Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Rukka Armaxion ønskes kjøpt

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Ons 3 Sep 2014 - 20:54

Fikk prøve ny-investeringen til "pelsen"i Skånevik,og har bestemt meg for at Rukka Armaxion skal jeg ha meg.
Problemet er at jeg er så kjip,så vil helst kjøpe et sett som er fint brukt.Til en billig pæng.

Så,pelsen,skal ikke du ha deg noe nytt snart clown

Holder det deg tørr?

2 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Ons 3 Sep 2014 - 21:28

Bare å lage seg en liten MC-tur der du passerer en Louis-butikk og handle nytt der vel?
Kjøpte Armas, dog anelsen tilbud, men kom på rundt 60% av norske priser. Da har ingen andre perspirert i dem engang clown

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 4 Sep 2014 - 7:39

Jeg må snart ha noe nytt ja, å kjøre med fjorårets modell er jo helt ut jocolor
Den holder vannet ute og meg tørr, mye mer behagelig enn skinndress med regndress utenpå.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 4 Sep 2014 - 18:08

Har funnet en jakke nå,nettbutikk utlandet,til litt over 5-tusen inkl VAT. Trekker de den fra,så begynner det å ligne noe pirat

Noen som vet om det er toll på mc-klær i Norge?

5 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 4 Sep 2014 - 19:12

Tror jeg vet om en forblåst steinørken av en gudsforlatt plass, langt, langt mot nord i dette Kongeriket der man slipper å betale VAT...

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 4 Sep 2014 - 21:13

Så da må Trollis handle det alle trenger og ta med ned på flyttelasset til våren... cheers

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 4 Sep 2014 - 22:18

joo skrev:Så da må Trollis handle det alle trenger og ta med ned på flyttelasset til våren...  cheers

Det er nok det han på sin kompliserte måte prøver å fortelle oss clown

Jeg også vet om plasser i Kongeriket hvor man ikke er så nøye med den dærre VAT'en,til tider så er det forblåst der også pirat

8 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Ons 10 Sep 2014 - 22:37

Armaxion jakke til 520 euro,ikke verst det,vel? Og en Armiina til konemor til 400 euro. Begge på tilbud,de to siste i butikken,og akkurat rette størrelsen og farge vi hadde sett oss ut.
Noen ganger er det allright,som han derre Børresen sang santa

9 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 8:48

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Armaxion jakke til 520 euro,ikke verst det,vel?  Og en Armiina til konemor til 400 euro. Begge på tilbud,de to siste i butikken,og akkurat rette størrelsen og farge vi hadde sett oss ut.

Du måtte handle noe til kjerringa som skalkeskjul du og ja ? lol!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

10 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 11:23

KnutR skrev:
KliffArne skrev:Armaxion jakke til 520 euro,ikke verst det,vel?  Og en Armiina til konemor til 400 euro. Begge på tilbud,de to siste i butikken,og akkurat rette størrelsen og farge vi hadde sett oss ut.

@Knutr det jeg har lært er når jeg kjøper noe må det dryppe noe på kjerringa også ellers blir det bare sure miner What a Face

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 14:38

KnutR

Admin
custom skrev:
KnutR skrev:

@Knutr det jeg har lært er når jeg kjøper noe må det dryppe noe på kjerringa også ellers blir det bare sure miner What a Face

Er en ganske safe (men dyr) måte å gjøre det på ja..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

12 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 14:43

Dette er noe av det værste jeg har hørt, har dere ikke kustus på Kjærringene, Gutter Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 18:32

Nå skal dere høre,skal prøve å gjøre en kort historie lang;

Det startet med at jeg fikk prøve Rukka'en til pelsen,samt overbevisende argumentering fra andre på "norgestreffet"om at Rukka var overlegent best på å holde regnet ute.
Og så var jeg så dum at jeg nevnte dette for Emma.Klart jeg måtte kjøpe meg skikkelig utstyr,såpass mye jeg kjørte moppe,var hennes reaksjon.
Jada,så var det å begynne å følge med på Finn om noen skulle selge noe liite brukt,til enda mindre pæng.Jaggu dukka det opp komplett sett som knapt var brukt,problemet var bare at det var dameklær.
Og der ble det plutselig bestemt at Emma også burde få seg skikkelig dress.Neste problem var at uansett hvor godt tilbud det var så var jakka et nummer for liten.
Men så kom samme jakke i rett størrelse til halv nypris hos Graarud,men hva hjalp vel det.I mellomtiden hadde Emma funnet ut at det fantes mere enn en modell av disse jakkene,og selvfølgelig var det en annen hun hadde mere lyst på.
Så nå var fokuset plutselig flyttet fra at jeg skulle ha meg Rukka,til at hun skulle ha.Utrolig,hvordan får de det til? Suspect
Nå har hun fått seg jakke og bukse,mens jeg må ta til takke med bare jakke,hvis budsjettet skal holde.

Det hele er igrunn "pelsen's"feil,så nå syns jeg han må kjøpe bukse til meg.

14 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 18:56

ArcticTiger skrev:Dette er noe av det værste jeg har hørt, har dere ikke kustus på Kjærringene, Gutter Rolling Eyes
Åja så du har ikke oppdaget hvor mye du har kjøpt deg fri for clown

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Tor 11 Sep 2014 - 22:33

KnutR

Admin
custom skrev:
ArcticTiger skrev:Dette er noe av det værste jeg har hørt, har dere ikke kustus på Kjærringene, Gutter Rolling Eyes
Åja så du har ikke oppdaget hvor mye  du har kjøpt deg fri for clown

Enten er'n singel, eller dårlig i matte.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Fre 12 Sep 2014 - 21:15

KnutR skrev:
custom skrev:

Trur det er matten, han la ut noe om ny hjelm til madammen her tidligere i sommer

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Rukka Armaxion ønskes kjøpt on Fre 12 Sep 2014 - 21:42

KnutR

Admin
custom skrev:
KnutR skrev:
custom skrev:

Trur det er matten, han la ut noe om ny hjelm til madammen her tidligere i sommer

Der serru, alt kommer for en dag Wink

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]