Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Det må no førr svarten være lov å lage en hæst!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Æ va ute i går ettermiddag å skifta hjul på bilen. Som vanlig va det en haug med småunga ute og lekte .... sisten elns.
Æ hørte jo at det ha stort sett den samme jenta som hele tida blei tatt ... ho blei tydeligvis lei og tok sæ en ureglementert pause, og ble naturligvis tatt igjen. Da ropte ho "det må jo førr svarten være lov å lage en hæst, og du må jo skjønne at æ kan ikke lage hæst hvis æ ikke har pause. Tosk!"
Litt artig å ha kjeftsterke 6-åringer til nabo

Vis Medlemmets Profil
Selvsagt er det lov å lage en hest. Men jeg tror man også trenger en hæstkuk om man skal lykkes med oppgaven..

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Selvsagt er det lov å lage en hest. Men jeg tror man også trenger en hæstkuk om man skal lykkes med oppgaven..
Det må vel være relativt enkelt å oppdrive

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Trollerud skrev:Selvsagt er det lov å lage en hest. Men jeg tror man også trenger en hæstkuk om man skal lykkes med oppgaven..

Hvis du ikke finner noen der oppe,så kjenner jeg et par her som kan sendes oppover.Men du behøver sikkert ikke dra sååå langt for å finne dem Suspect

jhn skrev:

Hvis du ikke finner noen der oppe,så kjenner jeg et par her som kan sendes oppover.Men du behøver sikkert ikke dra sååå langt for å finne dem Suspect
6-7 åringene tenkte sikkert på en forholdsvis kjønnsløs og trivelig hest, så ingen av de forskjellige typer hæstkuk, jeg kommer på, passer veldig godt i den sammenheng.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]