Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 41  Next

Go down  Innlegg [Side 31 av 41]

Siden jhn var registrert som innlogget på det aktive forumet, på tross av at han er utestengt, så kikket jeg innom selv også. Joda, jeg har visst også vært innlogget der siste 24 timer...  Suspect

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 McSiden%20innlogging_zpsmtp4ib5x

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Siden jhn var registrert som innlogget på det aktive forumet, på tross av at han er utestengt, så kikket jeg innom selv også. Joda, jeg har visst også vært innlogget der siste 24 timer...  Suspect

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 McSiden%20innlogging_zpsmtp4ib5x

Der står pinadø jeg og ser jeg, og jeg har ikke vært innlogget siden jeg skrev det siste innlegget mitt der 1. november. Da begynner jeg å lure på hvor mange av de andre "innloggete" som faktisk har vært innlogget?

Men hva er vitsen med å jukse med antall innloggede medlemmer? Der er jo ikke selve innloggingen som skaper aktivitet. Det er det jo innleggene som gjør.

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:
mortal skrev:Siden jhn var registrert som innlogget på det aktive forumet, på tross av at han er utestengt, så kikket jeg innom selv også. Joda, jeg har visst også vært innlogget der siste 24 timer...  Suspect

Der står pinadø jeg og ser jeg, og jeg har ikke vært innlogget siden jeg skrev det siste innlegget mitt der 1. november. Da begynner jeg å lure på hvor mange av de andre "innloggete" som faktisk har vært innlogget?

Men hva er vitsen med å jukse med antall innloggede medlemmer? Der er jo ikke selve innloggingen som skaper aktivitet. Det er det jo innleggene som gjør.
Kan AJ manipulere statistikken slik at det "aktive" forumet fremstilles mer aktiv enn det faktisk er?

Vis Medlemmets Profil
DrGreve skrev:
Snikkeren skrev:

Kan AJ manipulere statistikken slik at det "aktive" forumet fremstilles mer aktiv enn det faktisk er?

Det som står skrevet er jo på norsk så det kan manipuleres. Statistikken har jeg sett på mange ganger og undret men har ikke sjekket den ut. Synes likevel at det er svært mange flere "deltakere" enn jeg har truffet i den tida jeg var der. Skulle ikke undre meg noe om statistikken egentlig er for siste måned og ikke siste 24 timer.... da vil jo Jhn fortsatt stå der ei ukes tid til...

Vis Medlemmets Profil
He, he, jeg ler meg skakk og får assosiasjoner mot Komiske Ali :)

Vis Medlemmets Profil
assosierer med den sjuende far i huset... What a Face

Vis Medlemmets Profil http://endre.tajet@gmail.com
Okda skrev:
DrGreve skrev:
Snikkeren skrev:

Det som står skrevet er jo på norsk så det kan manipuleres. Statistikken har jeg sett på mange ganger og undret men har ikke sjekket den ut. Synes likevel at det er svært mange flere "deltakere" enn jeg har truffet i den tida jeg var der. Skulle ikke undre meg noe om statistikken egentlig er for siste måned og ikke siste 24 timer.... da vil jo Jhn fortsatt stå der ei ukes tid til...

15/9 ble jeg kastet ut, så ei uke til stemmer ikke helt etter mine beregninger

Vis Medlemmets Profil
Og ingen kameler er spist, har jeg lagt merk til. Så Jompas oppfordring falt ikke i god jord. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Og ingen kameler er spist, har jeg lagt merk til. Så Jompas oppfordring falt ikke i god jord. Very Happy

Den sjuka som enkelte av de omtalte lider av ordner seg nok ikke av seg selv....

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Og ingen kameler er spist, har jeg lagt merk til. Så Jompas oppfordring falt ikke i god jord. Very Happy
Jeg ser du (det er du, ikke sant?) har vært innpå der borte og etterlyst respons på Jompa's oppfordring til kamelsvelging ... jeg har ikke så veldig stor tro på noen innrømmelser, kan du si.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Jeg ser du (det er du, ikke sant?) har vært innpå der borte og etterlyst respons på Jompa's oppfordring til kamelsvelging ... jeg har ikke så veldig stor tro på noen innrømmelser, kan du si.

Ja, det er meg som har etterlyst litt kamel svelging. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Taktikken er nok justert litt der borte. Nå ties sånne kamel-innlegg ihjel eller forbigåes i stillhet, og de satser på at alt blir glemt.
Og det er jammen stille der, ikke mange innom (bortsett fra de som er utkasta da), og enda færre som skriver.

I motsetning til på http://www.mc-forumet.no/index.php , der syder det av innlegg så det er vanskelig å få med seg alt! Øl og wiskay i store mengder, turreferater fra inn- og utland, planer for neste sessong, sykkelprat og tullprat.
Det er nok Norges Hyggeligste OG mest Aktive mcforum.

Vis Medlemmets Profil
Det er fortsatt håp for Mc-Siden.
De må bare bytte navn til MopedSiden.no,
å fortsette å rekrutere 15 åringer i enda høyere tempo sunny
De er vandt til å rette seg etter hva far sier, og finner seg lettere
i å bli hærsa med Very Happy

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:Det er fortsatt håp for Mc-Siden.

Når holdningen er "Dette er mitt forum, jeg bestemmer og gjør som jeg vil" blir resultatet deretter. Man glemmer at forumet trenger medlemmene mer enn medlemmene trenger forumet.

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:

Når holdningen er "Dette er mitt forum, jeg bestemmer og gjør som jeg vil" blir resultatet deretter. Man glemmer at forumet trenger medlemmene mer enn medlemmene trenger forumet.

Ja-ja...
Det har vel blitt litt avlastning på den voldsomme og utakknemlige moderatorjobben da...
Aldri så gæli så er det vel godt for noe....

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
knutk skrev:

Ja-ja...
Det har vel blitt litt avlastning på den voldsomme og utakknemlige moderatorjobben da...
Aldri så gæli så er det vel godt for noe....

Tviler på at 15 åringer er verre å finne feil med enn 40 - 50 - 60 åringer. Det er nok bare å kaste seg over dem...

Vis Medlemmets Profil
Artig og veldig lovende at kalifatets uønskede medlemmer nå er blitt moderatorer på mcforumet. Kjernekarer alle sammen, dette har jeg stor tro på! cheers

Vis Medlemmets Profil
Elolz skrev:Artig og veldig lovende at kalifatets uønskede medlemmer nå er blitt moderatorer på mcforumet. Kjernekarer alle sammen, dette har jeg stor tro på! cheers

DET er jo for å terge "den andre" maksimalt lol!

men det er jo veldig aktive og trivelige folk bak de Nikkene også da Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Forum nedlagt, eller bare noe trøbbel Shocked
Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 <a href=Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 IMG_4056_zpso1drcry1" />

Vis Medlemmets Profil
Virker fint nå.

Vis Medlemmets Profil
B040 skrev:Forum nedlagt, eller bare noe trøbbel Shocked
Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 <a href=Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt - Page 31 IMG_4056_zpso1drcry1" />

Kan jo være at noen som er passe forbanna, kødder det til littegrann, bare for gøy Cool

Vis Medlemmets Profil
@Kanten: Jøss, er det brutt ut full krig i sayber-speisen nå Shocked  Anarkistiske tilstander, ledelsen er satt ut av spill og "ingenting" fungerer lenger cheers

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@Kanten: Jøss, er det brutt ut full krig i sayber-speisen nå Shocked  Anarkistiske tilstander, ledelsen er satt ut av spill og "ingenting" fungerer lenger cheers

Dette var dine påstander AT, jeg har kanskje bare lest for mye i konspirasjonstråden jocolor jocolor

Jeg derimot har funnet min indre balanse, så jeg irriterer meg ikke over noe lengre...
(Hvor faen er pinocchio-smilefjeset nå når jeg trenger det???)

Vis Medlemmets Profil
Olav K skrev:
.............
Jeg derimot har funnet min indre balanse, så jeg irriterer meg ikke over noe lengre...

Høres bra ut,
Man skal velge sitt magesår med omhu cheers

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:
Olav K skrev:
.............

Høres bra ut,
Man skal velge sitt magesår med omhu cheers
Når jeg kjenner etter så gjorde det godt for magen i bli utkastet

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 31 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 41  Next