Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

STÅ opp og bruk tassta !! Itte mer moro enn en gjør med seg sjøl å forumkammerater.

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

Er jaggu så stille her om dagen at en skulle tru folket har drøkki før mye dynamitt-Harryvatten å vørti kleine !!

...................men dekk kjæm fell sterkere att,heill å tru du min gode Arctic Tiger ??? alien

Vis Medlemmets Profil
Men nå blir det andre boller, en eller annen gærning har vært inne på
det aktive forumet å rekklammert for prosjekttråden her inne.
Enten er`n modig eller helt gæær`n. Shocked

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Men nå blir det andre boller, en eller annen gærning har vært inne på

Sikkert begge deler clown

Alvorlige greier,ser jeg. Moderatorkorpset der inne hadde visst ekstraordinært årsmøte igårkveld for å endre forumreglene såpass at sånn styggedom kan tas ved roten. Hva er de redd for? Oss landsbyidioter?

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Men nå blir det andre boller, en eller annen gærning har vært inne på
Det er nok en skikkelig gærning ja, ingen tvil om det. Makan til frekking skal man lete lenge etter Shocked

Vis Medlemmets Profil
Er bare glad for at det endelig er noen som er mer redd meg enn jeg har vært for kjærringa da...NÅ må mange gå på gummisåler gitt.. No Question

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Er bare glad for at det endelig er noen som er mer redd meg enn jeg har vært for kjærringa da...NÅ må mange gå på gummisåler gitt.. No Question

Det forundrer meg at voksne folk seriøst gidder å delta på Mc-siden,Sautjuen er jo fullstendig ute av balanse.Nå har han finspikket på forumreglene også,for total kontroll. Ikke konsekvent heller,de er formulert på en sånn måte at han gir seg selv rett til å gjøre hva han vil utifra dagsform.

Dette er sikkert ikke noe problem for rævediltere,men har du en liten bajas i deg og liker å tulle litt,så lever du farlig.

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
intrudergubbe skrev:Er bare glad for at det endelig er noen som er mer redd meg enn jeg har vært for kjærringa da...NÅ må mange gå på gummisåler gitt.. No Question

Det forundrer meg at voksne folk seriøst gidder å delta på Mc-siden,Sautjuen er jo fullstendig ute av balanse.Nå har han finspikket på forumreglene også,for total kontroll. Ikke konsekvent heller,de er formulert på en sånn måte at han gir seg selv rett til å gjøre hva han vil utifra dagsform.

Dette er sikkert ikke noe problem for rævediltere,men har du en liten bajas i deg og liker å tulle litt,så lever du farlig.
Jeg er mest forundret over at han faktisk mener dette er nyttig ... på noen som helst måte. Suspect
Ganske utrolig affraid

Vis Medlemmets Profil
Nå gir jeg for så vidt bang i hva de gjør i kakeforumet, her i huset er det kjærringa som baker....

Men høvdingens oppførsel er jo et interessant skue. Tror nok vi snakker om et interessant kasus for DrKliff What a Face

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:Nå gir jeg for så vidt bang i hva de gjør i kakeforumet, her i huset er det kjærringa som baker....

Men høvdingens oppførsel er jo et interessant skue. Tror nok vi snakker om et interessant kasus for DrKliff What a Face

Hehe, ja de har visst hatt noen "konsultasjoner" allerede Suspect

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
knutk skrev:Nå gir jeg for så vidt bang i hva de gjør i kakeforumet, her i huset er det kjærringa som baker....

Ser ikke ut som det hjalp noe særlig santa

Sånne alvorlige tilfeller er det best å overlate til profesjonelle,hver gang jeg prøver så blir jeg kasta ut clown

ArcticTiger skrev:

Sånne alvorlige tilfeller er det best å overlate til profesjonelle,hver gang jeg prøver så blir jeg kasta ut clown

Du er vel ikke så proffesjonell da. Greit at du ser/sier det sjæl også Embarassed

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:

Huff, sånn en utakknemlig bavian.

Ja, utakk er verdens lønn. sunny

Vis Medlemmets Profil
Mangler bare 31 poster på å rekke 20tusen.

Nå går jeg ut og legger tak på garasjen,så ordner dere dette i mellomtiden.

Vis Medlemmets Profil
Etterpå går jeg i bua og monterer lys på mopeden Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Skal sikkert på butikken en tur og... hahaha

Vis Medlemmets Profil
cheers Og idag er det bare 11 månter igjen til JUL dere santa

Vis Medlemmets Profil
Om jeg var en sånn evnukk
hadde jeg da hatt kukk ?
Om jeg var en kvinne
ville jeg da ønsket ha DEN inne ?
Det er så mye en kommer på
om en bruker de gamle grå...
Ønsker dere alle en god helg
--bruk tida godt--sug og svelg..

Henrik Turnibsen

Vis Medlemmets Profil
Nå skal jeg ha meg en kaffe og ka..... nei faan feil forum affraid

Vis Medlemmets Profil
Jeg har mæka snø.

Vis Medlemmets Profil
Har også rekki en harry tur med buret Cool 20 confused

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:Mangler bare 31 poster på å rekke 20tusen.

Dere klarte det ikke,nei.

Måke snø?? Hva er det for noe tull. Tenkte å kjøpe meg ATV med brøyteskjær,men her kommer jo ingen snø santa

KliffArne skrev:Mangler bare 31 poster på å rekke 20tusen.

Dere klarte det ikke,nei.

Utakk er verdens lønn... Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next