Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 21 ... 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 41]

KliffArne skrev:
jhn skrev: Det e jo tross alt bare en motorsykkel det er snakk om.....

Syntes du snakka om Harley Davidson,og nå sier du motorsykkel? Bestem deg! clown

Er de stygge med deg der inne på det aktive forumet for de aktive syklistene?
Jeg har ikke noe spesielt i mot HD ... jeg har bare ikke så veldig lyst til å eie en ... bortsett fra en sjelden gang i blandt jeg har tenkt at en ok Sportster kunne kanskje vært greit.
Jeg hadde forresten en litt ekkel ulykke for mange år siden på en cruiser, ikke på en HD, men samme greia stort sett. Jeg er rimelig sikker på at med en litt mere handterbar sykkel hadde utfallet vært mye bedre. Jeg knakk et fotoapparat, en sykkel, ei visdomstann, en arm, en rygg og en nakke ... ellers var jeg stort sett fin.

Neida, de er ikke slemme, det er bare et par stk som er litt sånn småspydig og lite saklig ... ikke nok til at jeg fyrer meg opp, men akkurat nok til at de er litt irriterende.
Hverken fugl eller fisk ... altså bare ræva Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil
Jeg knakk forresten en Lensmann også ... han var den første som ankom plassen, bortsett fra noen kjørekompiser.
Det er noen ganske humoristiske fyrer, og en av de la seg ved siden av meg. Så der lå vi og pratet litt tull og hadde det egentlig ganske artig.
Lensmannen knakk sammen av latter der han sto og tyvlyttet på vitsene våre, men når jeg kom hjem etter 5-6 mnd tok han kontakt og ba om unnskyldning for sin uprofesjonelle opptreden.
Det var jo forsåvidt en fin ting av han å gjøre, men helt unødvendig. Laughing

Vis Medlemmets Profil
Det "ulmer"litt igjen,der inne. I humlepungene til Høvdingen og Tjukkasen. De begynner visst å bli litt små-kåte. Ja,ikke på hverandre,tror jeg..

Men nå skal de møte opp på trafikkstasjonene for å rekrutere babe's som kjører opp på sykkel,sånn at kontaktannonsene til utsultede trailersjåfører kan få større sjans enn som det er idag,jevngode med en snøball i hællvette Twisted Evil

PS. Kunne ikke du fått kjærringa til å registrere seg? Så kunne jo du ... eeh ..gjort et eller annet for å glede karen.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Jeg er ikke helt sikker på at han har økt sine sjanser, men vi får se ... sjekking er ikke min sterkeste side, hvis man skal tro på nabokjærringa.

PS. Kunne ikke du fått kjærringa til å registrere seg? Så kunne jo du ... eeh ..gjort et eller annet for å glede karen.

Det er jo en gammel "myte" at "Gutter med Mc" har litt ekstra drag på damene. For min del har ikke dette slått til, jeg traff det som ble min Fru i en periode da da jeg ikke hadde MC (i 1977). Jeg har siden det hatt MC i ca 16 av de passerte år, men sliter fortsatt med den samme Frua Rolling Eyes
Hun er ikke spesielt Mc-interessert, men aksepterer/tolererer min interesse, og liker å sitte på en kortere tur i ny og ne.

Jeg er igrunnen like glad med at hun ikke er så veldig Mc-interessert,når jeg ser hva de kjører med de som har (må ha) med seg Kjærringa på sykkern bestandig: Digre, klompete, tunge mottor-sykla som Be-eM-We, Gåld-Wing og HarliDavisen Shocked @ affraid

Vis Medlemmets Profil
Satan det er mye gamliser her inne.
Fruer, kjøring og barneproduksjon siden den gang jeg var 4 år og syntes ALT med motor var bra. Til og med John Deere og Hardly Ableson.

Jaja - det er godt vi ungdommene skaper litt motvekt :)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Amateur Line skrev:Satan det er mye gamliser her inne.
Fruer, kjøring og barneproduksjon siden den gang jeg var 4 år og syntes ALT med motor var bra. Til og med John Deere og Hardly Ableson.

Jaja - det er godt vi ungdommene skaper litt motvekt :)

Enig i den,godt at vi er noen ungdommer her.

Men tror du skryter litt nå,når du påstår at du startet barneproduksjon i en alder av 4 Suspect

Vis Medlemmets Profil
DERE drev med denslags da jeg var 4.
Gamle kroker Wink

Haeggis Amateur Line skrev:DERE drev med denslags da jeg var 4.

Eller, sagt på en annen måte; for tre år siden?

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Gamle kroker Wink

De kara her dreiv med sånn faenskap før jeg var født!! cheers
(Hæggis leder på meg med noen år)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

Drittunger

Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

Det er derfor dere ER født Cool

KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

,,,

Nå er det på tide å konse litt om saken i denne tråden - tenke seg til en gjeng med 60åringer som kraangler om alder. Hadde det ikkkke vært for muuuligheten for å korrigere ssååå hadde vi vel sett skjelvinga på pekefingeren i foorm av mannge dobbelttrykk i teksten. Selv er jeg laaangt fra 60

Dessuten tror jeg at jeg er sletta fra den andre sida jeg også nå siden passordet ikke virker lenger meeen jeg vet jo ikke siden jeg ikke kan komme inn og sjekke.....

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
KliffArne skrev:
KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

,,,

Nå er det på tide å konse litt om saken i denne tråden - tenke seg til en gjeng med 60åringer som kraangler om alder. Hadde det ikkkke vært for muuuligheten for å korrigere ssååå hadde vi vel sett skjelvinga på pekefingeren i foorm av mannge dobbelttrykk i teksten. Selv er jeg laaangt fra 60

Dessuten tror jeg at jeg er sletta fra den andre sida jeg også nå siden passordet ikke virker lenger meeen jeg vet jo ikke siden jeg ikke kan komme inn og sjekke.....
Hmf ...sikkert fortjent. Enda en slask som ikke vet å styre kjeften sin. No må dokker pinade skjerpe dokker.
Det kan jo ende med at æ sett igjen som den eneste med folkeskikk der inne.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:

Hvem sier ikke flere av "oss" uglesette ikke er der hos Kalifen?

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:
KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

,,,

Hmf ...sikkert fortjent. Enda en slask som ikke vet å styre kjeften sin. No må dokker pinade skjerpe dokker.

Ville bare inn og si at du ikke har greie på korpsmusikk, men det kan jeg jo ikke få sagt når jeg ikke er velkommen der inne lenger. Skal være enig i at det er stoooore forskjeller Very Happy men vi var i Scarboroug på danselokalet med "vårt korps" og ble klappa til en halv times ekstra spill etter at dansen skulle begynne, da var det gnell i skolekorpset. Dirigenten var dyktig i faget kan du si.... En sak er det at foreldre får en tåre i øyenkroken når ungene spiller men når publikum har det samme så er det bra spill....

Vis Medlemmets Profil
Duville'n har sikkert rota bort passordet,glemt det.Ikke så lett å bli gammel,merker det selv.
Rota bort et passord der borte,jeg og. Heldigvis var det ikke mitt eget Rolling Eyes

Rota bort et passord der borte,jeg og. Heldigvis var det ikke mitt eget Rolling Eyes

mitt passord som psser på alle tingene mine er vel ikke glemt vel ??? da sliter jeg kapitalt -

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
jhn skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:
KnutR skrev:
Gamle kroker Wink

,,,

Ville bare inn og si at du ikke har greie på korpsmusikk, men det kan jeg jo ikke få sagt når jeg ikke er velkommen der inne lenger. Skal være enig i at det er stoooore forskjeller  Very Happy men vi var i Scarboroug på danselokalet med "vårt korps" og ble klappa til en halv times ekstra spill etter at dansen skulle begynne, da var det gnell i skolekorpset. Dirigenten var dyktig i faget kan du si.... En sak er det at foreldre får en tåre i øyenkroken når ungene spiller men når publikum har det samme så er det bra spill....
Du har vel kjentfolk der inne som kan videreformidle beskjed?.

Men klappa til i en halv time? På langt nær nok ... hadde æ vært der skulle dokker fått juling i en hel time. clown

Men korpsmusikk kan sikkert være fint for de som liker det. Æ får ondt i skolten.
Også e det vanskelig å slentre litt sånn løs og ledig og kult bortover gata mens Jægermarsjen jomer veggimellom. Det føles litt teit å marsjere aleina. Æ må sette mæ ned å vente til de har gått hjem igjen

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
KliffArne skrev:Duville'n har sikkert rota bort passordet,glemt det.Ikke så lett å bli gammel,merker det selv.

mitt passord som psser på alle tingene mine er vel ikke glemt vel ??? da sliter jeg kapitalt -

Var inne og sjekka litt. Søkefunksjonen virker ihvertfall på brukernavnet ditt. Søker jeg på et annet brukernavn,som er utestengt,så kommer det opp med "intet resultat".

Du får sende pm til Sautjuven ,så ordner det seg sikkert.Hils fra meg Cool

jhn skrev:

Hvem sier ikke flere av "oss" uglesette ikke er der hos Kalifen?
Fremdeles et par stk igjen, men det minker stadig.

Vis Medlemmets Profil
Kan noen sjekke om jeg fortsatt er der?

jhn skrev:
Men klappa til i en halv time? På langt nær nok ... hadde æ vært der skulle dokker fått juling i en hel time. clown
He-he... Kun en halvtime for å spille korpsmusikk, synes de slapp billig unna da ja.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Du har vel kjentfolk der inne som kan videreformidle beskjed?.

Men korpsmusikk kan sikkert være fint for de som liker det. Æ får ondt i skolten.
Også e det vanskelig å slentre litt sånn løs og ledig og kult bortover gata mens Jægermarsjen jomer veggimellom. Det føles litt teit å marsjere aleina. Æ må sette mæ ned å vente til de har gått hjem igjen

Korpsmusikk er jo veeeeeldig mye mer enn Gammal jegermarsj som vel brukes mest som en enkel marsj å marsjere til. Uten at jeg skal skryte på meg at jeg har hylla full av korpsmusikk så vil jeg si at det er mye fin hornmusikk / storband musikk å lytte til - hør på musikkkonkuransene som er på P1 så får du hørt fin musikk. Du kan jo ikke bedømme hornmusikk generelt ut fra hva skolekorpsene på 17 mai presterer. Det blir jo det samme som å gå på lokalet og bedømme popmusikk generelt ut fra bandet på lokalet. I så fall er popmusikk ikke mye hørbar.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 41]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 21 ... 41  Next