Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 39 av 41]

.Bør vel også få med hvor fornøyd de er med nytt utseende i forumet, og grunngir årsaken til at ikke "gamle" brukere kommer tilbake fra mc-forumet med misunnelse på nytt utseende.

Handverkeren i kulda som på mc-forumet dristet seg til å antyde at designet lignet veldig på mc-forumets design, ispedd annen logo og ulik farge vekket stor indignasjon, og svampen skrøyt av at han satte handverkern på plass.

Hele seansen minner om realityprogram ala Hollywoodfruer, hvor underholdningsverdien ligger i deltagernes totale mangel på virkelighets oppfattelse.

Vis Medlemmets Profil
Amen!

Vis Medlemmets Profil
Har de faktisk greid en sånn glipp? Fantastisk Laughing

Det er jo morsomt om de faktisk tror at oppdatert forum og nytt design er grunnen til at alle rømte til det hyggelige forumet, og at med nytt design og oppdatert forum skal alle liksom komme løpende tilbake for å la seg behandle som dritt. Men skulle ikke forundre meg med tanke på mangelen på selvinnsikt der borti.

Måtte innpå og se nå, Bjerknez pensjonerer seg visst Shocked Hvem skal nå fyre oppunder for å holde liv i forumet der borti? affraid

Vis Medlemmets Profil
Bjærknesen er sikker forvirret då han ikkje heilt veit vilken sykkel som i grunn er best. For det er jo hans, det kan jo ikkje vere noke annent en hans som er best. Men så har han nok (igjen) møtt seg i døra då han meiner at 600RRRRRRRR må kjørast på so høgt turtall at du bryter fartsgrenser for å få noke futt i dei at dei er meiningslause mens samtidig så er hans(som sjølvsagt er verdens beste sykkel) like kraftig som en KTM 1290SD vist du kjem deg opp i 11 000rpm++
OG ikkje minst så er han ikkje begeistret for wheelis, men instrumentpanelt viser at hans sykkel både sliper på bakhjulet og steiler i hytt og pine. Jooo for det er sant, instrument panelet sa jo det!

Men seriøst dok suttrehuer, er det ikkje på tide å få sammle alle sutreunger,kvervulanta,tekniskbegavet,tekniskbegavet whanabees oooooog ikkje minst fekk lappen i går eg veit bedre en dere folk under et og samme tak?
Kan ikkje vi ikkje gå i hop under 1 forum?
Drit lei av å måtte sjekke 3 forum for å prøve å få en sammenheng på skitslenginga.

En for en og alle alein

Vis Medlemmets Profil http://chickswithdicks.com
Er det så mye kjedsomhet om dagene at det bare er kværulering frustrasjon og trollforing??
tror folk har for lite å finne på.smøre seg inn med ei stor tube:

OG
Skaffe seg en HOBBY:

Det går mot VÅR.

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Er det så mye kjedsomhet om dagene at det bare er kværulering frustrasjon og trollforing??
tror folk har for lite å finne på.smøre seg inn med ei stor tube:

OG
Skaffe seg en HOBBY:

Henta meg 3 sånne lass ved igår, så da har ihvertfall jeg noe å finne på til uka:

HosuGhan skrev:Men seriøst dok suttrehuer, er det ikkje på tide å få sammle alle sutreunger,kvervulanta,tekniskbegavet,tekniskbegavet whanabees oooooog ikkje minst fekk lappen i går eg veit bedre en dere folk under et og samme tak?

Trodde dere stort sett var samlet, jeg.  Bare hold dere vekke herfra clown

Bjerknezz skrøt av å ha satt på plass Palma over PM, AJ ville legge ned forumet etter 2016 om det ikke tok seg opp og var skuffet over dårlig aktivitet selv etter oppdateringen. Kjellv hadde ikke gjort så mye annet enn å vaske bil i det siste.   Laughing

Å så var det snakk om at det var viktig å dra frem gamle poster for å få opp aktiviteten. For en gjeng der borte..

Har du skjermdump av dette? Det er nok mange som lurer på om dette er sant, eller om det er som med julenissen, bare oppspinn. santa rendeer

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:

Har du skjermdump av dette? Det er nok mange som lurer på om dette er sant, eller om det er som med julenissen, bare oppspinn. santa rendeer

Nå er det bare jeg og Bjerknez'n som visste om disse PM'ene før noen pratet om det her oppe..Og evt la ut om det der borte. Så hvor skulle det ellers komme fra. Jeg har ikke skrevet eller pratet med noen om en slik fillesak. Det andre aner jeg ikke noe om..

Vis Medlemmets Profil
Dessverre ingen bevis å komme med siden jeg sjekket forumet på Tapatalk og den var vekk før jeg skjønte hva det var jeg lest på. Men ser ut som om knutk også fikk den med seg.

Og som Palma sier, hvordan skulle jeg vite om en PM mellom han og Bjerknez?

Vis Medlemmets Profil
juleniss2 skrev:Dessverre ingen bevis å komme med siden jeg sjekket forumet på Tapatalk og den var vekk før jeg skjønte hva det var jeg lest på. Men ser ut som om knutk også fikk den med seg.

Har skjermdump på noen av innlegga,
Tråden spant over flere sider og inneholdt også en del trivielt snikksnakk som ikke er så interessant.
Essensen i det hele er vel at Kaliffen ikke har tatt innover seg hvorfor et greit og aktivt forum med mange hyggelige deltagere smuldret bort. Og støttespillerne jatter med. Der er ikke et snev av innvendinger rundt driften av eget forum. Synkende aktivitet skyldes helt og holdent utenforliggende årsaker

Vis Medlemmets Profil
Det var synd.
Det er ikke sånn at jeg ikke tror det. AJ har vel betalt for et år, og bruker dette året på å se det an. Men når han hverken får donasjoner, eller klarer å selge MCsiden produkter, så tror jeg ikke han vil betale det det koster å drive forumet. Ihvertfall ikke hvis aktiviteten er slik den er nå.

Vis Medlemmets Profil
Snikkeren skrev:
juleniss2 skrev:Var det virkelig ingen som fikk med seg da en post fra internforumet ble synlig for andre brukere?  Very Happy
Bjerknezz skrøt av å ha satt på plass Palma over PM, AJ ville legge ned forumet etter 2016 om det ikke tok seg opp og var skuffet over dårlig aktivitet selv etter oppdateringen. Kjellv hadde ikke gjort så mye annet enn å vaske bil i det siste.   Laughing

Å så var det snakk om at det var viktig å dra frem gamle poster for å få opp aktiviteten. For en gjeng der borte..

Heeei, er det sønnen til juleniss1 som har registrert seg santa

Skjermdump? Hva skal Snikkeren med det, du har jo førstehånds kunnskap over galskapen det dærre gjenget holder på med over there, du trenger ikke noe skjermdump.

Og du, juleniss1 er ikke oppspinn santa santa

Jo, jeg har jo førstehånds kjennskap til hvordan det fungerer der, men ut i fra dette høres det ut som ting har blitt verre siden den gang. Det var ikke slik at det var skryting over hvem, hvor og når noen hadde "satt på plass" noen.

Men, hvis det er noen som føler for å finne ut hvordan det er nå, så er det bare å melde interressen:

Edit: Klart jeg vet at juleniss1 ikke er oppspinn. Var jo derfor jeg skrev julenissen. geek

Vis Medlemmets Profil
Artig, 2 mods TIL for å drifte et forum på 10 aktive medlemmer utenom de selv? Syns byråkratiet tar litt overhånd nå. Laughing Men det er vel for å hjelpe til å dra fram gamle poster jevnt og trutt.

Jeg tror forresten hverken på julenissen, juleniss1 eller juleniss2, ingen av de dukket opp på julaften selv om jeg hadde vært så snill, så snill. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:
juleniss2 skrev:Dessverre ingen bevis å komme med siden jeg sjekket forumet på Tapatalk og den var vekk før jeg skjønte hva det var jeg lest på. Men ser ut som om knutk også f[color=#ff6633]ikk den med seg.

Tråden spant over flere sider og inneholdt også en del trivielt snikksnakk som ikke er så interessant.
Essensen i det hele er vel at Kaliffen ikke har tatt innover seg hvorfor et greit og aktivt forum med mange hyggelige deltagere smuldret bort. Og støttespillerne jatter med. Der er ikke et snev av innvendinger rundt driften av eget forum. Synkende aktivitet skyldes helt og holdent utenforliggende årsaker

De skjermdumpene er jeg pinadø villig til å betale bra med penger for å få se cheers
Det er litt som X-files, "Du tror det ikke før du får se det" Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Olav K skrev:
knutk skrev:
juleniss2 skrev:Dessverre ingen bevis å komme med siden jeg sjekket forumet på Tapatalk og den var vekk før jeg skjønte hva det var jeg lest på. Men ser ut som om knutk også fikk den med seg.

De skjermdumpene er jeg pinadø villig til å betale bra med penger for å få se cheers
Det er litt som X-files, "Du tror det ikke før du får se det" Very Happy [/color]

For så vidt ingen tekniske problem å publisere dem,  men må innrømme at det byr meg litt imot å gjøre det. Føler at det ville være litt som å publisere private brev eller bilder. Har egentlig ikke ønske om å synke til det nivået. Da jeg lagret dem var det i forvisning om at de trolig ville bli stengt når det ble oppdaget så jeg lagra dem bare for å få bedre tid til å kikke igjennom, for det det var verdt.

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:

For så vidt ingen tekniske problem å publisere dem,  men må innrømme at det byr meg litt imot å gjøre det. Føler at det ville være litt som å publisere private brev eller bilder. Har egentlig ikke ønske om å synke til det nivået. Da jeg lagret dem var det i forvisning om at de trolig ville bli stengt når det ble oppdaget så jeg lagra dem bare for å få bedre tid til å kikke igjennom, for det det var verdt.

Støtter egentlig den knutk, selv om det hadde vært artig å sett. Men vi vet vel nok om den gjengen, og det er jo fint at de er lagret en plass hvis det skulle bli behov en gang.

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
knutk skrev:

Støtter egentlig den knutk, selv om det hadde vært artig å sett. Men vi vet vel nok om den gjengen, og det er jo fint at de er lagret en plass hvis det skulle bli behov en gang.

Selg det til den mjukrygga Hardingen, se hvor mye han er villig å svi av for gammelt nytt santa

Husker jeg fikk pes i min pure forums-ungdom borte på gamle Bike, da jeg ikke klarte å la være å spørre en tusseladd om han var helt blåst. Har jo skjønt i ettertid at sånt spør man ikke om Embarassed

Skal ikke gjenta spørsmålet til noen over there, men det er sansynligvis en grunn til at jeg plutselig kom på dette santa

Og hva er det med de moderatorgreiene der borte som er såååå slitsomt, hvem er det som pøser på med pm til dem, sånn at de ofrer både hus og hjem for å klare å behandle alt dette? scratch

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Kan ikke se noe galt med det spørsmålet
hm må jo være helt blåst for ikke å skjønne det - Evil or Very Mad Twisted Evil

tenker
tenker
tenker

jo la det fyke av sted :) Mad

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
hm må jo være helt blåst for ikke å skjønne det  - Evil or Very Mad Twisted Evil

tenker
tenker
tenker

Tenker
Tenker
Tenker
Bare lar den passere ubemerket Suspect

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Okda skrev:
hm må jo være helt blåst for ikke å skjønne det  - Evil or Very Mad Twisted Evil

tenker
tenker
tenker

Tenker
Tenker
Tenker
Bare lar den passere ubemerket Suspect

Bra de :)

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
Palma skrev:
knutk skrev:

Selg det til den mjukrygga Hardingen, se hvor mye han er villig å svi av for gammelt nytt santa

Husker jeg fikk pes i min pure forums-ungdom borte på gamle Bike, da jeg ikke klarte å la være å spørre en tusseladd om han var helt blåst. Har jo skjønt i ettertid at sånt spør man ikke om Embarassed

Skal ikke gjenta spørsmålet til noen over there, men det er sansynligvis en grunn til at jeg plutselig kom på dette santa

Og hva er det med de moderatorgreiene der borte som er såååå slitsomt, hvem er det som pøser på med pm til dem, sånn at de ofrer både hus og hjem for å klare å behandle alt dette? scratch

Mjukrygga knallHardinger som er tilbake til go'jobben i åljo kan såvisst bla opp for nyheter som er av interesse Razz

Men jeg er enig i KnutK, at å publisere slikt, er å synke ned på et nivå man kanskje ikke ønsker å befinne seg på.
Men en eventyrlig glipp var det uansett, regner med det var en eller annen som var rimelig klam i henda et øyeblikk der Laughing Laughing Laughing

Vis Medlemmets Profil
Det er på grensa til at AJ etterhvert framstår som bedre enn mange av dere som bidrar til denne tråden i det uendelige.

Jeg har bidratt sjøl - men så blir man ferdig med ting.

Det viser virkelig svakhet her på BAN at denne tråden er så sentral... kan ikke være så mange genuint inter mc-folk her....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 39 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Next