Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Next

Go down  Innlegg [Side 21 av 41]

Latterlige personer, denne sytende sistemann som har havnet i ugunst, burde vite bedre som tidligere medsammensvoren med Kalifen. Utifra tidligere oppførsel og forsvar for Kalifen, så er det vel mye samme diagnose på dem begge. Knøler! pig albino clown

Vis Medlemmets Profil
WagenLagenKranken, Von skrev:Latterlige personer, denne sytende sistemann som har havnet i ugunst, burde vite bedre som tidligere medsammensvoren med Kalifen. Utifra tidligere oppførsel og forsvar for Kalifen, så er det vel mye samme diagnose på dem begge. Knøler! pig albino clown

Som han skriver så har han forsvart Kalifen av loyalitet og som en av de grønne. Om det var rett av han å være grønn er en annen sak men når han først var det så synes jeg det står litt respekt å forsvare det de gjør. Jeg har vel også en følelse av at det meste som skjer der borte skjer fordi Aj ønsker det slik, ikke fordi de grønne er blitt enige om at det skal være slik.

- at han nå likevel får smake hvordan det er å få en sånn behandling er jo ok.

Vis Medlemmets Profil
WagenLagenKranken, Von skrev:Latterlige personer, denne sytende sistemann som har havnet i ugunst, burde vite bedre som tidligere medsammensvoren med Kalifen. Utifra tidligere oppførsel og forsvar for Kalifen, så er det vel mye samme diagnose på dem begge. Knøler! pig albino clown

Han burde nok ant hva som kom. Selv om han, som alle oss andre, anså sin reklame for egen blogg som troskyldig og ufarlig har han nå fått sett en side av Kaliffen som kanskje har vært reservert tidligere siden han har vært blant de grønne.

Men siste betegnelsen i innlegget over kunne kanskje vært utelatt. Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil
Lurer på når de skal legge til første bud i forumreglene.

Har brukt mye tid på mcsiden og det har vært mye ålreite folk der men det minker fort...

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:
WagenLagenKranken, Von skrev:Knøler! pig albino clown

.

Men siste betegnelsen i innlegget over kunne kanskje vært utelatt. Twisted Evil

Pøh! lol!

Etter å ha vært utsatt for disse feige krypene sine handlinger,så er det nada respekt herfra! afro

Vis Medlemmets Profil
@Kranken: Har du tenkt over at kanskje disse feige krypene ikke var klar over at din konto var stengt i sin tid? Jeg vet ikke hvorfor du ikke kom deg inn på siden den gang, men jeg har en mistanke om at det var ene og alene en person som stengte deg ute.

Da jeg fant ut av det oppsøkte jeg deg jo også på et annet forum og sendte deg en PM, men den fikk jeg aldri noe respons på.

Men å slenge med leppen klarer du fint, din fjott. geek

Vis Medlemmets Profil
Velkommen etter hit da Snikkis cheers

Vis Medlemmets Profil
Takk for det, AT. Jeg har jo vært her siden den spede begynnelsen. Jeg har bare ikke vært så aktiv her.

Vis Medlemmets Profil
Ja du har jo vært her lenger enn meg. Var du her kanskje mest for å følge med på hva som de utstøtte drev med?

Vis Medlemmets Profil
Klart jeg måtte følge med her inne. Og da kunne jeg like godt registrere meg, så visste dere at jeg også leste innpå her. Var jo ikke noe å legge skjul på det.

Jeg følger med på det meste av MC-forum, selv om det blir litt i rykk og napp på enkelte.

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:@Kranken: Har du tenkt over at kanskje disse feige krypene ikke var klar over at din konto var stengt i sin tid? Jeg vet ikke hvorfor du ikke kom deg inn på siden den gang, men jeg har en mistanke om at det var ene og alene en person som stengte deg ute.

Da jeg fant ut av det oppsøkte jeg deg jo også på et annet forum og sendte deg en PM, men den fikk jeg aldri noe respons på.

Jepp! Jeg klarer det veldig bra. lol!

Greien er jo dessverre at du og dine kumpaner som har kokt sammen med Kalifen greies under samme kammen.
Men det gir seg sikkert etterhvert. flower

(manglende respons er nok sikkert pga jeg aldri har lest noe melding fra deg, den er nok sendt ja, men ikke lest)   cyclops

Vis Medlemmets Profil
Realt det å være åpen og synlig Snikkis, i motsetning til han "skjult" der borte. Lurer på (nei jeg gjør jo ikke det) hvorfor noen har behov for å skjule seg?
Grrattlere til deg med feit ny-sykkel og forresten cheers

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:@Kranken: Har du tenkt over at kanskje disse feige krypene ikke var klar over at din konto var stengt i sin tid? Jeg vet ikke hvorfor du ikke kom deg inn på siden den gang, men jeg har en mistanke om at det var ene og alene en person som stengte deg ute.

, din fjott. geek

Dette tror jeg er mer utbredt enn dere er klar over...

Vis Medlemmets Profil
Takker. Det var et godt steg opp fra TDM'en dette.

Og bare for å nevne det. Jeg kjører gjerne tur med dere her innenfra også. Og hvis noen av dere vil slenge dere med på PreHøstTuren min, så er dere hjertelig velkommen til det.

Slenger ut en liten "reklamesnutt" for PreHøstTuren. Regner med det er i orden, siden den er forumuavhengig.  albino

Vis Medlemmets Profil
Nå må du passe deg så ikke Kliffern kaster deg ut for denne spammingen Snikkis Shocked

Vis Medlemmets Profil
Han som hadde lyst å være med på årets tur? Neh. Da tror jeg heller han benytter sjangsen til å melde sin interesse for neste års tur. santa

Vis Medlemmets Profil
Litt artig (egentlig trist) å se på "10-på-topp" listen over "aktive brukere" der borte nå, det er vel bare etpar støkker igjen på den lista som bruker forumet  nå Rolling Eyes

Og ang turer Snikkis, så fungerer det helt fint med "Felles-arrangementer" Very Happy  

- "Vår-slepp med MC-venner" har vi hatt sist i april i Andebu i flere år nå, med godt oppmøte. Dette var i sin tid det mc-siden arrangement som hadde samlet flest forumister.  
- "Høst-tur med MC-venner", også kalt "Telemarks-kjøyring", sist i september, som hadde 13 deltakere i år, er også et arrangement med bakgrunn fra den tida det var trivelig på MC-siden.
- Intruders "Senior-treff på Sjusjøen" er også et årvisst arrangement med utspring i den andre sida.

Positiv aktivitet er jo det vi liker, så jeg ønsker deg lykke til med Pre-Høst-turene framover! Det har desverre ikke passet for meg å være med tidligere.

Og sist helg ble kanskje grunnen lagt for nok et årlig fellesarrangement: "Oslo-fjorden rundt med Onkel Ojda og Kånnjakk-ungene" cheers drunken

Vis Medlemmets Profil
Jeg har hatt stor glede av fellesturer arrangert av både ene og andre-forumer eller ikke..
MC er en interesse som dyrkes med eller uten internett. I love you I love you

Pre-høstturen har aldri passet inn med vaktuker og andre hindringer men står på listen over to-do... cheers

MC-forumet har liksom aldri hentet seg inn etter smellen det fikk..Heller ikke det ødelagte BIKE forumet.
Mcsiden -lider mer og mer under det jeg har kommentert på tråden om "fremtiden for forum"
BAN- er nok ikke for alle da det snakkes litt for "åpent" for en del brukere-men det ligger jo ikke noe "ondt" bak dette utenom en "fatwa" over en "admin" på et annet forum som har noe spesiell holdning.og det er mye kunnskap her på BAN.

Men som den "netthora" jeg er så snakker jeg med alle som oppfører seg nogenlunde vettugt-uansett gruppering. lol!

Vis Medlemmets Profil
Ja, jeg har fått med meg de turene, AT. Dessverre har det ikke passet for meg å være med. Er litt langt å reise for en søndagstur. Hadde det blitt lagt opp som en flerdagerstur, så hadde det kanskje vært lettere å få det meg seg for oss som må reise et stykke.

@mekkern: Det er bare å sette av 11-15 august 2016 først som sist. Very Happy

Edit: Feil dato.

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:Ja, jeg har fått med meg de turene, AT. Dessverre har det ikke passet for meg å være med. Er litt langt å reise for en søndagstur. Hadde det blitt lagt opp som en flerdagerstur, så hadde det kanskje vært lettere å få det meg seg for oss som må reise et stykke.

@mekkern: Det er bare å sette av 11-15 august 2016 først som sist. Very Happy

Edit: Feil dato.

Skal legge den på kalenderen.

Ellers er det jo aldri noe problem med overnatting for de som kommer langveis, -Jeg har tatt i mot flere "villfarende" med eller uten telt eller mat og drikke. drunken Sleep

Vis Medlemmets Profil

Hehe, ikke for å fyre under, kranken, men dette hadde jeg ikke tålt  clown

Snikkeren skrev:

Hehe, ikke for å fyre under, kranken, men dette hadde jeg ikke tålt  clown

Haha, har skrevet så mye dritt den veien at noe må jo komme tilbake. rendeer

Forøvrig meget uvanlig at forum eieren selv oppfordrer til oppvigleri og lynsjing... Vent nå litt... Glemte hvor jeg var. lol!

Vis Medlemmets Profil
Hahaha, vært innpå og lest meg litt opp igjen på det aktive forumet for de aktive bloggerne, og må si jeg ler nesten like mye som når jeg har vært i banken.

Og så godt det er å se at innerst inne så er vi ganske like,alle som en. 

Lorden som sååå avskyr å fiske i andres fiskedam, klarer ikke helt å la være.
Bruker enhver anledning, akkurat som "han du veit" gjorde. 

Og rosabloggerne, først går de ut og sier de vil bruke kakeforumet mindre, for så å linke inn til sine egne blogger i sin logg der inne. Ikke rart Høvdingen blir smågretten clown Hadde jeg vært han skulle jeg kasta ut hele gjenget.

Men som sagt, godt å se at summen av våre laster stort sett er konstante.

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:Som en av rosabloggerne, hvor har jeg uttalt at jeg kommer til å bruke forumet mindre?

Her føler jeg at jeg må arrestere umiddelbart og på en REKKE punkter.

Det var vel ganske sikkert undertegnede den kommentaren var myntet på....
Om man leser en gang til, skriver jeg at jeg vil bruke forumet mindre, og det vil gi seg utslag i at mine tur-referater havner andre steder. (så mye annet leseverdig produserer jeg tross alt ikke Twisted Evil )
Jeg fant ut at min signatur med bloggadressen (http://kant1.blogg.no - kanskje Norges BESTE MC tur blogg Twisted Evil ) fortjener å bli sett så ofte som mulig, ergo kommenterer jeg så ofte jeg kan. Men det blir jo mest sånne svadakommentarer og noen få mer alvorlige.

Og om å true å bli kastet ut: Hva trussel er det blitt, egentlig....

Dette blir omtrent som å være på fest, og så går det opp for deg at:
De fine damene har dratt fra stedet, ølet er drukket opp og maten er spist-
Så av en eller annen grunn blir du kasta ut (la oss si du har kasta opp på dass) og havner på gata.. der blir du praia inn i en taxi og tatt med til en annen fest, der de fine damene er, kjøleskapet er fullt av øl og maten bugner på bordet

Men nå skal jeg lillablogge litt, men velkommen til å stikke innom Wink

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 21 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Next