Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Håhå,jeg ler så jeg nesten gjør i buksa....!!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

alien Hva med ei side med gode / dårlige vitser..??
En kar var hos legen og fikk foreskrevet stikkpiller som han skulle bruke i to uker,deretter skulle han komme til legen igjen..
--Hvordan synes De tablettene virket da ? ,spurte legen..
Fytterakkern,detta var jammen dårlige saker...jeg kunne like godt ha støkki dom i rævhølet.. cheers

Vis Medlemmets Profil
Dette skjedde før krigen oppe i Vestre Toten, og skal etter sigende være en sann historie; Fedrene til et nokså nygift ektepar møttes på veien en dag. De unge hadde det ikke bare bra i samlivet. Faren til jenta sa at hun hadde gått ned 10 kg på den stunda de hadde vært gift. "Å, vi har itte vøgi'n Knut vi" sa guttens far.

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Desmo skrev:Dette skjedde før krigen oppe i Vestre Toten, og skal etter sigende være en sann historie; Fedrene til et nokså nygift ektepar møttes på veien en dag. De unge hadde det ikke bare bra i samlivet. Faren til jenta sa at hun hadde gått ned 10 kg på den stunda de hadde vært gift. "Å, vi har itte vøgi'n Knut vi" sa guttens far.

Kom på en fin en fra Lena-traktene her før jul i fjor. En kar sto på torget og solgte julenek. "Kom igjen, frue, dette er et varp!"  
Fruen forsøkte seg på en unnamanøver, og forklarte at det ikke fantes småfugler der hun bodde.
"Ingen problem, frue" roper den kjapptenkte selgeren - "det er ikke noe korn i neka heller!"

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Har,helt sant,hørt om en tometring oppifra  Narvik som nesten fikk orgasme da han åt treffkake på Sjusjøen....
bounce  lol!

da passer det med vitsen med en ungkar herifra ble så betatt av ei jinte han så på fester helg etter helg..
Men beskjeden som han var torde han ikke ta kontakt med henne..
Så leste han i et Romantikkblad at en beiler en gang gikk bortåt ei jinte og sa " jeg nages så av kjærlighet til deg at jeg tager ikke til meg hverken vått eller tørt.."
Så på næste fæst gikk han bort til jinta,og så sa`n .."når jeg ser på deg---når jeg tenker på deg...da mister jeg helt matlysta...." albino
...

Vis Medlemmets Profil
En gubbe med stokk kom på bussen og måtte stå i midtgangen,og stokken skled så han nesten falt gang på gang.
Ved siden av satt en mann og kona,og de fire setene bak dem var okkupert av deres åtte barn...
--Du burde ha gummi i enden på stokken din så den ikke sklir hele tida,sa mannen...
--Å,om du hadde hatt gummi på stokken din så hadde det nok blitt sitteplass for meg også,sa gubben .....

alien

Vis Medlemmets Profil
Kjærringa mi er jaggu dum,sa mannen,nå er a på ukeskurs med tjue menn,og hu tok med flere dusin kondomer sjøl om a ikke har noen kukk... affraid

Vis Medlemmets Profil
Jeg står utenfor Statoil sitt kundetoalettet og venter på tur... skal ikke gjøre noen banebrytende ting, bare ha ut litt cola. Mye Cola, faktisk. Det er ikke et alternativ å vente til neste bensinstasjon. Jeg har begynt å få kinesisk ansiktsfarge. Endelig vris låsen om, og døren åpnes. Mannen som peser ut av doen har et panisk blikk. Som om han nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Han svetter. Han peser. Kroppsformen hans bærer preg av at han glemte å ta av seg dyna før han kledde på seg i dag tidlig. Han tar med seg prostataundersøkelsesblikket sitt og forsvinner. Farlig fort. Det er min tur. Allerede i døråpningen skjønner jeg at jeg er i trøbbel. Før jeg når fram til doen, griner jeg mer enn en gjennomsnittsblitzer under Oslopolitiets tåregassangrep. Hva i helvete har denne mannen spist? Hoggorm? Malingen flasser fra taket. Jeg holder pusten mens jeg forsøker å få Colaen ut med et trykk som kunne ha slukket en kirkebrann på fire sekunder. Underveis må jeg puste. Jeg må jo det. Fuck teorien om kometnedslag. Nå vet jeg hva dinosaurene døde av. Herre Jesus! Det er som om kanarifugler dør i flokk rundt meg, blikket blir stadig mer tåkete, og elementer av grevling sniker seg inn i odøren fra mannen som så ut som om han hadde sluttet å drite i april i fjor. Hadde mannen gitt ut egen parfyme, hadde den fått navnet "Eau de Svartedauen" med et hint av lik og roadkill. Jeg er endelig ferdig..... vasker hendene mens jeg merker at jeg blir skjeløyd og at hørselen er i ferd med å forsvinne på det ene øret. Ikke faen om jeg trekker pusten en gang til. Jeg famler meg frem til døra... river den opp...... og stirrer rett inn i øynene på en nydelig kvinne.... som venter på tur. Jeg ser på henne at jeg ser ut som om jeg nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Jeg svetter. Jeg peser. Kanskje har forrige dogjest bare pisset han også? Kanskje er doen et forvandlingsskap som gjør oss alle til Ringeren fra Notre Dame, etter at en eller annen kunde la igjen Tsjernobyl-ruka fra lille helvete der inne? Jeg smiler forsiktig til henne, før jeg tar løpefart og forsvinner så fort jeg kan. Jeg hører gispene hennes på lang avstand... skjønner at hun gjør korsets tegn der inne...... og tenker at jeg ikke kan leve med ansvaret for byllepestaromaen i det lille rommet. Jeg vet ikke om hun hadde nådd frem til doen.... men jeg løp tilbake, presset leppene mot nøkkelhullet og ropte: "JEG BARE PISSA!!!"

Vis Medlemmets Profil
Til jul gav jeg eldste guttungen ny luftgitar. Dette syntes minstemann var stas,for da kunne han overta den gamle clown

Johan var av den litt breiale sorten i og samtidig litt enkel. Han hadde en såkalt tilrettelagt stilling i kommunen og fikk i den forbindelse i oppdrag å være sjåfør ifb. Med at daværende statsminister Kjell Magne Bondevik. Skulle komme på besøk i bygda.

Johan var selvfølgelig veldig stolt over å få kjøre selveste statsministeren
Han bestemte seg derfor for å kjøre en liten sightseeing i bygda.

Sammen med ham i bilen var ordføreren.

Etter å ha plukket opp Bondevik på stasjonen  kjører de derfor en runde.

Første stopp  er stedets bygdetun og Johan klarer selvfølgelig ikke å dy  seg.

Ser du alle de husene på tunet her, sier han til Bondevik. De er det jeg som har byggd. Men trur du de kaller meg Johan husbyggeren.

Så kjører de videre til båthavna, der ligger det en hel masse båter, store som små og Johan han Klarer nok en gang ikke å dy seg.

Ser du alle båtene sier han til Bondevik, de er det jeg som har byggd Men trur du de kaller meg Johan båtbyggeren.

På sin videre veg til kommunehuset kjører de over ei fin gammal bru og  nok en gang må Johan fremheve seg selv. Ser du den fine brua vi kjører over, den er det jeg som har bygget. Men trur du de kaller meg Johan brobygger av den grunn...

Så tar han en liten pause før han oppgitt sier, men puler du en sau....

Vis Medlemmets Profil
I mange år bodde en gubbe de kalte Ludden,som levde av jakt og tjuvjakt,fiske og tjuvfisking og bærplukking på Eliåsen ved Sjusjøen. Very Happy
Han solgte noe av avlinga for å ha noen kroner om han innimellom ikke fikk servert sterkøl o.l. av turistene.
...En gang sto han og solgte molte ved butikken,ei fin bydame så kritisk på ham og sputre om han hadde plukket bærene med de skitne fingra..??
...Jo,å dæssa fingra ha je ti i pikken min mæ å...!! What a Face

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]