Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 41]

KliffArne skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:Duville'n har sikkert rota bort passordet,glemt det.Ikke så lett å bli gammel,merker det selv.
Rota bort et passord der borte,jeg og. Heldigvis var det ikke mitt eget Rolling Eyes

mitt passord som psser på alle tingene mine er vel ikke glemt vel ??? da sliter jeg kapitalt -

Var inne og sjekka litt. Søkefunksjonen virker ihvertfall på brukernavnet ditt. Søker jeg på et annet brukernavn,som er utestengt,så kommer det opp med "intet resultat".

Du får sende pm til Sautjuven ,så ordner det seg sikkert.Hils fra meg Cool

skal prøve det :) så holder vi fred her inne Razz Shocked

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
jhn skrev:
Du har vel kjentfolk der inne som kan videreformidle beskjed?.

Men klappa til i en halv time? På langt nær nok ... hadde æ vært der skulle dokker fått juling i en hel time. clown

Men korpsmusikk kan sikkert være fint for de som liker det. Æ får ondt i skolten.
Også e det vanskelig å slentre litt sånn løs og ledig og kult bortover gata mens Jægermarsjen jomer veggimellom. Det føles litt teit å marsjere aleina. Æ må sette mæ ned å vente til de har gått hjem igjen

Korpsmusikk er jo veeeeeldig mye mer enn Gammal jegermarsj som vel brukes mest som en enkel marsj å marsjere til. Uten at jeg skal skryte på meg at jeg har hylla full av korpsmusikk så vil jeg si at det er mye fin hornmusikk / storband musikk å lytte til - hør på musikkkonkuransene som er på P1 så får du hørt fin musikk. Du kan jo ikke bedømme hornmusikk generelt ut fra hva skolekorpsene på 17 mai presterer. Det blir jo det samme som å gå på lokalet og bedømme popmusikk generelt ut fra bandet på lokalet. I så fall er popmusikk ikke mye hørbar.  
Joda, men i mitt hode ... riktig eller ei ... er det forskjell på korps og storband. Korps forbinder jeg med 17. mai, marsjer og marsjering o.l. Storband er mere scenemusikk og kan svinge godt til tider.

Prima Vera synger jo om piker, vin og sang ... æ e ikke så høykulturell.
Da æ vaks opp, het det øl, fett og hornmusikk bounce

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Okda skrev:
jhn skrev:
Du har vel kjentfolk der inne som kan videreformidle beskjed?.

Men klappa til i en halv time? På langt nær nok ... hadde æ vært der skulle dokker fått juling i en hel time. clown

Men korpsmusikk kan sikkert være fint for de som liker det. Æ får ondt i skolten.
Også e det vanskelig å slentre litt sånn løs og ledig og kult bortover gata mens Jægermarsjen jomer veggimellom. Det føles litt teit å marsjere aleina. Æ må sette mæ ned å vente til de har gått hjem igjen

Korpsmusikk er jo veeeeeldig mye mer enn Gammal jegermarsj som vel brukes mest som en enkel marsj å marsjere til. Uten at jeg skal skryte på meg at jeg har hylla full av korpsmusikk så vil jeg si at det er mye fin hornmusikk / storband musikk å lytte til - hør på musikkkonkuransene som er på P1 så får du hørt fin musikk. Du kan jo ikke bedømme hornmusikk generelt ut fra hva skolekorpsene på 17 mai presterer. Det blir jo det samme som å gå på lokalet og bedømme popmusikk generelt ut fra bandet på lokalet. I så fall er popmusikk ikke mye hørbar.  
Joda, men i mitt hode ... riktig eller ei ... er det forskjell på korps og storband. Korps forbinder jeg med 17. mai, marsjer og marsjering o.l. Storband er mere scenemusikk og kan svinge godt til tider.

Prima Vera synger jo om piker, vin og sang ... æ e ikke så høykulturell.
Da æ vaks opp, het det øl, fett og hornmusikk bounce
,

Vont i skolten av korpsmusikk???? klart du har ont i skolten på 17 mai når du raver rundt i fylla hele 16 mai. Da har det ikke med korpsmusikken å gjøre - det er fylla som har skylda! som vanlig Razz

Eksempel på korpsmusikk i øverste klasse, noe ut over det lokale korpset som er ute på 17 mai
https://www.youtube.com/watch?v=jQ6GDzc0joM

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Da æ vaks opp, het det øl, fett og hornmusikk bounce
"I rikti, rikti gamle daga, før sivilisasjoonen kåm te Finnmarscjhk, hadd vi ikke anna enn importert øl fra søringan, sælfett å tubablåsing å kos åss me på lørdagan...ja, de va sanneli tier de, ja. Ja. Ja, ja..."

Skitt, de hadde det hardt der nord før de fikk veier og strøm.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Amateur Line skrev:
"I rikti, rikti gamle daga, før sivilisasjoonen kåm te Finnmarscjhk, hadd vi ikke anna enn importert øl fra søringan, sælfett å tubablåsing å kos åss me på lørdagan...ja, de va sanneli tier de, ja. Ja. Ja, ja..."

Har de fått veier og strøm nå da? er det ikke hurtigruda som binder sammen den delen av norge?

Vis Medlemmets Profil
Haeggis Amateur Line skrev:

No huske du feil, vi har jo hatt ølbryggeri siden æ va ganske ung ... Macks Ølbryggeri ble grunnlagt i 1877 av Ludwig Markus Mack.
og Hammerfest va visstnok første nord-europeiske byen som hadde elektriske gatelys ... så vi mangle jo egentlig bare veia.
Å forresten ... æ snakke jo ikke om sælfett ... no må du pinade skjærpe dæ gutt!

Vis Medlemmets Profil
Søringan veit ittje ka fett e førr nåkka alien

Merkelig gjeng Suspect

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Søringan veit ittje ka fett e førr nåkka alien

Ey, to av tre bør vi få for? Razz

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

Tja med så mange "skriveleifer" kan det jo være-fett/grease eller fette/fætt/fitte....eller :FETT aka.Stort gromt flott eller lignende..

Søle-øllet fra Mack stiller i samme klasse som Dioksin-egg fra flyvende søplekasser...

Hadde nordnorge/finnmark vært så "fett" hadde det vært tett av fastboende folk...ikke bare de som har fetisj for elendighet..... lol!

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:

Tja med så mange "skriveleifer" kan det jo være-fett/grease eller fette/fætt/fitte....eller :FETT aka.Stort gromt flott eller lignende..

Søle-øllet fra Mack stiller i samme klasse som Dioksin-egg fra flyvende søplekasser...

Hadde nordnorge/finnmark vært så "fett" hadde det vært tett av fastboende folk...ikke bare de som har fetisj for elendighet..... lol!
Æ får ta det en gang tel. Det opprinnelige ordtaket ser sånn ut: Piker vin og sang
Æ sa: øl, fett og hornmusikk. Æ stokka litt på rekkefølgen ... synes rytmen i ordtaket blir bedre på den. måten.
Men æ kunne sagt: Fett, øl og hornmusikk.

Piker, vin og sang.
Fett, øl og hornmusikk.
Piker, vin og sang.
Fett, øl og hornmusikk.
Ser du sammenhengen?
Æ skjønne jo no at når man skriver et fremmedspråk må man være pinlig nøyaktig om folk sør for Dovre skal forstå .... æ  e ganske sjenerøs når æ sett grensa ved Dovre.
("E" i både "sett" og "grensa" uttales som en mellomting mellom "æ" og "e", og skrives derfor med "e"

En annen ting ... jeg ser atter en gang at når folk fra sydligere strøk ... sør for Dovre ... skal prøve seg på en av de nordligste dialektene, så har de en tendens til å slenge på en "æ", litt i hytt og pine.
Det finnes ingen som sier "fætt" ... du kan bruke "i" eller "e". Men "i" kan bare brukes i de tilfellene ordet avsluttes med en "e"

Men det værste er jo det du sier ølet  Suspect ... e du avholdsmann? drunken

PS. Det som gjør det fett å bo her, er nettopp det at dere tror det motsatte, og dermed ikke kommer hit.
bounce cheers

Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:En bekjent på Hadeland sa det fint (i påhør av utenbygds folk) etter at jeg dro sautjuv-kortet: "Jeg skal faen ikke ha på meg å være sautjuv! Jeg puler dem - men jeg stjæler dem ikke!"

Klarer ikke dy meg: "Det var i ei bygd oppi en dal, det var lite kvinnfolk og han Lars var i sterk nød og måtte bare ha seg noe. Han fant ei søye som var gild og brei over baken og reiv at veg klea og dro på med søya, søya likte så klart ikke den type vær og dro avgårde nedover veien med han Lars hengende fast på ryggen, naken og i ekstase over å få seg litt. Nede i vegen sto en av bygdas eldre, svaksynt og tunghørt mysa han på det som kom forbi, så kom det: Ja ja dagens ungdommer.... penger til klea har dem ikke, men kvite fine mopeder... det skal dem faan meg ha..." lol!

PS: Fargen på mopeden er bestemt av Vårherre i dette tilfellet....

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:

PS. Det som gjør det fett å bo her, er nettopp det at dere tror det motsatte, og dermed ikke kommer hit.
bounce cheers

Har da vært nord for det meste.til og med på ferie..OG drukket Mackøl i flere utgaver.
kompiser fra nord og helvete har jeg også-men de har nå flyttet nedover hele gjengen og skal ikke oppover igjen..
så jeg har funnet ut at dette er ikke greia for meg..

Joda-en kan drekke pule sloss og spella og rase rundt med snøscooter i mørke helvete da.cheers lol!

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
jhn skrev:

bounce cheers

Har da vært nord for det meste.til og med på ferie..OG drukket Mackøl i flere utgaver.
kompiser fra nord og helvete har jeg også-men de har nå flyttet nedover hele gjengen og skal ikke oppover igjen..
så jeg har funnet ut at dette er ikke greia for meg..

Joda-en kan drekke pule sloss og spella og rase rundt med snøscooter i mørke helvete da.cheers lol!

Jeg vet at det kan man gjøre sørafor også .... med litt mindre innlevelse og entusiasme riktignok, men det går an.

Vis Medlemmets Profil
Er ikkee så mye jeg drikker,men skal jeg være sikker på å få skikkelig skallebank og valuta for pengene,så må jeg drikke Mack-øll Suspect

Når det gjelder "fett" så kan det lønne seg for en søring å oppdatere seg litt før de kommer nordover.
Husker min da så unge uskyldige frue var på besøk der oppe i gokk,og vi fikk servert koteletter i en familiemiddag. Hun skjærte fett-rendene av kotelettene,men var visst litt usikker på om det var uhøflig å kaste det. Derfor spurte hun meg,til alle de andres fornøyelse,om jeg likte "fett"

Jeg måtte jo bare innnrømme at jeg trodde da det,men at vi ikke pleide å diskutere det ved middagsbordet clown

Vis Medlemmets Profil http://chickswithdicks.com
HansHugo skrev:Angåandes rosehagen, dei reklamera jo med over 3000 medlemer. Men kor mangen av dei kontoane er sperret eller vert innaktive mer en to år?

Mange er inaktive,likt som på alle forum ute i den store verden.

Men du,a word of advice,før du sier for mye om kakeforumet her inne: Høvdingen følger med på hva andre skriver om dem her,så ikke skriv noe du ikke står for som det nick'et du bruker inne hos han. Kan bli møtt av kald skulder,da.

Har du ønske om å være her permanent,så kan du også det.Men jeg ville isåfall kommet ut av skapet,latt meg til kjenne,og fortalt alle at det var bare på kødd du laget den tråden din. Så langt så tror jeg ingen av oss ble spesiellt fornærmet av det du skrev,som nevnt tidligere så er det ikke marked for sånne tråder her,ennå. Vi er for få,og trygge på hverandre pirat

Post samme tråden inne hos høvdingen,og se hvor mange du klarer å trekke opp før både du og tråden er historie clown

Men ja var no bere kødd seff. Både her og på Bike er det litte som skjer og tenkte eg skulle fyre opp litt aktivitet.
Bike er jo dødt, då eg tok opp Ducati grin seg til fordeler og 600cc er drit tamt under det her navnet så kvikna det fort til, men no ligger det nok i kunstig ånde nød.

Trur du skal vere litt forsiktig å dra en stakars jævl fra kake forumet inni det her for han kan no hende han blir uskyldig pælma ut Wink

Vis Medlemmets Profil http://chickswithdicks.com
HansHugo skrev:Trur du skal vere litt forsiktig å dra en stakars jævl fra kake forumet inni det her for han kan no hende han blir uskyldig pælma ut Wink

Ja,skal ikke gjøre det. For det "kan"jo hende jeg tar feil,er bare litt over 90 % sikker på akkurat den clown

og en bråte med Stompa`er... rendeer

Vis Medlemmets Profil
Skulle logge meg inn på mcsiden.no i dag, tenkt å svare på SuperMortens "hyggelige" svar til meg i denne tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=7253&start=150

Får opp dette skjermbildet:

Har ikke mottat noen henvendelse fra noen, bare blitt utestengt. Sånn går det når man våger å være kritisk til AJ og hans lakeier... Shocked

Forslag til ny forumregel på mcsiden.no, som de stadig "forbedrer":
"Det er ikke lov til å påpeke kjip og utivelig opptreden når det er AJ som er står for dette, det vil medføre umiddelbar utestengelse fra forumet."

Edit: rettet skrivefeil.

Sist endret av mortal den Fre 30 Jan 2015 - 18:38, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil
Utrolig. Noen tar ikke selvkritikk i det hele tatt! Mad

Vis Medlemmets Profil
Nei, det er nok en egenskap AJ mangler, ser det ut til. Han må tåle å høre det når han oppfører seg dårlig. Løsningen hans er ser ut til å være å ignorere folk, eller rett og slett sperre de ute. Fantastisk ledelse av det forumet...

Vis Medlemmets Profil
Hadde vel ventet noe slik jeg og, men han hever seg tydeligvis over "bermen". Syns det er skuffende. Jeg hadde vel nesten forventet at han tok kontakt for å skvære opp, men den gang ei. Hadde ikke vært noe problem for meg, og jeg hadde ikke sett det som noe nederlag for noen. Hadde faktisk vært en ting han kunne gjenvunnet noe respekt på. Men det enkleste er pistol (les: utestengelse).
Kanskje jeg får et kall til å bli grønnskolling snart  affraid

Vis Medlemmets Profil
Ja, enig med deg, det skal som regel ikke så mye til for å rette opp igjen inntrykket, men der vises det null vilje til å beklage eller skvære opp. Så jeg har etter hvert ingen respekt for den fyren, på grunn av måten han oppfører seg på.

Får vel pakke sammen, og komme seg hjem fra jobb, lade opp til litt verkstedtid i morgen. king

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 41]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41  Next