Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Håper dette bare er en dårlig drøm jeg har, og at jeg snart våkner fra marerittet??

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 5]

Du kunne jo leid ut Brøyt'en din for en billig pæng,til de kommer skikkelig igang

...når jeg tenker meg om er jeg jo ingen avviker heller, så det som står i munnhuggeriet til deg og Hallis lenger oppe angår faktisk ikke meg i det hele tatt.

Det var beroligende. Da tar jeg meg en øl...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Trollerud skrev:
custom skrev:Very Happy Very Happy Very Happy  foresten åssen går det oppe i hølet der hørte store norske må ta lua i handa å stikke i banken å låne noe peng får å kunne drive neste år, har du noe inside info??

Lite inside info. Men dette ser ikke bra ut. Ikke i det hele tatt... No

Tror sjansene er små for at dette får lov til å fortsette. Det værste er vel at man "åpenlyst" innrømmer at Lunckefjell er umulig å tjene penger på. Og det før de har betalt for maskinen som skal ta ut kullet der oppe. Denne maskinen ("strossa") koster mange hundre mill, og er produsert i England. Den er angivelig ikke betalt for ennå, men engelskmennene har vært snille (desperate?) og startet produksjonen likevel. Noen av komponentene er ferdige, og har ankommet kaia i Svea.
-Hvor mange tror at firmaet i England sender oss resten, om vi ikke betaler snart?

Ser ut som Lunckefjell kan stoppe før det er kommet igang..

-Og som ikke det er nok, snakker de om å rigge til maskinen, ta den i drift i ca ett år, for så å la den stå i ro i to- tre år til "kullprisen stiger" (som om det er sikkert at den vil det?).

(Hvor mange synes det høres ut som en god ide å la en maskin til x-antall hundre mill stå parkert i et fjell i tre år?)

Takk for info, må kjøpe inn grillkøl før det blir for dyrt.
Tror nok engelskmenna får penga sine, saten er jo så ivrige på at norge skal være tilstede samt opprettholde suverenitet i nordområdene.
Har for tiden vært med å rive anlegg inne i fjell og det som er bygd opp på 50 tallet har tåelig bra kvalitet ennå  clown

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5