Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kawasaki GTR 1400

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Kawasaki GTR 1400 on Fre 26 Sep 2014 - 22:48

Kawasaki GTR 1400

Noen som har noe å si om disse?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 17:59

Hmmm for to dager siden var det nå i det minste 2 svar på denne tråden - nå er det ikkeno. Er ikke det litt rart eller?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 18:09

Nye konspirasjoner på gang Suspect ?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 18:10

ArcticTiger skrev:Nye konspirasjoner på gang Suspect  ?

e d du som drive med toll? din --------- norlenning?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 18:13

Okda skrev:

Neeii, det ække meg! Og noen norlenning er jeg nok ikke selv om jeg bor norpå, er fra Osschlo jeg vet du cheers

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 20:59

Noen rare ting skjer her inne ja, og da tenker jeg ikke bare på at her er en del utstøtte.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 21:33

Okda skrev:Hmmm for to dager siden var det nå i det minste 2 svar på denne tråden - nå er det ikkeno. Er ikke det litt rart eller?

Jo,det var rart. Hadde selv det ene svaret,og jeg har ikke slettet noe. Har ikke vært innpå siden igårmorges. Husker det var en til som postet,men ikke hvem.Muligens lacyboy. Men uansett ingen som skal kunne slette mitt innlegg,unntatt meg selv eller knutr.Regner ikke med han har gjort noe,heller  Suspect

Merkelig.

@ joo, noe spesiellt du tenkte på?

8 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 22:32

mistet noen innlegg på lørdag -også i gratulasjonstråden..fikk beskjed om at jeg ikke hadde vært innlogget siden fredag uansett hva jeg prøvde på... Suspect

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 22:40

Jeg har ikke sletta/ endra noe. Mulig Kliff'ern har leid inn noen ivrige moddder fra Kakeforumet.

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 22:58

Men til okda.. Gtr er en veldig tung og i tillegg topptung sykkel. Perfekt om du kjører lang og fort men tungkjørt til småkjøring. Går greit( som enn cbr 1100 xx) . Bremsene er noe av det bedre . Bra vindskjærming.
Dempere er vel sånn middels , gjør seg med en oppgradering der.
Har vært en del tull med keyless go delen men kvikkfix finnes.
Luft kanalene i kåpa sender varmluften fra motoren ut på leggene dine så stilongs er unødvendig selv i januar Laughing
Skal du forbi Drammen før snøen tar deg så kan du få prøve min om du vil.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 23:20

lazyboy skrev:Men til okda..  Gtr er en veldig tung og i tillegg topptung sykkel. Perfekt om du kjører lang og fort men tungkjørt til småkjøring. Går greit( som enn cbr 1100 xx) . Bremsene er noe av det bedre . Bra vindskjærming.
Dempere er vel sånn middels , gjør seg med en oppgradering der.
Har vært en del tull med keyless go delen men kvikkfix finnes.
Luft kanalene i kåpa sender varmluften fra motoren ut på leggene dine så stilongs er unødvendig selv i januar Laughing
Skal du forbi Drammen før snøen tar deg så kan du få prøve min om du vil.

Takker for orientering og tilbud :) skal ha det i bakhodet om det blir mulig.

Det var ikke den du kjørte når jeg og GV møtte deg der oppe ved Rukan for en tid siden var det det? Ser det er noen som er gått relativt kort og til salgs - ikke sikker på om det er godt eller dårlig tegn :).

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 30 Sep 2014 - 23:26

ArcticTiger skrev:
Okda skrev:

Neeii, det ække meg! Og noen norlenning er jeg nok ikke selv om jeg bor norpå, er fra Osschlo jeg vet du cheers

- du vett de at de tar i mot alt de kan få der oppe og gørr norlenninga av dem uten at de vet det sjøl - så mange som er flytta sørover så må de hente opp en del her sørfra for å opprettholde befolkning i det hele tatt :)

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 1 Okt 2014 - 0:08

Nei, kjørte Triumph når vi møttes. kjøpte gtr Tyskland i sommer . Har kjørt ADV i mange år og ville prøve noe annet igjen.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 1 Okt 2014 - 0:16

lazyboy skrev:Nei, kjørte Triumph når vi møttes. kjøpte gtr Tyskland i sommer . Har kjørt ADV i mange år og ville prøve noe annet igjen.

Var det jeg mente å huske :) .

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 1 Okt 2014 - 6:52

KliffArne skrev:

@ joo, noe spesiellt du tenkte på?

Nei, bare det at jeg ser noen av mine innlegg de siste dagene har forduftet. Sannsynligvis en konspirasjon

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 1 Okt 2014 - 19:53

Ser ut som om det har vært en krasj av noe slag og så er det hentet inn en 2 dager gammel versjon....

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tir 7 Okt 2014 - 22:52

KnutR

Admin
Hallais!
Jeg har sitti småfull i Barcelona en uke uten nettilgang, så har ikke skylda denna gangen Very Happy
Ser ut som de som drifter forumløsningen har gått over på ny serverløsning, og har mistet noen innlegg. Skal visstnok være på plass igjen i løpet av et par døgn.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

18 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 8 Okt 2014 - 21:12

KnutR skrev:
Jeg har sitti småfull i Barcelona en uke uten nettilgang, så har ikke skylda denna gangen...

Klassisk eksempel på at fylla har skylda?

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 8 Okt 2014 - 22:00

Trollerud skrev:
KnutR skrev:
Jeg har sitti småfull i Barcelona en uke uten nettilgang, så har ikke skylda denna gangen...

Barcelona har skylda - fylla er skyld i lediggangen - eller var et omvendt.

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tor 9 Okt 2014 - 8:11

KnutR

Admin
Okda skrev:
Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Barcelona har skylda - defintivt.
Lediggang er det nok fint lite av...

Alle som får muligheten til å dra i et spansk bryllup - for guds skyld gjør det! Fresk gjeng, og som en annen nordmann i laget sa det: Om vi sku holdt følge med det der, så hadde vi liggi nedi her ei uke til...

Og da beklager jeg avsporinga, tilbake til GTR. Basketball

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

21 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tor 9 Okt 2014 - 21:53

KnutR skrev:
Okda skrev:
Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Barcelona har skylda - defintivt.
Lediggang er det nok fint lite av...

Alle som får muligheten til å dra i et spansk bryllup - for guds skyld gjør det! Fresk gjeng, og som en annen nordmann i laget sa det: Om vi sku holdt følge med det der, så hadde vi liggi nedi her ei uke til...

Og da beklager jeg avsporinga, tilbake til GTR. Basketball

Nei nei nei for all del - kan vi holde oss på ett sidespor en stund så er jo det bare gøy så vær så god :)

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Kawasaki GTR 1400 on Tor 9 Okt 2014 - 22:01

Du har vel fått med deg at du bør vente til over nyttår før du handler?

23 Re: Kawasaki GTR 1400 on Fre 10 Okt 2014 - 20:49

KliffArne skrev:Du har vel fått med deg at du bør vente til over nyttår før du handler?

Kanskje prisene justerer seg litt før nyttår hvis justeringene kommer for å bli :) det hadde vært fint - blir jo ikke ny uansett....

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Kawasaki GTR 1400 on Fre 10 Okt 2014 - 22:31

Hvis lavere engangsavgift blir vedtatt vil det sikkert få konsekvenser for bruktpriser på mange sykler. santarendeer rendeer rendeer rendeer  
Avgiftreduksjon vil jo også påvirke prisen på bruktimport. Det kan være lurt å vente med kjøp til statsbusjettet er vedtatt.

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Kawasaki GTR 1400 on Ons 4 Mar 2015 - 22:34

Okda skrev:
KliffArne skrev:Du har vel fått med deg at du bør vente til over nyttår før du handler?

Kanskje prisene justerer seg litt før nyttår hvis justeringene kommer for å bli :) det hadde vært fint - blir jo ikke ny uansett....

Hvordan går det her da,har du bytta ut dauvillen?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]