Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 41]

Okda skrev:
jhn skrev:Fra det ene til det andre ... fikk nettopp en tlf fra Norsk Gallup (ca kl. 12.15 søndag)
da måtte æ jo spørre: ka i svarte fan e det du gjør mann? ... ringe du mæ midt under gudstjenesten? Du e jo fan ikke god. Suspect
... det blei helt stille i andre enden

Nå trur æ nok at den der gudstjenesta va ein rein unnskyldning før å ta den der galloppdriten ett tak og ikke noen særlig indignasjon på de gudsto sine vegna........ med referanse til ett annet innlegg i går Twisted Evil  

Han samme ringte mæ sånn i 2130 tida forleden kveld, æ blei også noe fornærma siden det va nesten leggetid (for han der som ringte)
Du trur helt rett.
Æ sa også at æ va på jobb ... kanskje han trudde æ va en prest, og at han avbrøyt eller annet. Kæm vet ka han tenkte? ... men artig va det jo Laughing

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Okda skrev:
jhn skrev:Fra det ene til det andre ... fikk nettopp en tlf fra Norsk Gallup (ca kl. 12.15 søndag)
da måtte æ jo spørre: ka i svarte fan e det du gjør mann? ... ringe du mæ midt under gudstjenesten? Du e jo fan ikke god. Suspect
... det blei helt stille i andre enden

Nå trur æ nok at den der gudstjenesta va ein rein unnskyldning før å ta den der galloppdriten ett tak og ikke noen særlig indignasjon på de gudsto sine vegna........ med referanse til ett annet innlegg i går Twisted Evil  

Han samme ringte mæ sånn i 2130 tida forleden kveld, æ blei også noe fornærma siden det va nesten leggetid (for han der som ringte)
Du trur helt rett.
Æ sa også at æ va på jobb ... kanskje han trudde æ va en prest, og at han avbrøyt eller annet. Kæm vet ka han tenkte? ... men artig va det jo Laughing

Ikke heeeelt sikker på den presteteorien, men....

Vis Medlemmets Profil
Nå er Moto Guzzi snøen fra i fjor for sautjuven. Han har handla KTM 1290 Super Adventure på AMD i Oslo. Det er ikke nok med at han bytter sykkel i tide og utide, men han går fra forhandler til forhandler også. Jeg kjøpte sykkel der for 11 år siden, og jeg sier; Ikke mer.

Vis Medlemmets Profil
Desmo skrev:Nå er Moto Guzzi snøen fra i fjor for sautjuven. Han har handla KTM 1290 Super Adventure på AMD i Oslo. Det er ikke nok med at han bytter sykkel i tide og utide, men han går fra forhandler til forhandler også. Jeg kjøpte sykkel der for 11 år siden, og jeg sier; Ikke mer.
Kanskje det lar seg gjøre å finne ut hva han hadde til middag igår også... Suspect

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:Kanskje det lar seg gjøre å finne ut hva han hadde til middag igår også... Suspect

Ja, for det derre sykkelgreiene er jo totalt uinteressant clown Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Jeg var innom AMD og vurderte en sykkel de hadde men maken til lite interesse selgeren utviste har jeg ikke opplevd.

sykkel til 200k+ (RC8R)var ikke viktig å promotere men brødskiva og kaffe....
og en Husqarna nuda 900r de annonserte var ikke der heller men hjemme hos en fyr..jadda...

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:men brødskiva og kaffe.....

Kanskje de hadde en kakebit og cheers

Vis Medlemmets Profil
Er ikke første gang jeg hører det der om AMD...

Vis Medlemmets Profil
Men det jobber ei kjempesøt dame der! Very Happy

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Er hun in to bondage, eller are you waisting your time her?

Vis Medlemmets Profil
Aner ikke, men hun kunne nesten fått meg til å bestille hva som helst på messa for to år siden.
...tror hun er dattera til eieren eller noe...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
sunny
Haeggis Amateur Line skrev:Aner ikke, men hun kunne nesten fått meg til å bestille hva som helst på messa for to år siden.
...tror hun er dattera til eieren eller noe...
Noen har visst blitt sjarmert til å skrive under kontrakten ja drunken

Vis Medlemmets Profil
Haeggis Amateur Line skrev:Men det jobber ei kjempesøt dame der! Very Happy

.....Har du vært på Bullfighter på Ensjø?

Vis Medlemmets Profil
Er det ho her?

http://www.liveleak.com/view?i=c68_1422992195

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Er det ho her?

...ligner veldig!

Vis Medlemmets Profil

Så bra ut ei heil stund Suspect

....hehe - jeg så bare noen sekunder - og da var det temmelig likt.... men æ vart skremt no...

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:

Mange tanter som gjør det ei stund. Ikke rart mange menn lar seg lure... Det nøkker i laksen og det loves evig troskap tongue

Snart så slæpp dem sæ og det er tørke...

Vis Medlemmets Profil
Synes MCsiden ligner mer og mer på et minianarki,så...
Har vært der i for mange år og er lei AJ og hele greia,dette er helt sikkert gjensidig...
Så lei er jeg at jeg vurderer å gi faan i alt jeg forbinder med dem,også min "eneste vellykte" sak MC-treffet på Sjusjøen,men avventer dette en tid..liker disse kara bedre enn enkelte andre på forumet... affraid What a Face

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Synes MCsiden ligner mer og mer på et minianarki,så...
Har vært der i for mange år og er lei AJ og hele greia,dette er helt sikkert gjensidig...
Så lei er jeg at jeg vurderer å gi faan i alt jeg forbinder med dem,også min "eneste vellykte" sak MC-treffet på Sjusjøen,men avventer dette en tid..liker disse kara bedre enn enkelte andre på forumet... affraid What a Face

Ja jeg er helt enig med deg Intrudergubben! Det er mange greie, kjekke folk der borte, men den sjølgode, navlebeskuende og arrogante "ledelsen" er ikke helt etter min smak nei.

Du kan jo bare lage en tråd om Sjusjø-treffet her på denne sia og, de fleste av deltakerne er jo medlem her såvidt jeg veit.

Og ellers så går det jo sin sjeive gang Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Nesten utrolig sier nå jeg. Ser på bloggen min der borte, det kom jo opp litt gufs fra før i tia. Noe som visstnok ikke var så ønskelig. "Her er det BRA og så lenge JEG sier det er det, så skal alle være enige BASTA !"
Men helt klart masse ok folk der borte, men de velger vel sine kamper. Det er vel noen som lever for og av det forumet. Utstillingsvinduet for nye sykler, duppeditter og en plass å fremheve sin utrolige høye kompetanse ved å trykke andre ned. "Egen success er bra, men andres ulykke er heller ikke å forakte."
Men kakeoppskrifta mi var det ingen som sa noe om, her prøver jeg å tilpasse meg osv, men neiiiiida geek

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
intrudergubbe skrev:Synes MCsiden ligner mer og mer på et minianarki,så...

Ja jeg er helt enig med deg Intrudergubben! Det er mange greie, kjekke folk der borte, men den sjølgode, navlebeskuende og arrogante "ledelsen" er ikke helt etter min smak nei.

Du kan jo bare lage en tråd om Sjusjø-treffet her på denne sia og, de fleste av deltakerne er jo medlem her såvidt jeg veit.

Og ellers så går det jo sin sjeive gang Rolling Eyes

en del av oss som er medlemmer begge steder er vel det fordi det er "BRA" folk på begge steder, Idea
at noen går lei av "andre siden", av ymse grunner Shocked eller pga "ymse personer" What a Face endrer ikke de folka som en mener man har en fornuftig kommunikasjon med. (trur eg)
Har kun vært med på ett 7-sjøtreff, men håper at jeg er velkommen i år, hvis det passer ....

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Men kakeoppskrifta mi var det ingen som sa noe om, her prøver jeg å tilpasse meg osv, men neiiiiida geek

Du skulle nok lagt ved et bilde av det ferdige resultatet?

Ellers så er det nok gått ut et dekret fra Kalifen om at den største tystnad er saken nå.

Vis Medlemmets Profil
Er vel litt "den som sjøl er ren kan kaste den første sten" jeg også,og folk er nå folk uansett..
Mye (mest) gode minner What a Face

Vis Medlemmets Profil
Ser de på "den andre sida" skal kjøre en MCtur mot mobbing. Skal vi slenge oss med, eller hva santa

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 41]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 41  Next