Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Palmasus og DRIT OG DRA

Gå til side : 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 28]

1 Palmasus og DRIT OG DRA on Man 13 Okt 2014 - 20:12

Noe må man jo finne på her inne. Det er snart vinter. Eller som menge snart  begynner å si: nå går det fort mot jul affraid . Når begynner det å gå fort mot jul ? Er det når julemarsipanen kommer i butikken rett etter midtsommer ? eller når jeg må rake alt det helsikes lauvet fra den svære lønna utenfor huset ? Har av og til sagt det i januar at nå går det fort mot jul, men da ser folk rart på meg...  Men uansett det blir utvilsomt en annen årstid og vi med sunne interesser har noe å se frem til til våren cheers Da kan vi begynne å klippe plenen igjen lol!

Motorsykler stues vekk om dagen, stadig færre å se på veien. Kjørte 84 mil i helga og det var kun et fåtall å treffe på veiene.
Noen setter syklene inn i egen garasje/mannebu/furtebu/lokalt krisesenter... kjært rom har mange navn. Ikke alle har slike muligheter og setter gullet sitt inn til vinterlagring hos forhandler og får den ferdig servet utpå våren.. Joda, ikke for min lommebok. Syns det er dritkult å ha de hjemme og kose med de om vinteren.

Nå er jeg stolt av bua mi og, den er ny av året. Utgangspunktet var litt anderledes.

Jeg har vært veldig flink syns jeg.

Selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet. I love you I love you I love you I love you I love you I love you
I en blogg skal det vel være mange hjerter ???

Nå har jeg ikke parkert enda, kjørte på jobb i dag og, det var ikke veldig varmt, men svitsja mellom 1og2 på varmeholkene og satte på varmen i Corbinsadelen.. Lekkert. cheers
Værvarslinga melder opphold men litt kaldere, sa ikke noe om frost så da får jeg fortsette å kjøre ei uke til, kan passere 12000 km i år og, passerte 11000 i helga. Ny pers !

Sist endret av Palma den Fre 30 Jan 2015 - 21:33, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Man 13 Okt 2014 - 22:03

Selvskryt kommer rett fra hjertet, kan ikke bli bedre enn det Laughing
Furtebua di er blitt flott den.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Man 13 Okt 2014 - 23:08

Bua er fin den.

Men hesteskoen henger opp ned monkey

4 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 14 Okt 2014 - 9:05

Arne har helt rett her. Den hesteskoen kan ikke fange opp noe lykke når den henger med åpningene ned. Likevel har du det sånn passe bra i livet?
-Tenk hvor mye bedre det kunne ha vært om hesteskoen hadde hengt riktig fra starten? flower

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 14 Okt 2014 - 9:16

KnutR

Admin
Trollerud skrev:Arne har helt rett her. Den hesteskoen kan ikke fange opp noe lykke når den henger med åpningene ned. Likevel har du det sånn passe bra i livet?
-Tenk hvor mye bedre det kunne ha vært om hesteskoen hadde hengt riktig fra starten?  flower

Jeg (som faktisk jobber med hesteutstyr) må bare si meg enig. Skoen må andre veien Wink

Flott furtebu! Likte lampene.. Lurer litt på om jeg må gjøre en vri på lampefronten i garasjen min og. Alt for dårlig lys....

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 14 Okt 2014 - 9:38

Trollerud skrev:Arne har helt rett her. Den hesteskoen kan ikke fange opp noe lykke når den henger med åpningene ned. Likevel har du det sånn passe bra i livet?
-Tenk hvor mye bedre det kunne ha vært om hesteskoen hadde hengt riktig fra starten?  flower

Nå skal dere høre her, den gamle rustne hesteskoen har gjennom mange år samlet opp så mye lykke, og nå henger den der RIKTIG vei og drysser lykke ned over meg hver gang jeg kjører ut eller inn. Den hang faktisk andre vegen tidligere, den forrige eieren av garasjen hadde hengt den slik, det kan jo nevnes at han nå ikke lenger er i blandt oss. Jeg er glad jeg snudde den i tide. Tror den bli hengende slik og. Twisted Evil

Skal buen være opp eller ned?
Noen sier at om hesteskoen har buen ned,
så samler man lykke for kommende dager,
men om buen er opp så vil all lykke renne ut over de
som går inn og ut av huset

Ang lampene KnutR kjøpt på JULA borte i Charlotten for latterlige ca 150,- pr stk. Gir veldig greit lys, ikke for mye skygge da det er lys fra begge sider. Den arbeidsbenken er flyttet innerst til venstre da. Tenker å få tak i et løftebord og så jeg kan få litt bedre arbeidsstilling da jeg kjæler med Betty..
Har en mistanke om at kona ønsker seg et slik løftebord til jul santa ... Men ikke plass inne så da kan jo jeg oppbevare det for hu...snill og godhjertet som jeg er sunny

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 14 Okt 2014 - 10:45

Rett hjem og snu hesteskoen, og la lykken som er oppsamlet der (som jeg altså til nå må ha gått glipp av!) drysse over meg lenge og vel! cheers

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 14 Okt 2014 - 11:53

Trollerud skrev:Rett hjem og snu hesteskoen, og la lykken som er oppsamlet der (som jeg altså til nå må ha gått glipp av!) drysse over meg lenge og vel!  cheers

Tenker det var greit å få klarhet i dette.. Du skylder meg en øl cheers

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 15 Okt 2014 - 7:28

Palma skrev:
Trollerud skrev:Rett hjem og snu hesteskoen, og la lykken som er oppsamlet der (som jeg altså til nå må ha gått glipp av!) drysse over meg lenge og vel!  cheers

Tenker det var greit å få klarhet i dette.. Du skylder meg en øl cheers

På lørdag kveld regner jeg med at lottoen tikker inn, da kan du til og med få en flaske konjakk... drunken

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 15 Okt 2014 - 20:35

Forsiktig,nå.

Snur du den,så ender du opp med en GS før du vet ordet av det. Først da forstår du hvor lykkelig du egentlig er nå rabbit

11 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 15 Okt 2014 - 22:07

KliffArne skrev:

Forsiktig,nå.

Snur du den,så ender du opp med en GS før du vet ordet av det. Først da forstår du hvor lykkelig du egentlig er nå rabbit

Haha, KliffArne er avslørt. Lykken er en GS, det er jo noe alle vet, men ikke alle vil innrømme :) Bryt sammen og tilstå! Laughing Har ikke du GS KliffArne??

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 15 Okt 2014 - 22:53

Palma skrev:
KliffArne skrev:

Forsiktig,nå.

Haha, KliffArne er avslørt. Lykken er en GS, det er jo noe alle vet, men ikke alle vil innrømme :) Bryt sammen og tilstå! Laughing  Har ikke du GS KliffArne??

Jeg har GS,ja.

Så jeg vet hva jeg snakker om clown

13 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 15 Okt 2014 - 23:15

KliffArne skrev:

Jeg har GS,ja.

Så jeg vet hva jeg snakker om clown
Ja da har jeg oppfattet riktig, du er en fornuftig mann :) Surprised

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 16 Okt 2014 - 8:38

Crying or Very sad pale Mad Det snør Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sesongslutt Shocked affraid

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 16 Okt 2014 - 17:20

har du ikke grovt nok dekk nå? What a Face

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 16 Okt 2014 - 18:39

mekkern skrev:har du ikke grovt nok dekk nå? What a Face

Njoooææææ, var vel kanskje ikke dekket det stoppa med i dag.. Har ikke lagt det på enda heller, men snø og slaps er ikke fristende så tidlig på høsten Shocked

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 16 Okt 2014 - 19:20

det er vel mest viten om at det er starten på den Hvite gørra som er mest forstemmende...

Vis Medlemmets Profil

18 Kveldsstund i bua on Fre 17 Okt 2014 - 18:49

Det er fredags aften, snøen ligger oppi åskanten og jeg har kjørt bil to dager på rappen til og fra jobb og føler meg allerede ødelagt Mad .... og mars-april er langt unna. Fikk hengt opp brannslokningsapparat i bua i dag, slik i tilfelle det skulle gå ei kule varmt der i vinter.

Ellers så er verktøy for en liten stille stund i bua på plass på verktøytavla. cheers
Det skal vel gå dette, tror det blir flere mil før jul, men man må jo passe på å ta sorgene litt på forskudd for å være sikker på å ikke gå glipp av noe.. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 18 Okt 2014 - 8:30

Å søren -trodde det var brannslukkeren som hang på tavla... drunken

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 18 Okt 2014 - 20:00

mekkern skrev:Å søren -trodde det var brannslukkeren som hang på tavla... drunken
Halloooo, man tømmer ikke ut Ringnes!!!!!!!!!!!! UANSETT !!!! Man har da forsikring lol!

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 29 Okt 2014 - 18:21

Noen her som har noe kjennskao til dette?

http://www.h-a.no/nyheter/spiste-opp-kakene-paa-bedehuset

Ooops, skjønner itte hvorfor dette havnet i bloggen din Palma. scratch

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 29 Okt 2014 - 19:30

Svein2 skrev:Noen her som har noe kjennskao til dette?

Hahaha, helt i orden, uansett så var det itte mæ, Je eter itte støline kaker.
Er jo greit med litt "innbrudd" på bloggen min, er jo ikke så mye liv her :)

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 29 Okt 2014 - 21:29

Palma skrev:
Svein2 skrev:Noen her som har noe kjennskao til dette?

Hahaha, helt i orden, uansett så var det itte mæ, Je eter itte støline kaker.
Er jo greit med litt "innbrudd" på bloggen min, er jo ikke så mye liv her :)

Kaketjuer,sauetjuer.Ett fett clown

Palma,det er din blogg,du som må lage liv på den Razz

24 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 30 Okt 2014 - 6:35

-4 kalde i dag, vurderer buss, men..... nei, eller, eeehhhhhh NEI.

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 30 Okt 2014 - 13:10

Var - 6 her i dag,og som ufør slask har jeg tatt meg en fresk to timers trimtur i Høsbjørmarka,i stillhet og ro der jeg hørte slarvkjerringer på tur hundrevis av meter unna... farao bounce What a Face

Men for å bli en riktig spreking må en vel begynne på et egostudio og betale i dyre dommer og itte eingong få fresk luft...og basa så tunga heng...

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 28]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Next

Similar topics

-

» Palmasus og DRIT OG DRA