Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40, 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 38 av 41]

jhn skrev:
mekkern skrev:Jeg har flere gjenstander som GARANTERT er laget av barnehender.men tror nok ingen vil betale for disse,personlig setter jeg stor pris på disse ubrukelige gjenstander som ble laget med stor iver og innsatsvilje.. Very Happy
Jeg har også noen sånne, men med høyst tvilsom kvalitet på mye av de greiene der

Forskjellen er at de som Mekkeren nevner her får ikke ei krone for jobben, maten kommer rekende på ei fjøl og tak over hodet får de gratis. Jeg har også noen sånne resultater av barnearbeid...

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
jhn skrev:
mekkern skrev:Jeg har flere gjenstander som GARANTERT er laget av barnehender.men tror nok ingen vil betale for disse,personlig setter jeg stor pris på disse ubrukelige gjenstander som ble laget med stor iver og innsatsvilje.. Very Happy
Jeg har også noen sånne, men med høyst tvilsom kvalitet på mye av de greiene der

Forskjellen er at de som Mekkeren nevner her får ikke ei krone for jobben, maten kommer rekende på ei fjøl og tak over hodet får de gratis. Jeg har også noen sånne resultater av barnearbeid...

Siden de ikke får et rødt øre og er nærmest dømt til å bo på arbeidsplassen så defineres dette vel som slavearbeid??
de får jo etter hvert fri til å utdanne seg men dette forventes vel tilbake i bedre produkter? clown

Kødd av-- seriøs på:

Problemet i disse landene med barnearbeid er at det ikke er noe sosialt sikkerhetsnett som gir de nødvendig hjelp - de må faktisk jobbe for å fø seg selv og familien eller dø.
Skal dette løses må det skje noe på nasjonalt plan - regjeringene må presses men også støttes, slik at det ikke blir et statskupp/opprør som setter de tilbake.
Dreiningen mot strammere religiøse samfunn hjelper heller ikke på utviklingen.

Vis Medlemmets Profil
Litt artig å lese disse innleggene fra svampen ang. framhjulsløft:

http://www.bike.no/forum/motorsykler/streetfightere/valg-av-sykkel-trenger-litt-tips

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=24&p=300035#p300035

Er`n så tøff som han gir uttrykk for eller ikke?....Ikke Shocked

Vis Medlemmets Profil
Er nok mye morrassvamp ja Suspect

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Litt artig å lese disse innleggene fra svampen ang. framhjulsløft:

http://www.bike.no/forum/motorsykler/streetfightere/valg-av-sykkel-trenger-litt-tips

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=24&p=300035#p300035

Er`n så tøff som han gir uttrykk for eller ikke?....Ikke Shocked

Hehe... ser ut som du har tatt'n med buksa nede...
Vent litt... det er det vel AJ som tar seg av.
lol!

Vis Medlemmets Profil
Nei, dette er nok ikke så greit, ett innlegg til fra luringen: lol!

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=1&t=5919&hilit=framhjulsl%C3%B8ft&start=315

Vis Medlemmets Profil
Er det noen som fortsatt leser/skriver på mcsida Question

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Er det noen som fortsatt leser/skriver på mcsida Question

Joo, ganske mange lesere og noen som skriver.
Jeg er en av dem.
Vurderte ei stund å flytte over til "det glade forumet" der de utkastede,
kranglefantene og de som bare er generellt fornærma på vegne av en eller flere andre er samlet.
Men det var ingen vits i å gjøre det.
De som vil vite hva jeg skriver, vet hvor de finner meg.
Ingen gode forumkrangler heller på " det glade", selv han som alle kranglet med er tatt imot som " en av gutta" der. Blææææ.

Selv postene er til forveksling lik mcsiden, bmw s1000r som nesten har vært oppe på bakhjulet, regnvær " mørketid " som alle er plaget av selv om bare et fåtall har opplevd det, matoppskrifter, mobiltelefon, kamera, og sørgelige trecylindrete mc,er.

Vis Medlemmets Profil
Jompa skrev:

Jeg er en av dem.
kranglefantene og de som bare er generellt fornærma på vegne av en eller flere andre er samlet.
Ingen gode forumkrangler heller på " det glade", selv han som alle kranglet med er tatt imot som " en av gutta" der. Blææææ.

Selv postene er til forveksling lik mcsiden, bmw s1000r som nesten har vært oppe på bakhjulet, regnvær " mørketid " som alle er plaget av selv om bare et fåtall har opplevd det, matoppskrifter, mobiltelefon, kamera, og sørgelige trecylindrete mc,er.

Du sier noe ... jeg har også registrert at det er veldig likt.

Apropos krangling, så er jeg litt i tvil om det var lurt å takke ja til det derre moderatorgreiene ... om jeg mot formodning skulle få lyst til å fyre av ei salve, mot en eller annen gjøk, så kan jeg jo nesten ikke gjøre det ... kan jeg vel?

Vis Medlemmets Profil
Nå, du har jo alltids meg clown

Vis Medlemmets Profil
Jompa skrev:Nå, du har jo alltids meg clown
Takker for det flower ... men et av mine ankepunkt mot "den andre siden" var jo at de nærmest yppet til bråk enkelte ganger, da kan jo ikke jeg gjøre det samme ... det er no dritt Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Jompa skrev:Nå, du har jo alltids meg clown
Takker for det flower  ... men et av mine ankepunkt mot "den andre siden" var jo at de nærmest yppet til bråk enkelte ganger, da kan jo ikke jeg gjøre det samme ... det er no dritt Evil or Very Mad

Jepp.
Terg dem opp og slå dem ned.
(fra sangen "Apekoret" av Unit Five.)

Vis Medlemmets Profil
Den stoooore stoooore forskjellen er at på MCsiden er det mange som ikke kan si sin mening fordi de av en eller annen grunn er utestengt og ikke har tilgang. På MC-forumet har vi vel til gode at noen er utestengt. McSiden.no burde derfor bare få helt fred fra de aller fleste som ikke tåler slik mobbing som disse utestengelsene i praksis er. Mobbing er noe dritt - enten det er unger eller voksne som driver med sånt....

Vis Medlemmets Profil
Det er godt å ha BAN! Her kan man si hva man vil, og man vet man får svar som er 100% ærlig. Her er det stor takhøyde og utrolig mye godhjertet faanskap. Samtidig så synes det her at folk tar ansvar og bruker "friheten" på en voksen måte, dvs. det funker med frihet under ansvar. cheers

Har kikka inn på enkelte tråder på andre siden av og til og tenkt den skulle jeg ha svart på  Twisted Evil , men nei   Evil or Very Mad , der er ytringsfriheten sterkt begrenset. Så like greit å la være å se og bry seg med det.  Sleep

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Jompa skrev:

Jeg er en av dem.

Du sier noe ... jeg har også registrert at det er veldig likt.

Apropos krangling, så er jeg litt i tvil om det var lurt å takke ja til det derre moderatorgreiene ... om jeg mot formodning skulle få lyst til å fyre av ei salve, mot en eller annen gjøk, så kan jeg  jo nesten ikke gjøre det ... kan jeg vel?

Det er vel ikke verre enn at du kan si det som det er - du føler ikke du er fri til å provosere som du vil så du vil ha en pause fra grønnfargen. Vil mye heller ha deg som en liten kranglefant som kan sette litt fart i folkene enn en temma grønnsak uten meninger Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil
Det har vært litt "tyst" fra den kanten ja...
sitter du med begge føttene i sement for ikke å trampe i klaveret??? jocolor

Vis Medlemmets Profil
"Temma grønnsak" og "føttene i sementen" .. det var da voldsomt Laughing
Men neida, det er ikke så ille.
Jeg spisset det nok litt, det føles ikke som en veldig stor hemsko.
Skulle det bli nødvendig får jeg søke om ulønnet permisjon et par timer ... easy peasy.
Jeg har heller ikke se mye på hjertet for tiden ... jeg har hatt en del tullinger å krangle med IRL den siste tiden som har dekker behovet på utmerket måte.
Meen, det har roet seg nå, så kanskje jeg er i form igjen utpå nyåret Basketball

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:15 år, da er han for gammal til slikt arbeid. Da er det heleri og narkohandel som er mer aktuelt Suspect

Ja, og sikkert mere lønnsomt pirat

jhn skrev:Apropos krangling, så er jeg litt i tvil om det var lurt å takke ja til det derre moderatorgreiene ... om jeg mot formodning skulle få lyst til å fyre av ei salve, mot en eller annen gjøk, så kan jeg  jo nesten ikke gjøre det ... kan jeg vel?

Du skal ikke være litt i tvil, har sagt det til deg før, du hører ikke til blant de grønne på sånne seriøse fora.

Søk avskjed snarest, og gjør det du gjør best bom

...hva med salg her med Kliff-truser og magebelter med BAN i gullbokstaver? I love you

...og så har høvdingen (king ) brakt en nyttårstale inn i blekka....

hmmmm.husker Busa Tronds nyttårstale,,,kan noen bringe den hit tro ?? king

Vis Medlemmets Profil
Var det virkelig ingen som fikk med seg da en post fra internforumet ble synlig for andre brukere?  Very Happy
Bjerknezz skrøt av å ha satt på plass Palma over PM, AJ ville legge ned forumet etter 2016 om det ikke tok seg opp og var skuffet over dårlig aktivitet selv etter oppdateringen. Kjellv hadde ikke gjort så mye annet enn å vaske bil i det siste.   Laughing

Å så var det snakk om at det var viktig å dra frem gamle poster for å få opp aktiviteten. For en gjeng der borte..

Vis Medlemmets Profil
juleniss2 skrev:Var det virkelig ingen som fikk med seg da en post fra internforumet ble synlig for andre brukere?  Very Happy
Bjerknezz skrøt av å ha satt på plass Palma over PM, AJ ville legge ned forumet etter 2016 om det ikke tok seg opp og var skuffet over dårlig aktivitet selv etter oppdateringen. Kjellv hadde ikke gjort så mye annet enn å vaske bil i det siste.   Laughing

Å så var det snakk om at det var viktig å dra frem gamle poster for å få opp aktiviteten. For en gjeng der borte..
Det må ha vært akkurat da æ gikk på dass, ellers ville æ selvfølgelig fått det med mæ clown

... men stakkar Palma ... er litt spent på å høre hans versjon av overhøvlingen

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
juleniss2 skrev:Var det virkelig ingen som fikk med seg da en post fra internforumet ble synlig for andre brukere?  Very Happy

Det må ha vært akkurat da æ gikk på dass, ellers ville æ selvfølgelig fått det med mæ clown

Shocked Shocked Shocked Ja jeg skjelver enda hahahaha, Er det virkelig sant, ja selvsagt eer det sant, Juleniss2 farer ikke med tullprat. Joda, eller dvs jeg ga han ei breiside, ikke stor men slik passe da det passte å drive litt opplæring av allmen folkeskikk på det hyggelige forumet, og han kom kjapt på PM for å unskylde og skrape enda mer, ... Jeg fortalte han bare at det er ikke pent å spøke med andres handicap (dvs at jeg har høreapparat) Gjorde ikke meg noe den gangen, men gøy er det ikke, og han er den siste som jeg lar more seg på min bekostning. Så han haddde satt meg på plass ja, haha, jommen sa jeg smør. Sender dere PM jeg Laughing

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
jhn skrev:

Shocked Shocked Shocked Ja jeg skjelver enda hahahaha, Er det virkelig sant, ja selvsagt eer det sant, Juleniss2 farer ikke med tullprat. Joda, eller dvs jeg ga han ei breiside, ikke stor men slik passe da det passte å drive litt opplæring av allmen folkeskikk på det hyggelige forumet, og han kom kjapt på PM for å unskylde og skrape enda mer, ... Jeg fortalte han bare at det er ikke pent å spøke med andres handicap (dvs at jeg har høreapparat) Gjorde ikke meg noe den gangen, men gøy er det ikke, og han er den siste som jeg lar more seg på min bekostning. Så han haddde satt meg på plass ja, haha, jommen sa jeg smør. Sender dere PM jeg Laughing
Hmf ... det er ikke bra når representanter for store aktive mc-organisasjoner, med flere tusen genuint interesserte medlemmer, driver å trakasserer den lille mann ... ikke bra, slett ikke bra
Han fikk nok satt deg på plass, ja affraid .... thjihi

Vis Medlemmets Profil
Akkurat nå er det kun innlegg fra grønne og Aj samt en annen.... sparket bak - eller the kick in the ass som Tutta sa på amerikansk tv har hjulpet - nå trør alle til... Synes til og med at Aj drog i gang en tiggerlenke også tidligere i dag - ny sådan.... med paypal og kontonummer....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 38 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40, 41  Next