Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 40 av 41]

Haya99 skrev:Det er på grensa til at AJ etterhvert framstår som bedre enn mange av dere som bidrar til denne tråden i det uendelige.

Jeg har bidratt sjøl - men så blir man ferdig med ting.

Det viser virkelig svakhet her på BAN at denne tråden er så sentral... kan ikke være så mange genuint inter mc-folk her....
Enig, bli ferdige eller start på et heklekurs.  queen
...må jo innrømme at det er med en viss skadefryd jeg ser et forum dø, men det er lenge siden jeg deltok der og jeg driter egentlig i hvordan det går videre.
Litt underholdning er det jo i denne tråden, men den er litt for sentral på BAN ja.

Vis Medlemmets Profil
pelsen skrev:
Haya99 skrev:Det er på grensa til at AJ etterhvert framstår som bedre enn mange av dere som bidrar til denne tråden i det uendelige.

Jeg har bidratt sjøl - men så blir man ferdig med ting.

Det viser virkelig svakhet her på BAN at denne tråden er så sentral... kan ikke være så mange genuint inter mc-folk her....
Enig, bli ferdige eller start på et heklekurs.  queen
...må jo innrømme at det er med en viss skadefryd jeg ser et forum dø, men det er lenge siden jeg deltok der og jeg driter egentlig i hvordan det går videre.
Litt underholdning er det jo i denne tråden, men den er litt for sentral på BAN ja.

Ikke enig med dere. Denne tråden ligger rolig i lange perioder med blusser opp en stund da det ulmer i rosenes leir. Det sier seg jo selv. Det er mye bra aktivitet på mange andre tråder her på BAN. En slik køddetråd er bare terapi og gøy. Hver og en må selv tenke på hvor mye engasjement man vil legge i en slik tråd. Er jo andre tråder her inne som kan vitne om mer svakhet for BAN og mindre MC-relatert enn denne Suspect . Men hver sin smak, og man velger jo selv hvor man vil engasjere seg. Og man kan ikke regne med at alle skal inn å skrive på alle tråder bare for å skrive piss, det er det jo eksempler nok på andre forum...

Vis Medlemmets Profil
Denne tråden har umiskjennelig preg av baksnakking og mobbing av folk som ikke deltar selv - hadde dette skjedd på mc-siden så ok - men her hvor det går ut over folk som ikke deltar så blir det bare utdriting av andre mc-folk.

Noe annet er å drite ut makta - som stort sett gjøres på de andre tulletrådene.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Denne tråden har umiskjennelig preg av baksnakking og mobbing av folk som ikke deltar selv - hadde dette skjedd på mc-siden så ok - men her hvor det går ut over folk som ikke deltar så blir det bare utdriting av andre mc-folk.

Noe annet er å drite ut makta - som stort sett gjøres på de andre tulletrådene.
Nå kan vel forsåvidt alle delta her om de vil, i motsetning til kakeforumet.
Jeg husker at våre tråder og medlemmene her ble latterligjordt på kakeforumet den gangen det var stort. Det var ikke pent, og de utstøtte kunne ikke komme inn og si noe om det. Her er det ikke slik.

Men nå er det jo bare krampetrekningene til kakeforumet som er igjen, ikke noe ulming engang.

Vis Medlemmets Profil
De står fritt til å delta selv, og at de leser det som skrives her er det jo ikke tvil om. Så akkurat baksnakking ville jeg ikke kalt det. Det er sånt de driver med i internforumet det. Wink

Vis Medlemmets Profil
For min del kan de godt få drive på uten innblanding...har med overraskelse sett at 1 % tråden-stengingen er blitt noe opphauset da... alien alien

Vis Medlemmets Profil
Tjaaa, hva skal man si?

Kan være enig med Carbon-Haya til en viss grad, jeg kunne også tenkt meg mere fart i f.eks. prosjekttrådene, slik at denne ikke tok så stor plass. Så til alle, inkludert Haya, sett igang noe sjikkeli selv og ikke vent på å bli underholdt.

Når det er sagt, så må jeg jo innrømme at denne tråden har en viss underholdningsverdi, og klarer ikke selv å holde meg helt klar. Er mindre inne hos Høvdingen og kikker nå enn tidligere, er vel litt på tomgangs-modus når det gjelder hele fora-greiene. Sånn sett er det jo greit at noen følger med hva som rører seg clown

MEN, det som er litt betenkelig er at det er stort sett kun i denne tråden våre "ferskeste" medlemmer bidrar med noe. Her kunne jeg tenkt meg at hver enkelt går litt i seg selv. Hvis eneste grunnen til å skrive innpå her, er denne tråden, så er de kanskje kommet til feil plass?

Kan være enig med Carbon-Haya til en viss grad, jeg kunne også tenkt meg mere fart i f.eks. prosjekttrådene, slik at denne ikke tok så stor plass. Så til alle, inkludert Haya, sett igang noe sjikkeli selv og ikke vent på å bli underholdt.

Når det er sagt, så må jeg jo innrømme at denne tråden har en viss underholdningsverdi, og klarer ikke selv å holde meg helt klar. Er mindre inne hos Høvdingen og kikker nå enn tidligere, er vel litt på tomgangs-modus når det gjelder hele fora-greiene. Sånn sett er det jo greit at noen følger med hva som rører seg  clown

MEN, det som er litt betenkelig er at det er stort sett kun i denne tråden våre "ferskeste" medlemmer bidrar med noe. Her kunne jeg tenkt meg at hver enkelt går litt i seg selv. Hvis eneste grunnen til å skrive innpå her, er denne tråden, så er de kanskje kommet til feil plass?

Tviler på at det aktuelt med noen MC prosjekt for de aller fleste som kjøper MC etter fylte 40. Enkelte finnes nok men de fleste kjøper en relativt ny mc som starter når den skal og stopper når man ønsker det. Ut over det så bytte man MC til noe større hvis man ønsker mer krefter osv. De endringene man gjør selv på mcen er mindre kosmetiske endringer som er gjort i løpet av en halvtime / kveldstund - derfor er prosjekttrådene er interessante å se innom og moro når noen får noe til - men ut over det kommer det nok ikke så mye fra de fleste i den tråden - da heller litt kjørereferater og de sporer nok til i hvert fall litt misunnelse men kanskje til en langtur også med tiden. Ut over det må man jo krangle litt om BT og sånn Sad

Når det gjelder denne tråden så er den en stor fordel for forumet og at det (nesten) ikke forekommer noe oppgulp i noen andre tråder synes jeg er en stor fordel - også for de som er utgangspunktet for denne tråden. Da vet de i hvert fall hvor de skal se etter kommentarer på deres påfunn fra de som er utestengt av Administrator Aj fra å kommentere der det hører hjemme. Den slags sensur er jo ikke så bra.... Nei denne tråden er vel fortjent og egentlig litt ryddig og grei for de den angår.....

Vis Medlemmets Profil
Tenkte kanskje jeg skulle søke denne. Jeg har ganske god kjennskap til hva de ønsker/ikke ønsker av medlemmene ... hva med deg KliffArne? Du har jo også relevant erfaring.
Hadde ikke det vært saker, kanskje?
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=10414&sid=62292bd29cd0e0413612f4b73f54bb2f

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Tenkte kanskje jeg skulle søke denne. Jeg har ganske god kjennskap til hva de ønsker/ikke ønsker av medlemmene ... hva med deg KliffArne? Du har jo også relevant erfaring.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=10414&sid=62292bd29cd0e0413612f4b73f54bb2f

Nå har du jo erfaring også... Twisted Evil Lykke til Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Tenkte kanskje jeg skulle søke denne. Jeg har ganske god kjennskap til hva de ønsker/ikke ønsker av medlemmene ... hva med deg KliffArne? Du har jo også relevant erfaring.

Den jobben står det nærmest skrevet mitt navn på. Og siden det nevnes 2 stykk, så kan sikkert du få være med.

Vi skulle tetta hullet, og fått skuta på rett kjøl på et øyeblikk, hvis det er hva de ønsker pirat

Den jobben står det nærmest skrevet mitt navn på. Og siden det nevnes 2 stykk, så kan sikkert du få være med.

Vi skulle tetta hullet, og fått skuta på rett kjøl på et øyeblikk, hvis det er hva de ønsker pirat

ha - dere hadde vel latt den skuta seile sin egen sjø Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
KliffArne skrev:

ha - dere hadde vel latt den skuta seile sin egen sjø Twisted Evil
Nei nå må du pinadø være grei , vi er jo profesjonelle sjømenn begge to ... (i betydning av at vi tar oss betalt) clown
Men det var ikke det jeg hadde tenkt å vrøvle om i dag.
Av og til, en sjelden gang ... eller egentlig bare i dag, kunne jeg tenkt meg tilgang til "the dark side"
Jeg så mørkemannen hadde ønsker om diskusjon
Han sa:
Hvordan synes du lovens håndhevere som politi, tollere og biltilsynsfolk håndterer jobben?
(Interessant å høre for oss som jobber i pressen
...  Wink )

Politiet skal vel sørge for lov og orden på en måte som folket anser som forutsigbar, ryddig, rettferdig og anstendig.
Pressefolk skal vel blandt annet holde et lite øye med akkurat dette ... og så forventer vi jo ryddighet  og anstendighet fra den kanten også. Vi forventer vel også at både politi- og presse-folk holder ca samme etiske standard på fritiden også.
Altså at de oppfører seg forutsigbart, ryddig, rettferdig og anstendig.
Hos både politi og presse er det jo et godt innarbeidet prinsipp at folk, de omtalte, de mistenkte, de tiltalte og t.o.m de dømte ikke skal bli kneblet på noen som helst måte.

Dette kunne jeg tenkt meg å si noen ord om til politi- og presse-mannen AJ
(Jeg mener det ble sagt at han har en fortid i politiet)

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
"Presse-mann". Såvidt jeg har fått med meg, så er AJ politijurist. Men mulig han har jurustifisert seg vekk fra stillingen.. Question

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:Her kunne jeg tenkt meg at hver enkelt går litt i seg selv. Hvis eneste grunnen til å skrive innpå her, er denne tråden, så er de kanskje kommet til feil plass?

Haha, lykke til, dere er en gjeng med sladrehøner hele gjengen. lol!

Vis Medlemmets Profil
WagenLagenKranken, Von skrev:
KliffArne skrev:Her kunne jeg tenkt meg at hver enkelt går litt i seg selv. Hvis eneste grunnen til å skrive innpå her, er denne tråden, så er de kanskje kommet til feil plass?

Haha, lykke til, dere er en gjeng med sladrehøner hele gjengen. lol!
Lykke til ja, det sier jeg også.
BAN eksisterer vel mye på grunn av det denne tråden dreier seg om ... selv om du påstår at du bare skulle vise hvor enkelt et forum kan driftes. Det beviste du jo første uka.
Hva skal vi prate om, mener du? ... motorsykler?
Det er begrenset hvor artig det er i lengden ... jeg kjører mc, bortsett fra det er en mc en ganske uinteressant dings, som jeg ikke bruker mye tid på.
Mye artigere å diskutere snålinger clown

Vis Medlemmets Profil
bikeridr skrev:
jhn skrev:
"Presse-mann". Såvidt jeg har fått med meg, så er AJ politijurist. Men mulig han har jurustifisert seg vekk fra stillingen.. Question
Mulig jeg har misforstått, men jeg mener han har nevnt noe om presse ... uansett, en av to ...osv

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
bikeridr skrev:
jhn skrev:
Mulig jeg har misforstått, men jeg mener han har nevnt noe om presse ... uansett, en av to ...osv

Kanskje politietterforsker...... det fordrer vel politiskolen ett år eller to.... er vel pensjonert og har tatt ny jobb

Vis Medlemmets Profil
Er det noen som er å leser der borte, skjer det noe der scratch

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Er det noen som er å leser der borte, skjer det noe der scratch

Innom innimellom men det er lite aktivitet. tar opp 4 - 5 - 6 år gamle tråder innimellom for å få opp litt gamle diskusjoner men nor de gamle diskusjonspartnerene er jo borte så.....

Vis Medlemmets Profil
...

Vis Medlemmets Profil
Denne var morsom:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=10600

Blitt litt tynnt i rekkene kanskje, etter at alle de aktive flyttet Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Denne var morsom:

Blitt litt tynnt i rekkene kanskje, etter at alle de aktive flyttet Rolling Eyes
Hmmm ... tro om det finnes noen som kunne tenke seg å verve meg ... det hadde vært stas bounce

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:

Hmmm ... tro om det finnes noen som kunne tenke seg å verve  meg ... det hadde vært stas bounce

Æ e klar te å verve deg når som helst....... drunken clown

Vis Medlemmets Profil
Jompa skrev:
jhn skrev:

Hmmm ... tro om det finnes noen som kunne tenke seg å verve  meg ... det hadde vært stas bounce

Æ e klar te å verve deg når som helst....... drunken clown
Tar du med meg også i samme slengen? bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 40 av 41]

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Next