Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Palmasus og DRIT OG DRA

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 28]

101 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 27 Jan 2015 - 22:39

Svein2 skrev:Onkel åt kjærringa må laga fold i ballskinnet. affraid

Er det det som kalles "Hyssingballer" på dine kanter av landet?

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tir 27 Jan 2015 - 23:49

Palma skrev:
Jompa skrev:
Palma skrev:Var det så godt at alle er ute å tar seg en røyk eller ???

Ikke røyk, men begynner på r.
Måtte bare sjekke om æ kunne være et verdig medlem.
Men nei, du får heller verve noen andre.
Haha, nå er ikke jeg på vervekampanje, men er noen verdig og kvalifisert til å være her må det være deg Jompa king

Tror ikke du tok poenget til Jompa.Dvs.hvis jeg tok det clown Regner med det var impotensforeninga han strøyk til opptaksprøven pig

103 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Ons 28 Jan 2015 - 7:12

KliffArne skrev:
Tror ikke du tok poenget til Jompa.Dvs.hvis jeg tok det clown Regner med det var impotensforeninga han strøyk til opptaksprøven pig

Haha, tog an etterhvert med litt hjelp ja. Men ikke så lett når det blir for lite blod i hodet... affraid

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 18:58

DRIT OG DRA, Neida, det var ikke batteriet, heller ikke noe annet sort hull affraid men i dag hadde døre til bua frysifast, I dag kom det deler fra BMW-pusheren i England, nye plugger, bremseklosser og skjermforlenger foran. Og da må jeg bruke verdifull til til å hakke is og herje og styre på for å komme inn... Mulig at det skyldes litt feil fall-forhold foran døra. Blir nok litt justering der til sommern bare faanskapet tiner. Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:02

Du får klatre inn pipa santa

Fått unnskyldninga fra Sautjuen? drunken

106 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:09

Har du begynt å skrive årsaken til at du skriver drit og dra.
Du glømte vel det sist. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:18

Svein2 skrev:Har du begynt å skrive årsaken til at du skriver drit og dra.
Min glemsomhet er noe selektiv i perioder, Ja tenkte det at jeg skulle skrive det her. Jeg vet det er så mange sarte sjeler her som kan ta skade av slik. Tenkte forresten ikke over at det kanskje ikke var så veldig interessant at jeg var frosset ut av min egen bu, men tok en råsjangs :)

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:22

KliffArne skrev:Du får klatre inn pipa santa

Fått unnskyldninga fra Sautjuen? drunken

Nå har jeg ikke pipe i bua, burde nok hatt en nødinngang, men det ordna seg, det går ei kule varmt av og til vettu, og jeg kan det med å fyre meg opp hvis det trengs !
Unnskydning, den siden i fremmedordboka er revet ut, og google er vel sletta (Fuck Google, ask me)
Jeg sier av og til at min gode samvittighet skyldes min dårlige hukommelse, kanskje flere som har det slik monkey

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:25

"Unnskyldning" er vel et ukjennt begrep antar jeg. Det er vel heller et under at du, og flere med, ikke er kasta ut.
Men nå har det roa seg, så da er vel allt bra.

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 19:37

ArcticTiger skrev:"Unnskyldning" er vel et ukjennt begrep antar jeg. Det er vel heller et under at du, og flere med, ikke er kasta ut.
Men nå har det roa seg, så da er vel allt bra.

Det er vel en vanlig oppfatning at hvis man er veldig stille en stund og later som ingen ting så er grov sjikanering og overtramp liksom glemt.... Strutsen stikker vel hodet i sanda og tror den er borte, mens andre stikker fingern i jorda og navigerer litt etter det..

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 20:57

Palma skrev:DRIT OG DRA
, I dag kom det deler fra BMW-pusheren i England,

Motorworks?
Fikk pakke jeg også. Skrur jo doningen halvveis i filler på vintern, og i blant oppdages ting som gjerne skal byttes ut pga slitasje osv. Fikk setefester og huggerfeste. Greit å ta med et servicekit eller to i samme slengen, alle filter og plugger koster mye mindre enn pluggene koster på MC Oslo. Blir gjerne et oljebytte i sesongen og et på vintern.

Unnskyldning tror jeg ikke er tema, men Kalifen er i alle fall stille. Det er jo ikke dumt bare det...

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Tor 29 Jan 2015 - 22:07

joo skrev:
Palma skrev:DRIT OG DRA
, I dag kom det deler fra BMW-pusheren i England,  

Motorworks?
Fikk pakke jeg også. Skrur jo doningen halvveis i filler på vintern, og i blant oppdages ting som gjerne skal byttes ut pga slitasje osv. Fikk setefester og huggerfeste. Greit å ta med et servicekit eller to i samme slengen, alle filter og plugger koster mye mindre enn pluggene koster på MC Oslo. Blir gjerne et oljebytte i sesongen og et på vintern.

Unnskyldning tror jeg ikke er tema, men Kalifen er i alle fall stille. Det er jo ikke dumt bare det...

Syns å huske at det var apekatter som sveiva jukebokser før i tiden, nå er det blitt litt mer digitalisert, hvertfall jukeboksen... Twisted Evil

Joda det var fra Motorworks. Svinaktig grei butikk, slengte med en kalender og denne gangen, jeg må jo ha noen fine bilder på veggen i bua. Har ei datter i england, lurer på om det er lurt å sende via hu slik at hu sender "gift" til meg ? Må betale VAT men slipper jo resten da :)

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 12:22

Palma skrev:
Svein2 skrev:Har du begynt å skrive årsaken til at du skriver drit og dra.
Min glemsomhet er noe selektiv i perioder, Ja tenkte det at jeg skulle skrive det her. Jeg vet det er så mange sarte sjeler her som kan ta skade av slik. Tenkte forresten ikke over at det kanskje ikke var så veldig interessant at jeg var frosset ut av min egen bu, men tok en råsjangs :)

Bare fortsett å skriv det du har lyst på Palma, jeg syns det er moro å lese om.
2 - 3 måneder til får vi håpe på bar asfalt og isfritt på Nugguren. bounce

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 17:03

Svein2 skrev:Bare fortsett å skriv det du har lyst på Palma, jeg syns det er moro å lese om.
2 - 3 måneder til får vi håpe på bar asfalt og isfritt på Nugguren. bounce

Jo takker for det, nei jeg gir meg ikke så lett :)
Men jeg driter i om det ligg is både på Nuggur'n, Skas'n og Frisjø'n bære væægen blir bær snart sunny sunny sunny

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 21:39

Fant det hensiktsmessig å forandre tittelen på bloggen min. Drit og dra (Dod) har blitt et godt brukt uttrykk både her og det, noe jeg er mektig stolt av king . De som IKKE bruker det jevnlig og ofte vil jeg anmode Kliffer'n om å kaste langt ut i det ytterste mørket så bakeutstyret flagrer,
Drit og dra er et veldig godt og dekkende uttrykk for så mangt, alt fra biltemabatteri til jukeboxapekatter og kakebakere, for å ikke snakke om noe så exepsjonelt interessant som ekstralys og plassering av disse. bounce
Nå har jeg ikke klarert med Kliff om sanksjoner mot for lite bruk av DOD, men tror vel ikke det er noe hensikt heller... Anarchy er anarchy cheers cheers cheers

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 22:08

Palma skrev:Fant det hensiktsmessig å forandre tittelen på bloggen min. Drit og dra (Dod) har blitt et godt brukt uttrykk både her og det, noe jeg er mektig stolt av  king . De som IKKE bruker det jevnlig og ofte vil jeg anmode Kliffer'n om å kaste langt ut i det ytterste mørket så bakeutstyret flagrer,
Drit og dra er et veldig godt og dekkende uttrykk for så mangt, alt fra biltemabatteri til jukeboxapekatter og kakebakere, for å ikke snakke om noe så exepsjonelt interessant som ekstralys og plassering av disse. bounce
Nå har jeg ikke klarert med Kliff om sanksjoner mot for lite bruk av DOD, men tror vel ikke det er noe hensikt heller... Anarchy er anarchy cheers cheers cheers

DOD igjen

HUSK at du er ganske så ny her - kan jo ikke si at det ikke kastes ut noen her for vi hadde ett rush her for litt siden. Det var da Jo....... ble kasta på hodet ut fordi han ikke kunne oppføre seg ellers kastes det kunn etter eget befinnende av Klifferen og han er upåvirkelig, tror jeg. Du må nok betale en anstendig sum for å få ham til å kaste ut noen som helst og da tar han bare i mot penga og gir oss ett nytt nick... sånn virker det alien

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 22:37

Okda skrev:
DOD igjen

HUSK at du er ganske så ny her -

eget befinnende av Klifferen og han er upåvirkelig, tror jeg. Du må nok betale en anstendig sum for å få ham til å kaste ut noen som helst og da tar han bare i mot penga og gir oss ett nytt nick... sånn virker det  alien

Ja, jeg skjønner. (INGEN skal lære meg NOE om ydmykhet lol! )
Jeg har veldig respekt for Kliffern, bare så det er sagt. Ikke fordi han har all makt, men for den måten han håndterer den... og jeg er ny her.... krype krype krype..... Embarassed

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 22:48

Palma skrev:
Okda skrev:
DOD igjen

HUSK at du er ganske så ny her -

eget befinnende av Klifferen og han er upåvirkelig, tror jeg. Du må nok betale en anstendig sum for å få ham til å kaste ut noen som helst og da tar han bare i mot penga og gir oss ett nytt nick... sånn virker det  alien

Ja, jeg skjønner. (INGEN skal lære meg NOE om ydmykhet lol! )
Jeg har veldig respekt for Kliffern, bare så det er sagt. Ikke fordi han har all makt, men for den måten han håndterer den... og jeg er ny her.... krype krype krype..... Embarassed

Kliffærn ble pælma ut av så mange fora at han startet sitt eget.......hadde mye erfaring..

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 22:51

Okda skrev: Du må nok betale en anstendig sum for å få ham til å kaste ut noen som helst og da tar han bare i mot penga og gir oss ett nytt nick... sånn virker det  alien

Anstendig forretningsmoral på Kliffern med andre ord lol!

DOD

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Fre 30 Jan 2015 - 22:55

joo skrev:
Okda skrev: Du må nok betale en anstendig sum for å få ham til å kaste ut noen som helst og da tar han bare i mot penga og gir oss ett nytt nick... sånn virker det  alien

Anstendig forretningsmoral på Kliffern med andre ord lol!

DOD

Selvfølgelig - Kastes man orntli ut kan man kun brukes en gang, gjenbruk......

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 31 Jan 2015 - 9:53

Ny dag nye muligheter. Har allerede driti, men enda ikke dratt!!
Jeg føler det innerst inni meg selv at jeg er litt frustrert over noen småting, nei forresten glem det det er ikke verdt det.. Over til noe mer MC-relatert
Jeg har kjøpt meg slik forlenger til fremskjermen på Betty, det burde noen ha gjort før meg. I forkant av motoren er det slitt av sprut fra fremhjulet.
Ser slik ut:

Dette er jo ikke så veldig fin på en så fantastisk sykkel. Nå kunne jeg jo ha photoshoppet det så det sikkert hadde sett fint ut bounce

Det er for fremdekselet på motoren, registerkjede og div rett bak. Har ikke lyst til å skru av hele skiten. Er det no jeg kan gjøre med det ? Eller er det bare å drite og dra?

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 31 Jan 2015 - 10:03

Palma skrev:Ny dag nye muligheter. Har allerede driti, men enda ikke dratt!!
Jeg føler det innerst inni meg selv at jeg er litt frustrert over noen småting, nei forresten glem det det er ikke verdt det.. Over til noe mer MC-relatert
Jeg har kjøpt meg slik forlenger til fremskjermen på Betty, det burde noen ha gjort før meg. I forkant av motoren er det slitt av sprut fra fremhjulet.
Ser slik ut:

Dette er jo ikke så veldig fin på en så fantastisk sykkel. Nå kunne jeg jo ha photoshoppet det så det sikkert hadde sett fint ut bounce

Det er for fremdekselet på motoren, registerkjede og div rett bak. Har ikke lyst til å skru av hele skiten. Er det no jeg kan gjøre med det ? Eller er det bare å drite og dra?

Du kunne nå i hvert fall fjerna ballasten du kjører rundt med...... og vaska og stellt litt.....

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 31 Jan 2015 - 10:13

Okda skrev:
Du kunne nå i hvert fall fjerna ballasten du kjører rundt med...... og vaska og stellt litt.....

Hadde jeg vært moderator så hadde jeg kasta deg ut !!! Si slik om Betty:lol!:
Haha, og jeg som har tatt av bunnpannene, tømt de for grus og vaska de fint Surprised
Jo, den er jo ikke helt feridgvasket enda... Men hva mer ville du fjernet ? Litt dødvekt betyr ikke så mye for meg da jeg ikke kjemper om hundredeler på en bane :)

Men går det an å lakkere de greiene der uten altfor mye bal, og uten å skru sykkelen i småbiter.
Har vel mistanke om at resultatet ikke vil blir det beste.. Kan jo sette på ei eikelist cheers

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 31 Jan 2015 - 10:25

Palma skrev:
Okda skrev:

Hadde jeg vært moderator så hadde jeg kasta deg ut !!! Si slik om Betty:lol!:
Haha, og jeg som har tatt av bunnpannene, tømt de for grus og vaska de fint Surprised
Jo, den er jo ikke helt feridgvasket enda... Men hva mer ville du fjernet ? Litt dødvekt betyr ikke så mye for meg da jeg ikke kjemper om hundredeler på en bane :)

Men går det an å lakkere de greiene der uten altfor mye bal, og uten å skru sykkelen i småbiter.
Har vel mistanke om at resultatet ikke vil blir det beste.. Kan jo sette på ei eikelist cheers

eikelister er himla fint - forventa resultat blir vel ganske enkelt finere jo mer arbeid det legges inn i jobben, eller?

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Palmasus og DRIT OG DRA on Lør 31 Jan 2015 - 10:33

Palma skrev:

..........

Det er jo vesentlig dekselet for dynamoreima som har fått juling.

Gasolin i Porsgrunn selger mye rart som passer til slikt, feks Aluma Blast.
Det er mulig å oppsøke butikken og se på varene. Fyren som driver butikken er både kunnskapsrik og snakkesalig.

Ganske enkelt å demontere dekselet og lakke det på nytt.

Har ingen anelse om styrken på omtalte lakk vs orginallakk, men siden orginallakken allerede er borte vil jo nesten alt være bedre enn ingenting.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 28]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Next

Similar topics

-

» Palmasus og DRIT OG DRA