Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 41  Next

Go down  Innlegg [Side 22 av 41]

Olav K skrev:
Og om å true å bli kastet ut: Hva trussel er det blitt, egentlig....

Dette blir omtrent som å være på fest, og så går det opp for deg at:
De fine damene har dratt fra stedet, ølet er drukket opp og maten er spist-
Så av en eller annen grunn blir du kasta ut (la oss si du har kasta opp på dass) og havner på gata.. der blir du praia inn i en taxi og tatt med til en annen fest, der de fine damene er, kjøleskapet er fullt av øl og maten bugner på bordet

lol! Årets!

Men dere andre råskinn får være litt snillere med Snekkersvennen, han er vel det eneste lyspunktet jeg har sett i moderatorkorpset i kalifatet. Jeg VET han har talt kalifen i mot og utfordret ham på en del av galskapen. Så det så.

Vis Medlemmets Profil
All oppmerksomhet er bra oppmerksomhet.
Og her sloss bloggerne med nebb og klør om plassen. Mottoet må være ,"This forum isn`t big enough for both of us"
Kanskje jeg skulle kaste meg inn i kampen, jeg også scratch

Vis Medlemmets Profil
Jompa skrev:All oppmerksomhet er bra oppmerksomhet.
Og her sloss bloggerne med nebb og klør om plassen. Mottoet må være ,"This forum isn`t big enough for both of us"
Kanskje jeg skulle kaste meg inn i kampen, jeg også scratch

Det er få ting som ville vært kjekkere, Jompa Razz
Du har en skarpere penn enn de fleste.

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:
Men dere andre råskinn får være litt snillere med Snekkersvennen, han er vel det eneste lyspunktet jeg har sett i moderatorkorpset i kalifatet. Jeg VET han har talt kalifen i mot og utfordret ham på en del av galskapen. Så det så.

Integrering Joo, intergerering. Nå skal jeg dra en som er livsfarlig. men ikke ta den bokstavelig...
En tidligere terrorist som søker asyl en god og fredelig plass med masse godhet, humor og stor takhøyde og hvor det er lov til å kalle en spade for et graveredskap med bøyd skaft osv må integreres og tåle å ristes litt i. Assimilasjon er vel et godt begrep... Har du nå lagt av deg alle terroristfaktene dine? Suspect Noen vil, og har behov for å blåse ut litt for bombene som ble sprengt på andre siden.... Vil du nå faktisk være en av "oss"...
Nå har jeg dratt endel bilder som er litt over kanten, men vet at her går det bra. cheers
Jeg tror (les: håper) snekker'n er en ok fyr med genuin mottorsykkelinnteresse som vil være en berikelse for BAN, og jeg tror(håper) han takler en liten bris i innseilinga.
Syns vel han takket for seg på en noe spak måte på andre siden, men ikke alle kan be noen drite og dra lol! . @Snikkern, jeg tror i et svakt øyeblikk lika noe som du har skrevet og kanskje følger det og på feisboka. Det skyldes kun at jeg har et menneskesyn som nærmer seg rosa affraid .

Riv og slit i grenser, gjerder og grenser for å sjekke at de er solide. så kan freden senke seg hvis det er noe mål.

Vis Medlemmets Profil
@Jompa og Olav K: Trivelig å se dere her inne cheers Ta nå skrittet helt ut og opprett en rosa-blogg her inne og, så vi får nyte flotte tur-referater og finurlig visdom sammen med dere!

Vis Medlemmets Profil
Jeg tåler da såpass. Skjønner godt at noen er skeptisk til meg, som tidligere moderator på MCsiden. Nå er det over 1 år siden jeg ga meg som moderator der. Og kanskje grunnen var litt mer enn "tiden strekker ikke til"?

@Palma: En av dere ja. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett på dette som oss og dere tidligere. Vi er alle individualister, uansett hvilket forum vi "hører til". Uenigheter skjer ikke bare på tvers av forum, men også innad i samme forum. Men jeg lar nå en diskusjon være en diskusjon, og treffer jeg motparten IRL, ja, så snakker jeg med han på samme måte som med alle andre. PS. Kjekt at du liker siden min. Jeg gjør så godt jeg kan, selv om det er klart at alt jeg skriver der ikke er like matnyttig for alle.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@Jompa og Olav K: Trivelig å se dere her inne cheers  Ta nå skrittet helt ut og opprett en rosa-blogg her inne og, så vi får nyte flotte tur-referater og finurlig visdom sammen med dere!

Det ville vært hyggelig det AT, men det var denne tida som ikke strekker til...
Og jeg er neppe flink nok, erfaren nok, gretten nok, kranglevoren og "skrudd" nok til å passe 100% her ombord på denne skuta.
Men jeg leser det meste som blir skrevet Shocked

For referater og "sånn" kan jeg anbefale Norges kanskje beste MC blogg, http://kant1.blogg.no Cool

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@Jompa og Olav K: Trivelig å se dere her inne cheers  Ta nå skrittet helt ut og opprett en rosa-blogg her inne og, så vi får nyte flotte tur-referater og finurlig visdom sammen med dere!
Ja, det hadde vært stas om dere blei litt aktive her inne.

Vis Medlemmets Profil
Dæven, hvis det blir mere aktivitet nå, så må jeg snart innhente flere moderatorer clown

Til Snikkeren og OlavK,  det var ingen spesielle jeg tenkte på, bare et generellt innfall etter å ha fulgt med litt derover. Hvem som sa hva er ikke så nøye.

Snikkeren skal ikke gå rundt og tro at ihvertfall jeg har noen skepsis til han, tvert imot så føler jeg meg såpass trygg på han at jeg våger å gi et stikk eller to innimellom pirat

Og her er det bare å linke til rosa-bloggene deres, kanskje stikker jeg innom og kikker. Vet jo aldri hva man kan finne

Snikkeren skrev:Jeg tåler da såpass. Skjønner godt at noen er skeptisk til meg, som tidligere moderator på MCsiden. Nå er det over 1 år siden jeg ga meg som moderator der. Og kanskje grunnen var litt mer enn "tiden strekker ikke til"?
Jeg er overhodet ikke skeptisk til deg.
Etter hva jeg kan huske var du en moderator som utmerket seg ved å ikke utmerke seg scratch  .... helt utmerket.
Jeg hadde følelsen av at dette med "tiden strekker ikke til" ikke hang helt på greip.

Men om du nå avslører mere om alt som "skjer i kulissene" der borte (som det har blitt sagt flere ganger) så ødelegger du litt av det ryddige inntrykket som i alle fall jeg har hatt av deg.

Meen ... AJ har jo vist seg å ha evne til å få det til å gro horn i selv den mest uskyldsrene panna affraid

Vis Medlemmets Profil
Olav K skrev:

Og jeg er neppe flink nok, erfaren nok, gretten nok, kranglevoren og "skrudd" nok til å passe 100% her ombord på denne skuta.

For referater og "sånn" kan jeg anbefale Norges kanskje beste MC blogg, http://kant1.blogg.no Cool

Du skal passe deg for å legge ut slike spam linker her inne... Kliffy kan komme til å måtte ekskludere deg

Edit: ser nå at han har gitt fritt løyve... Mon tro hva han tenker på affraid

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:
Olav K skrev:

Du skal passe deg for å legge ut slike spam linker her inne... Kliffy kan komme til å måtte ekskludere deg

Edit: ser nå at han har gitt fritt løyve... Mon tro hva han tenker på affraid

Klifferern ser jo at dette blir litt for mye for ham... ikke bare er det kjempe hopp i antall nye innlegg, han får også inn alle mulige nye medlemmer også som må gås etter i sømmene - hvilken ballast har de med seg mon tro???? det kan jo være hva som helst---- hm

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:Klifferern ser jo at dette blir litt for mye for ham... ikke bare er det kjempe hopp i antall nye innlegg, han får også inn alle mulige nye medlemmer også som må gås etter i sømmene - hvilken ballast har de med seg mon tro???? det kan jo være hva som helst---- hm
Kliffern har sikkert en kjempejobb med å sjekke at vi hele tiden poster innlegg som er ihht forumreglene her. study

Vis Medlemmets Profil
Jeg hadde jo over 8000 innlegg på andre sia,skal Kliffern få granska meg skikkelig må Stortingets justiskomite til her som i polltibevæpningssaka.. affraid

...ta bare kontakt med dem,om du vil... alien alien

...la dem prøve seg her ska dom motstand finne.. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil http://endre.tajet@gmail.com
pelsen skrev:
Okda skrev:Klifferern ser jo at dette blir litt for mye for ham... ikke bare er det kjempe hopp i antall nye innlegg, han får også inn alle mulige nye medlemmer også som må gås etter i sømmene - hvilken ballast har de med seg mon tro???? det kan jo være hva som helst---- hm
Kliffern har sikkert en kjempejobb med å sjekke at vi hele tiden poster innlegg som er ihht forumreglene her. study
Det er vel bare en regel ... at vi til stadighet må dra frem denne spaden, som vi må kalle en spade.
Det er noe dritt ... jeg holder meg av prinsipp langt unna alt som heter spader.
De gir meg spader

Vis Medlemmets Profil
pelsen skrev:

Forumregelen er ganske enkel her, og jeg forutsetter at alle forstår den før de registrerer seg. En spade kalles en spade.
Ved å forstå og godta denne regelen, så kan oppholdet her bli mindre traumatiserende.alien
Om noen har uønsket ballast med seg, så er det sansynligvis verst for dem selv clown

Fikk forøvrig mail fra Cruiserproducer, der han søker jobb som deputy her inne. Så ta dere i akt.

pelsen skrev:

Forumregelen er ganske enkel her, og jeg forutsetter at alle forstår den før de registrerer seg. En spade kalles en spade.
Ved å forstå og godta denne regelen, så kan oppholdet her bli mindre traumatiserende.alien
Om noen har uønsket ballast med seg, så er det sansynligvis verst for dem selv clown

Fikk forøvrig mail fra Cruiserproducer, der han søker jobb som deputy her inne. Så ta dere i akt.

Hva betales det i her? pig

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
pelsen skrev:

JAHA - IKKEBAN neste Twisted Evil Rolling Eyes - og det er IKKE fordi det er Cruseren som kan komme inn men dette er jo ett ANARKI - hva skal vi med deputys - for å ha noen å mobbe - næh det har vi fra før!

Vis Medlemmets Profil
Wow, slo på tv-norge og der var det jaggu moderator-treff på et annet forum What a Face

cheers Hadde jeg kommet med en slik kommentar, ville det vært over..... kanten sunny

Vis Medlemmets Profil
Olav K skrev:
KliffArne skrev:Wow, slo på tv-norge og der var det jaggu moderator-treff på et annet forum What a Face

cheers Hadde jeg kommet med en slik kommentar, ville det vært over..... kanten sunny

pirat  Hehe, personlig syns jeg det er mer over kanten av Tv-norge å lure en enfoldig sjel inn dit med programmets tittel.

Litt uvanli etternavnn du har, har du slekt på Rennesøy? Kjøpte ei skyvedør av ei med samme etternavn .

KnutR

KnutR
Admin
FastFreddie skrev:
KliffArne skrev:
pelsen skrev:

Hva betales det i her? pig

Her betales det i spader og rivkjeft, samt en og annen skrue til gamle italienske vrak. Slik sett ser jeg ikke hvorfor ei smått hårsår tøs fra nedre deler av østlandet forsøker seg på en søknad. scratch

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500 (selges), Suzuki GS125 (selges), Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), Garelli Eureka Flex (låvefunnet, selges) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til regnværsdager, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil
Olav K skrev:
KliffArne skrev:Wow, slo på tv-norge og der var det jaggu moderator-treff på et annet forum What a Face

Æ skjønne ikke bæra ... ka e det dokker vrøvle om?
Å av alle drittkanala i verden ... TV-Norge affraid

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Olav K skrev:

Æ skjønne ikke bæra ... ka e det dokker vrøvle om?
Å av alle drittkanala i verden ... TV-Norge affraid
Er ikke alt man skal skjønne..

Drittkanal, ja. I dette tilfellet i dobbel forstand alien

Nå er det krise tror jeg. eller han har begynt å tro på nissen. Tror du faan hakke han ikke har begynt å sende ut mail til tidligere utkastede folk uten genuin motorsykkelinteresse for å sutre om at det er litt vindfullt rundt øra på'n. Denne ungikk spamfilteret mitt i går kveld:
Under følger en epost som er sendt til deg av en administrator fra siden "MCsiden.no". Hvis du mener at denne meldingen er spam eller på annen måte upassende kan du kontakte forumets kontaktperson på følgende e-postadresse:

admin@mcsiden.no

Inkluder i så fall hele denne meldingen i henvendelsen, spesielt også emnefeltet.

Under følger meldingen:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Heisan godt MC-folk!

Det skal ikke legges skjul på at det er krevende å drifte et MC-forum som MCsiden.no.
En nettside som dette krever en viss struktur. Ikke bare på forumene og trådene. Men også når det hvordan man bruker og oppfører seg på et slikt forum.
Av og til stormer det litt når det gjelder akkurat dette. Så også denne høsten, rett før de fleste av oss parkerer syklene våre for sesongen.

Men som tidligere rister vi også dette av oss og om vi ikke akkurat ser fram til vinterhalvåret, så skal i hvert fall jeg planlegge og glede meg til nye MC-opplevelser i 2016.
Og planen er å sette kursen mot Europa, helt uavhengig av kronekursen, som jeg selvfølgelig hadde sett var bedre i forhold til EURO'en.I hvert fall slik den er i dag. Kanskje den blir gunstigere til sommeren?
I planleggingen av slike turer kan det være veldig greit med et forum som MCsiden å støtte seg på. Ikke minst tråder som denne:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=139463#p139463 .
I den forbindelse kan det hende denne tråden også kan bidra med gode tips:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=83190#p83190

GPS er en naturlig del av utstyret på lengre turer i inn- og utland. Mange gode tips finnes i denne MCsiden.no tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=34948#p34948

Og for ikke å glemme muligheten for å dele den gode MC-opplevelsen underveis med den du har med deg som passasjer. Godt intercom utstyr er gull verd! Mer om slikt utstyr i denne tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=5680#p5680

Da ønsker vi dere en riktig god høst med forhåpentligvis fortsatt noen fine kjøredager i oktober, ja kanskje til og med i november noen steder.
Men kjør forsiktig og kle dere godt! En motorsyklist som fryser er ingen god motorsyklist.

Kjør vakkert!
Også sees vi på veiene igjen til våren – en ny og flott MC-sesong i 2016!

God MC-hilsen fra oss i MCsiden.no - aktivt forum for aktive MC-folk!

Da skal han faan meg ha takk, DRIT OG DRA

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 22 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 41  Next