Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Grattis til Ollys!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Grattis til Ollys! on Søn 31 Aug 2014 - 13:54

Grattulerer til Ole Bjørn Plassen med NM-tittern i Superbike 2014 cheers  !!!
Det har vært en fantastisk sessong for teamet, med 7 seiere av 10 mulige, 2 0-poengere, og endelig en 2. plass idag og dermed en velfortjent NM-tittel sammenlagt Very Happy
Og det på en ramme-laus mottor-sykkel Shocked

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Grattis til Ollys! on Søn 31 Aug 2014 - 16:46

Lurer på hva slags sykkel han kjører.............

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Grattis til Ollys! on Søn 31 Aug 2014 - 17:39

ArcticTiger skrev:Grattulerer til Ole Bjørn Plassen med NM-tittern i Superbike 2014 cheers  !!!
Det har vært en fantastisk sessong for teamet, med 7 seiere av 10 mulige, 2 0-poengere, og endelig en 2. plass idag og dermed en velfortjent NM-tittel sammenlagt Very Happy
E du klar over at det e en ekte sportsmann du gratulerer og hyller? ... æ trudde ikke vi gjorde sånn her inne

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Grattis til Ollys! on Søn 31 Aug 2014 - 21:06

Desmo skrev:Lurer på hva slags sykkel han kjører.............

Det er en sånn en som forstillinga henger i det ene topplokket på, og baksvingen er skrudd i blokka Shocked

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Grattis til Ollys! on Man 1 Sep 2014 - 12:57

ArcticTiger skrev:
Desmo skrev:Lurer på hva slags sykkel han kjører.............

Det er en sånn en som forstillinga henger i det ene topplokket på, og baksvingen er skrudd i blokka Shocked

Det er vel i det topplokket som er horisontalt som gaffelen er festet i får vi tro. Slik at det blir litt akselavstand på raseren. Hvorfor bry seg med ramme når en har en stiv L-twin. Wink

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Grattis til Ollys! on Man 1 Sep 2014 - 13:19

jhn skrev:
ArcticTiger skrev:Grattulerer til Ole Bjørn Plassen med NM-tittern i Superbike 2014 cheers  !!!
E du klar over at det e en ekte sportsmann du gratulerer og hyller? ... æ trudde ikke vi gjorde sånn her inne

Helt enig.

Og hadde vi hatt tid til å lekt oss på sånne baner,så skulle vi gitt han litt konkurranse clown

7 Re: Grattis til Ollys! on Man 1 Sep 2014 - 14:05

KliffArne skrev:
jhn skrev:

Helt enig.

Og hadde vi hatt tid til å lekt oss på sånne baner,så skulle vi gitt han litt konkurranse clown

Ok Sjef Embarassed , jeg skal ikke gjøre det mer. Beklager monkey

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Grattis til Ollys! on Man 1 Sep 2014 - 14:11

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
jhn skrev:

Helt enig.

Hadde ikke blitt konkurranse det vøtt.. Alle vi her inne hadde jo kjørt store rundinger rundt de kara der.. Problemet er at vi synes det er alt for morsomt å se på, så vi gidder ikke den kjøringa. cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: Grattis til Ollys! on Man 1 Sep 2014 - 18:08

Kan jo ikke være så vanskelig å hevde seg,ser jo at selv bestemødre klarer seg bra pirat

Om et par år så åpner Fjord Motorpark,så da skal jeg bruke et par måneder på å kvalifisere meg.Kanskje er jeg bestefar også,hvem vet clown

10 Re: Grattis til Ollys! on Tir 2 Sep 2014 - 8:46

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Kan jo ikke være så vanskelig å hevde seg,ser jo at selv bestemødre klarer seg bra pirat

Om et par år så åpner Fjord Motorpark,så da skal jeg bruke et par måneder på å kvalifisere meg.Kanskje er jeg bestefar også,hvem vet clown

I verste fall kan du få lov til å være stillesittende burkslave for meg. Guzzi'n flekker det meste utpå der vil jeg tro. lol!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

11 Re: Grattis til Ollys! on Tir 2 Sep 2014 - 19:36

Ja,det må isåfall bli i værste fall..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]