Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 41]

Jeg tok trikken fra jobb i dag, mot mobbing. Så bytta jeg til t-bane siste biten hjem, fortsatt mot mobbing.

Vis Medlemmets Profil
Æ måtte ut å måke litt sne i ettermiddag ...
å det må æ si ... når det va på det mest hektiske, så va ikke æ mye i mot mobbing. Æ kunne ha mobba all livskraft ut av enhver jævel som skulle være så dum å komme innafor rekkevidde av spaden.
Finnes det no mere meningsløst å gjøre enn måke sne?

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Ser de på "den andre sida" skal kjøre en MCtur mot mobbing.

Jeg tror det kan ha oppstått en misforståelse? De tror vel at dem skal ut på tur, mot et sted der man kan mobbe fritt?

study

Vis Medlemmets Profil
Her har dere noe å hjelpe dere med hvis dere våger dere over på andre sia
eller for oss i ordblindforeninga.

http://svadagenerator.no/

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
ArcticTiger skrev:Ser de på "den andre sida" skal kjøre en MCtur mot mobbing.

Jeg tror det kan ha oppstått en misforståelse? De tror vel at dem skal ut på tur, mot et sted der man kan mobbe fritt?

study
Men det ble stille i den tråden... spørs om noen møtte noen i døra.. affraid

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Finnes det no mere meningsløst å gjøre enn måke sne?
Ja. Stå i stillestående kø.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Amateur Line skrev:

Få stå på bussen er jo og litt leit, spesiellt hvis man ikke får sitte... affraid

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:

Få stå på bussen er jo og litt leit, spesiellt hvis man ikke får sitte... affraid
Ja, det e teit ... men det er sjelden jeg kjører buss cyclops

Vis Medlemmets Profil
Få stå på bussen er helt greit hvis man sitter på en turbuss om natten, sammen med en frivol dame, som mer enn gjerne utnytter situasjonen til felles glede, om enn i påtvunget tildels slitsom stillhet...

Nå var der noen inne hos Kalifen med gode forslag med tanke på mobbing ...

Vis Medlemmets Profil
Hvis jeg ikke hadde visst bedre, kunne jeg fort ha kommet i skade for å tolke en del av innleggene her på forumet som mobbing av personer som holder til på andre forum... Men det er kanskje ikke mobbing hvis personene strengt tatt fortjener det! Eller? Tja, hva vet vel jeg...? Dere får kaste den første, andre eller ørtende steinen, den som føler seg rein nok til det!  Cool

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:Hvis jeg ikke hadde visst bedre, kunne jeg fort ha kommet i skade for å tolke en del av innleggene her på forumet som mobbing av personer som holder til på andre forum... Men det er kanskje ikke mobbing hvis personene strengt tatt fortjener det! Eller? Tja, hva vet vel jeg...? Dere får kaste den første, andre eller ørtende steinen, den som føler seg rein nok til det!  Cool

Den / de som dette går ut over i all hovedsak har selv satt seg i en posisjon hvor all komunikasjon er umuliggjort. Han /de har selv stengt ute en stor del av oss fra MCsiden. De som er her uten å være utestengt er så fornuftige at de ser hva fyren driver med og aksepterer ikke den måten og drive på.

Nå husker jeg din kommentar når jeg som første svarte på din melding her på siden og vi har nok hatt en disputt på den andre siden som du nok husker og jeg driter en lang marsj i, beklager at du har tatt deg så nær av det at du husker det enda, men av den grunn har du nok ikke så mye forståelse for mine meninger, men sånn er det nok for en del her.

Du kan snakke om å steine så mye du vil, men den første steinen ble kastet av de som var årsak til at denne siden ble opprettet og som fortsatt kaster stein i blinde og etter eget forgodtbefinnende. De fortjener det med andre ord.

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
Twinmannen skrev:Hvis jeg ikke hadde visst bedre, kunne jeg fort ha kommet i skade for å tolke en del av innleggene her på forumet som mobbing av personer som holder til på andre forum... Men det er kanskje ikke mobbing hvis personene strengt tatt fortjener det! Eller? Tja, hva vet vel jeg...? Dere får kaste den første, andre eller ørtende steinen, den som føler seg rein nok til det!  Cool

Den / de som dette går ut over i all hovedsak har selv satt seg i en posisjon hvor all komunikasjon er umuliggjort. Han /de har selv stengt ute en stor del av oss fra MCsiden. De som er her uten å være utestengt er så fornuftige at de ser hva fyren driver med og aksepterer ikke den måten og drive på.

Nå husker jeg din kommentar når jeg som første svarte på din melding her på siden og vi har nok hatt en disputt på den andre siden som du nok husker og jeg driter en lang marsj i, beklager at du har tatt deg så nær av det at du husker det enda, men av den grunn har du nok ikke så mye forståelse for mine meninger, men sånn er det nok for en del her.

Du kan snakke om å steine så mye du vil, men den første steinen ble kastet av de som var årsak til at denne siden ble opprettet og som fortsatt kaster stein i blinde og etter eget forgodtbefinnende. De fortjener det med andre ord.
Du skal få lov å mene hva du vil om meg, så gjør jeg det samme med deg, det er helt i orden for meg! Very Happy

Og jeg mener fortsatt at en del av det som blir skrevet her inne KAN tolkes som mobbing! Og da er det vel også en mulighet for at det er nettopp det... Er vel strengt tatt bare et definisjonsspørsmål. Men igjen, hva vet vel jeg... Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Det ække mobbing hvis de ikke er til stede...

...det kalles baksnakking og hønskakling.
Og hvis den det går utover er enda verre sjæl, er det greit.

Forøvrig er denne siden åpen, tilgjengelig for alle som vil (altså kan de som blir "mobbet" når som helst komme og ta til motmæle), og de aller fleste er hjertelig velkommen. Dette ER tross alt DET forumet med størst takhøyde.
Hvilket naturlig nok gir uante muligheter for offentlige hjertesukk, klaging over andre, etc, osv, o.l...

joo skrev:Nå var der noen inne hos Kalifen med gode forslag med tanke på mobbing ...
Men de har blitt slettet. Han gjør det HELT kalrt hvem som sitter med MAKTA. FYYYY FAAAAN den mannen er så til de grader syk i hodet sitt. Værre egosentrisk sosiopat skal man lete lenge etter !!! Jeg må bare holde meg dor å ikke blåse ut der borte. men det er faan hakke ikke verdt det. De får bare dilte med de som vil

Vis Medlemmets Profil
Jeg opplever det som skjer her inne som, "godhjertet ondskap" Det er en helt annen tone og "ånd" bak det som skjer her inne enn på MC-siden.no. Her er det utrolig festlig. MEN, det kan være at noen er i en situasjon hvor de oppfatter ting som blir sagt her som ondsinnet. Det bør vi kanskje huske på.... Men jeg oppfatter det i allefall slik.

Vis Medlemmets Profil
Men du vet bedre ... Ikke sant?
Noen nevnte at det er forskjell på erting og mobbing.
Det som foregår her kan vel knapt nok kalles erting ... langt fra mobbing

Vis Medlemmets Profil
For si det sånn - de er jo her og snoker - jevnlig!

Med andre ord er det helt opp til dem å svare på alle påstander og kommentarer men det vet vi jo de ikke tør eller vil.

Baksnakking er det når det snakkes om personer som ikke vet at det snakkes negativt om dem. Det er derfor ikke bakksnakking siden de ser og vet hva som skjer og kan lese det i mulm og mørke når de selv ønsker det.

Mobbing, tja da vet de hvordan det er å bli mobbet også, i skolegården er vel utestengelse den verste form for mobbing...

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
joo skrev:Nå var der noen inne hos Kalifen med gode forslag med tanke på mobbing ...
Men de har blitt slettet. Han gjør det HELT kalrt hvem som sitter med MAKTA. FYYYY FAAAAN den mannen er så til de grader syk i hodet sitt. Værre egosentrisk sosiopat skal man lete lenge etter !!! Jeg må bare holde meg dor å ikke blåse ut der borte. men det er faan hakke ikke verdt det. De får bare dilte med de som vil

Poi! Du veit ikke hvor rett du har. Prøvde å formulere ett røddig svar til Carpa jeg,
men det ser ut til at jeg skrev med usynlig blekk. Vel å merke før administrator satte punktum.
Er det mulig å strekke på beina her ei stund eller? Må ha en liten pustepause Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil
Her er det vare å puste rolig ut og skyte fra hofta med gatling gun og varme smil attåt :)

Noen som kan fortelle hvilken tråd det kan være underholdende å titte på "der borte"?

Haeggis Amateur Line skrev:Her er det vare å puste rolig ut og skyte fra hofta med gatling gun og varme smil attåt :)

Noen som kan fortelle hvilken tråd det kan være underholdende å titte på "der borte"?

Skal legge inn en liten bit hos Snikkern om dagens flygetur før jeg slenger meg ned i kroken her ei stund.
Video 16 min. et utvalg på 3-4 min fra den kan kansje være av det gode bounce
Må bare vente med å offentligjøre til jeg har fått lagt litt lyd over el-motortøyen Mad

Vis Medlemmets Profil
Ikke uventa reaksjon der nei. Ond og narssissistisk, slik mobbere er. Synd synd, med en skikkelig ledelse kunne det vært ei flott side.

Mobbinga her inne er i alle fall åpenhjertig og lett å svelge. Ikke engang HansHugo klarte vel å såre noen? Så får det være at vi som er så fornuftige at vi kjører herrrrlige eventyrsykler skal være pariakaste og fritt vilt for Valentino Rossi-wannabees Sleep

Hva er forresten beste sida å kjøpe seg striiiming av årets MotoGP-sendinger? Er jaggu bare en drøy måned før sirkuset begynner bounce

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:

Skal legge inn en liten bit hos Snikkern om dagens flygetur før jeg slenger meg ned i kroken her ei stund.

Phantom du flyr med nu? Fått kjøpt deg gimbal?

Vis Medlemmets Profil

hva håpet du egentlig å oppnå med dette innlegget?
Litt nysjerrig bare.. scratch

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Ikke uventa reaksjon der nei. Ond og narssissistisk, slik mobbere er. Synd synd, med en skikkelig ledelse kunne det vært ei flott side.

Mobbinga her inne er i alle fall åpenhjertig og lett å svelge. Ikke engang HansHugo klarte vel å såre noen? Så får det være at vi som er så fornuftige at vi kjører herrrrlige eventyrsykler skal være pariakaste og fritt vilt for Valentino Rossi-wannabees  Sleep

Hva er forresten beste sida å kjøpe seg striiiming av årets MotoGP-sendinger? Er jaggu bare en drøy måned før sirkuset begynner  bounce

Er ikke så ofte jeg er innom her, får liksom ikke helt grep på forumet.
For all del, masse ok folk her. Men der er liksom ikke helt hjem "Enda"??
Det som er skummelt er at forumet tegner seg mer og mer spiselig
for hver gang jeg er innom. Sikkert "Dumphuskeeffekten". Når den ene siden
går ned, går den andre opp Cool

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 41  Next