Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 41]

Skulle til å si at det er jo utrolig. Men så skjønte jeg jo at det rett og slett er som forventet. Du var jo anelsen kvass mot Kalifen...
Fyren er sosiopat og hjernedød... men det er jo det man visste fra før av.

geek

Vis Medlemmets Profil
Jøss, sier nå jeg. Den der utestengelses-filosofien er jo grunnen til at jeg kutta ut MC-siden, og kom over hit.
Som Joo sa et annet sted, det er massevis av trivelige folk der, og jeg har blitt godt kjennt med mange av de. På våre trivelige turer og andre treffninger.
Men at man kaster ut mc-kompiser  fordi man ikke greier å kommunisere med de, det blir for drøyt for meg.

I "gamle dager" på -70 tallet da jeg begynte med MC og vanket på Torget, Grava og Hvervenbukta, da var det nettopp kameratskapet og samholdet mc-folk i mellom jeg opplevde som så positivt.
Kom du på en to-hjuling, om det var 50 ccm, lettvekter, tung MC, jappse, engelsmann, gammal eller ny, da var du en av MC-felles-skapet og man hjalp hverandre og sto sammen.

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Skulle til å si at det er jo utrolig. Men så skjønte jeg jo at det rett og slett er som forventet. Du var jo anelsen kvass mot Kalifen...
Fyren er sosiopat og hjernedød... men det er jo det man visste fra før av.

geek

Dette er jo sånn det har vært i mange år.

Det er fred og fordragelse i lange tider så lenge Aj holder seg borte fra forumet. Tror han ble beordret av en av moderatorene en gang, da forsvant han i 3 . 4 månder og det var stille og rolig. Med en gang han viser seg så skjer det noe. Klart det er alle de andre sin feil ---- problemet er jo at de som til stadihet gjør feil blir jo utestengt og så er det noen nye sin feil neste gang. Eneste "røde tråden" er Aj...... kan dette skyldes noe annet enn alle andre, tro?

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
ArcticTiger skrev:I "gamle dager" på -70 tallet da jeg begynte med MC og vanket på Torget, Grava og Hvervenbukta, da var det nettopp kameratskapet og samholdet mc-folk i mellom jeg opplevde som så positivt.
Kom du på en to-hjuling, om det var 50 ccm, lettvekter, tung MC, jappse, engelsmann, gammal eller ny, da var du en av MC-felles-skapet og man hjalp hverandre og sto sammen.

Sånn er det vel i "real life" fremdeles - takk og lov.
La nå sautjuven være unntaket som bekrefter regelen.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:
ArcticTiger skrev:I "gamle dager" på -70 tallet da jeg begynte med MC og vanket på Torget, Grava og Hvervenbukta, da var det nettopp kameratskapet og samholdet mc-folk i mellom jeg opplevde som så positivt.

Sånn er det vel i "real life" fremdeles - takk og lov.
La nå sautjuven være unntaket som bekrefter regelen.

Ikke alle lever i en virkelig verden, ikke alle har fått snakka ut ordentlig hjemme, ikke alle har sosiale antenner og selvinsikt. Noen er overbevist om at de har en oppgaver her i verden med å være hele verden sin moderator, de ser ikke at demmes verden blir mindre og mindre. De vil alltid ha en liten skare rundt seg med trofaste tilbedere som ikke "ser" før de selv blir dolket i ryggen, da er det for sent...
Slike personer oppsøker/lager grupper/menigheter rundt seg selv som de kan styre/manipulere på en eller annen måte. Dette er ikke et uvanlig fenomen i kristne sammenhenger, hvor pastoren er uimotsigelig og "hellig". Han er eier av den hele og fulle sannhet, og har MAKT til å gjøre som han vil. Hersketeknikker som for de som blir hersket over ikke er synlige før de ligger på ryggen og er ødelagt i lang tid.
Det finnes navn på slike, de ser det ikke selv, så på en måte er de unskyldt. Men de kan ikke få lov til å herje fritt. Har jo sett at menigheten har til tider en skremmende "frykt/respekt/behov for å forsvare" den store leder.
Det har ikke noe med ledelse å gjøre, kun egoisme og et forkvaklet syn på egen person og andre medmennesker.

Vis Medlemmets Profil
scratch

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse
kjennetegnet ved så store problemer av narsissistisk art at det medfører problemer i kontakt og omgang med andre mennesker og (oftest) også i forhold til en selv.
I hvilken grad narsissistiske personlighetsforstyrrelser utgjør en egen gruppe personlighetsforstyrrelser, eller mer kan forstås som en variasjon over paranoid, dyssosial, dramatiserende eller tvangspreget personlighetsforstyrrelse, er omstridt.
Avgrensningen mellom uheldig forsterkning av narsissistiske personlighetstrekk hos suksessrike personer som får mye beundring fra samfunnet, og patologisk narsissisme som et stabilt kjennetegn fra tidlig alder, er også uavklart.

Utbredelse
Den eksakte hyppigheten av narsissistisk personlighetsforstyrrelse er ikke kjent, men antas å være opp mot 1 %.

Symptomer
De typiske kjennetegn er at personen har større tanker om egne evner og prestasjoner enn det de faktiske resultater tilsier: han er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt, han oppfatter seg selv som så spesiell og enestående at han bare kan være i kontakt med spesielle mennesker og krever særbehandling, han har urimelige krav om beundring, og han utnytter andre for egne behov. Mange har en sjarm, som hvis den er koblet sammen med en viss intelligens, sosiale ferdigheter og utadvendthet, kan medføre at omgivelsene undervurderer alvorlighetsgraden av personlighetsforstyrrelsen.
Bak fasaden vil personen imidlertid være svært krenkbar, lett føle skam, kunne ha en tomhetsfølelse og være uvanlig opptatt av kroppen og dens funksjoner (hypokondri). Han har en utilstrekkelig evne til å forstå og anerkjenne andres følelser og behov, og blir lett misunnelig. Utad kan han derfor ofte virke arrogant og sint.
Behandlingen
Behandlingen er vanskelig fordi de fleste vil oppfatte behandling i seg selv som en provokasjon mot selvfølelsen. Hvis personen er interessert i behandling, noe man kan se i kjølvannet av gjentatte arbeidskonflikter eller vanskeligheter i parforhold, er psykoterapi den viktigste behandlingsformen. Medikasjon kan hjelpe ved markert angst eller depresjon.

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:scratch

[size=16]
Bak fasaden vil personen imidlertid være svært krenkbar, lett føle skam, kunne ha en tomhetsfølelse og være uvanlig opptatt av kroppen og dens funksjoner (hypokondri). Han har en utilstrekkelig evne til å forstå og anerkjenne andres følelser og behov, og blir lett misunnelig. Utad kan han derfor ofte virke arrogant og sint.
,
Ikke sant, var noe slik jeg siktet til. men det skal fagkunnskap til for å diagnostisere med sikkerhet. Men det er ikke vanskelig å se likhetstrekk.
Man trenger ikke spise hele egget for å se om det er råttent, det er nok å kakke toppen av det....
Og det som er anbefalt er å holde seg laaaaangt unna !

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Skulle logge meg inn på mcsiden.no i dag, tenkt å svare på SuperMortens "hyggelige" svar til meg i denne tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=7253&start=150

Får opp dette skjermbildet:

Har ikke mottat noen henvendelse fra noen, bare blitt utestengt. Sånn går det når man våger å være kritisk til AJ og hans lakeier... Shocked

Forslag til ny forumregel på mcsiden.no, som de stadig "forbedrer":
"Det er ikke lov til å påpeke kjip og utivelig opptreden når det er AJ som er står for dette, det vil medføre umiddelbar utestengelse fra forumet."

Edit: rettet skrivefeil.

Kjenner igjen fremgangsmåten,blåkopi av Juleniss1.Bare at da stod det ingenting på skjermen da man prøvde å logge på. Nå er de jo ikke så mange,men de vil sikkert prøve seg med samme svada som da,at folk får advarsler før de blir sparka.

Egentlig har jeg hatt litt løye på Anders' bekostning,men etterhvert har jeg begynt å få litt vondt på hans vegne.Er det det som kalles Stockholmsyndromet?

Jeg synes egentlig det er litt usmakelig å sitte sånn å skjelle ut noen som ikke er til stedet ... (selv om han mest sannsynlig leser her) .. men fan heller, han oppføre sæ jo som en fjott .... han må bare hute sæ te hælvete, hele satans fyrn. Nån skua førr hælvette ha tadd sæ umaken med å vræng ræva over haue på han, så kunne han ha sotte der i bekmørtna å preika mainskjit me sæ sjøl … men dæven han røkksalte om han skulle komme sæ ut igjæn … så skrap av han kjøtte med ei teskjei og jag skjelette tel skogs

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Jeg synes egentlig det er litt usmakelig å sitte sånn å skjelle ut noen som ikke er til stedet ... (selv om han mest sannsynlig leser her) .. men fan heller, han oppføre sæ jo som en fjott .... han må bare hute sæ te hælvete, hele satans fyrn. Nån skua førr hælvette ha tadd sæ umaken med å vræng ræva over haue på han, så kunne han ha sotte der i bekmørtna å preika mainskjit me sæ sjøl … men dæven han røkksalte om han skulle komme sæ ut igjæn … så skrap av han kjøtte med ei teskjei og jag skjelette tel skogs

.....Hhva?? .....ska De ta rotten på mei?

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Jeg synes egentlig det er litt usmakelig å sitte sånn å skjelle ut noen som ikke er til stedet ... (selv om han mest sannsynlig leser her) .. men fan heller, han oppføre sæ jo som en fjott .... han må bare hute sæ te hælvete, hele satans fyrn. Nån skua førr hælvette ha tadd sæ umaken med å vræng ræva over haue på han, så kunne han ha sotte der i bekmørtna å preika mainskjit me sæ sjøl … men dæven han røkksalte om han skulle komme sæ ut igjæn … så skrap av han kjøtte med ei teskjei og jag skjelette tel skogs

jhn  bom  regner du med at du får logga deg på den andre siden nå? Shocked  

Kliff.. trur du må stenge denne tråden, slik at alle blir forvist til detta forumet cyclops

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:

Kliff.. trur du må stenge denne tråden, slik at alle blir forvist til detta forumet cyclops
Jeg skulle gjerne sett på hvilket grunnlag han kastet meg ut .... men han trenger jo vanligvis ikke store påskuddet så ...

Vis Medlemmets Profil
...for å si det litt forsiktig liksom cheers , ler på meg ribbensbrudd her. hele sesongen står i fare affraid

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Jeg synes egentlig det er litt usmakelig å sitte sånn å skjelle ut noen som ikke er til stedet ... (selv om han mest sannsynlig leser her) .

Det er kanskje det.

Men når det er sagt,så finnes det formildende omstendigheter her.Tråden /forumet ligger helt åpent sånn at den som vil kan komme frem og si stort sett hva en måtte ha på hjertet.Blir man fratatt den muligheten,sånn som Sautjuen gjør der borte,så kan det gjøre at folk føler for å blåse litt ut der anledningen byr seg.

jhn skrev:Jeg synes egentlig det er litt usmakelig å sitte sånn å skjelle ut noen som ikke er til stedet ... (selv om han mest sannsynlig leser her) .

Det er kanskje det.

Men når det er sagt,så finnes det formildende omstendigheter her.Tråden /forumet ligger helt åpent sånn at den som vil kan komme frem og si stort sett hva en måtte ha på hjertet.Blir man fratatt den muligheten,sånn som Sautjuen gjør der borte,så kan det gjøre at folk føler for å blåse litt ut der anledningen byr seg.
Joda, du har for så vidt rett ... men jeg liker best å krangle med, og skjelle ut folk som er til stedet.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev: men jeg liker best å krangle med, og skjelle ut folk som er til stedet.

Lettare å gi en lusing også hvis dem ikkje høre på fornuften cheers

Vis Medlemmets Profil
På E-verket der jeg jobber (er ansatt) har vi såpass miljø at vi prater ikke dritt om folk
så lenge de ikke hører det sjøl.
Hvis noen ikke tåler at vi kaller en deputy får de begynne en annen plass, men ingen har sluttet enda.
drit og dra. Cool

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:

Palma skrev:
...for å si det litt forsiktig liksom cheers , ler på meg ribbensbrudd her. hele sesongen står i fare affraid :
Jeg har fått bekreftet at jeg ikke er utestengt ... men ble samtidig utfordret til å skrive dette:
".. men fan heller, han oppføre sæ jo som en fjott .... han må bare hute sæ te hælvete, hele satans fyrn. Nån skua førr hælvette ha tadd sæ umaken med å vræng ræva over haue på han, så kunne han ha sotte der i bekmørtna å preika mainskjit me sæ sjøl … men dæven han røkksalte om han skulle komme sæ ut igjæn … så skrap av han kjøtte med ei teskjei og jag skjelette tel skogs"
... på MCsiden Rolling Eyes Man kan jo bare gjette hva hensikten med utfordringen er What a Face
Men det er jo fint å se at noen kjenner dette igjen som humor. clown

Vis Medlemmets Profil
Glemte å si at jeg håper Bjerknez tenker seg om en gang til, og innser at det ikke var noe onde baktanker med velkomsten.
Han virker jo både trivelig og fornuftig, og tror vel egentlig neppe at vi mistenker han for å være en 5.kolonist.
Fine bilder tar også ...

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
men ble samtidig utfordret til å skrive dette:

... på MCsiden Rolling Eyes Man kan jo bare gjette hva hensikten med utfordringen er What a Face

Ble du utfordret av noen her eller der ???

Og ja, Bjerknez har mye å bidra med her, virker jo som en oppegående trivelig fyr. Hadde jo vært en viss fare for at vi hadde kjørt triple hele gjengen til slutt men... affraid

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
jhn skrev:

Og ja, Bjerknez har mye å bidra med her, virker jo som en oppegående trivelig fyr. Hadde jo vært en viss fare for at vi hadde kjørt triple hele gjengen til slutt men... affraid
Ble ikke utfordret av noen her inne nei, men fra høyeste hold der borte
... men kjøre trippel Suspect nææ ... eller tjo ... hvorfor ikke. Det er jo 3/4 motor i motsetning til en 1/2 motor

Vis Medlemmets Profil
Kan jo lett kjøre trippel igjen, men da må de først få noe som danker ut GS`en affraid

Tenker Bjerkiz er litt i skvis nå så han trør forsiktig. Han har heller ikke oppdaget hvor gæern Kalifen er. Et lite glimt bare siden han begynte der, men regner med han oppdager det etter hvert.

Får gjenta meg selv, og andre; fine folk der borte, synd ikke Kalifen har gjort alvor av det han sa da han kjøpte siden; han skulle drive så lenge folk ville ha ham. Er lenge siden de fleste har ønsket nyere eiere der... Put your money where your mouth is.

Fine bilder Bjerkiz tar, savner litt mer turbilder her inne selv om det ellers er mange trivelige drittsekker også som ikke tar bilder geek

Kanskje jeg skal begynne med å skjerpe meg selv...?

jhn; nu er Kalifen såååå djevelsk gira på å hive ut flere at han sannsynligvis er mer klar enn en setter med stand lol!

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Palma skrev:
jhn skrev:

Ble ikke utfordret av noen her inne nei, men fra høyeste hold der borte
... men kjøre trippel Suspect nææ ... eller tjo ... hvorfor ikke. Det er jo 3/4 motor i motsetning til en 1/2 motor
Jøss, mannen følger med her også ja. Evil or Very Mad

Hvordan har det gått med DrGreve, har han blitt sperret ute også?

Vis Medlemmets Profil
Fra det ene til det andre ... fikk nettopp en tlf fra Norsk Gallup (ca kl. 12.15 søndag)
da måtte æ jo spørre: ka i svarte fan e det du gjør mann? ... ringe du mæ midt under gudstjenesten? Du e jo fan ikke god. Suspect
... det blei helt stille i andre enden

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Fra det ene til det andre ... fikk nettopp en tlf fra Norsk Gallup (ca kl. 12.15 søndag)
da måtte æ jo spørre: ka i svarte fan e det du gjør mann? ... ringe du mæ midt under gudstjenesten? Du e jo fan ikke god. Suspect
... det blei helt stille i andre enden

Nå trur æ nok at den der gudstjenesta va ein rein unnskyldning før å ta den der galloppdriten ett tak og ikke noen særlig indignasjon på de gudsto sine vegna........ med referanse til ett annet innlegg i går Twisted Evil

Han samme ringte mæ sånn i 2130 tida forleden kveld, æ blei også noe fornærma siden det va nesten leggetid (for han der som ringte)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 41]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 41  Next