og klar til bruk.
Og den kosta mindre enn den du er ute etter nå kommer til å koste deg Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Vurderer billig cb500, noe å satse på? on Lør 30 Aug 2014 - 20:00

ArcticTiger skrev:Greie sykkler . Men Honda er nå Honda da....
Men floningz, voffor kjøpte du ikke vår cb500 som sto tilsalgs her leeeeenge. Den var "strøøken", med alt det nødvendige allerede bytta, og klar til bruk.
Og den kosta mindre enn den du er ute etter nå kommer til å koste deg Rolling Eyes

@ artig tiger erru fornærma???

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Vurderer billig cb500, noe å satse på? on Lør 30 Aug 2014 - 20:21

ArcticTiger skrev:Greie sykkler . Men Honda er nå Honda da....

Hmm, sto den i Narwick? I så fall er det en god forklaring.. Og det er ikke sånn at eg har leta etter CB500 lenge, satt bare og rota på finn.no her om dagen og kom over denne, som var ganske ny og lav pris på. Selvsagt er det jo en grunn til det, sikkert vert i bakken utallige ganger.. Og så pleier eg bare å handle i nærområdet, på det vakre Vestlandet!

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Vurderer billig cb500, noe å satse på? on Lør 30 Aug 2014 - 20:50

@Køståm: Åhh-neeiii daa, men tenkte bare si til Floningz at de der Hondane får man rimelig selv om de er i god stand, ikkeno vits å kjøpe en hærpa en og tru det skal bli billig!

@Floningz: Ja Vestlande er tåppers! Selv er jeg genetisk 1/4 Vestlending (og en 1/8 Svensk Shocked , men det vil jeg ikke snakke om) og trives godt der. Var nylig på en flott Multistrada-tur vestover fra Vestfold, ble ca 200 mil. Voffor var du ikke i Skånevik da Kliffern arrangerte Anarki-samlig for grisekjørere da?
Ja, Hondan stod her i Naaarrrwiiiick, men sønn min kjørte den nedover til en happy kjøper i Skien. Og du gikk glipp av den turen. Men den har YN-skilt, så egentlig skjønner jeg godt at du ikke ville ha den (det var derfor vi solgte den), selv om den var lite kjørt og billig.

Vis Medlemmets Profil
Åssen gikk det a Floningz, ser den er solgt nå, var det du som kjøpte rælet?

Vis Medlemmets Profil
Slo det fra meg :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]