Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vintersykkel/leketøy/tullball

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 19:17

Jeg prøver å falle for fristelsen å kjøpe meg en vintersykkel, har sett på en yamaha, og den vil jeg jamma ha Razz En XT350, gått under 40K, og "grei" pris. Hva tror folket? Vurderer å selge pensjonisten (K100RT -86) Innspill???? Eller har alle gått i vinterpmsdvale?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 19:58

XT 350 er sikkert en grei vintermoppe

3 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 20:36

XT 350 er ikke akkurat noe rakett.. Hva vil man bruke biken til; turer eller lek?

Selv hadde jeg nok enten gått for en 4t med mer power, eller en 2t, grunnet mindre vekt..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 21:08

KnutR

Admin
XT350 holder helt greit som første vintersykkel. Lett og fin. Du får aldri brukt "mye" motor før du lærer teknikken ordentlig læll.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 21:10

Smak og behag.
Jeg liker XT350 bounce

Når det kommer til 2-takt skal jeg ikke mene noe. Jeg har av en eller annen grunn ikke sansen for dem. Kanskje det bare er lyden, eller kanskje det er den uvante måten de mater effekten på.

Du er ikke noen dverg, så kanskje det rette for deg hadde vært en Honda XR650, men de finnes omtrent ikke å få tak i. Har to kompiser som kjører mye med XR, den ene kjører sin som vintersykkel daglig på Army piggdekk og trives godt med det.

Ikke vinterdvale, men noe susete etter fjerning av jeksel i dag rabbit

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 21:30

joo skrev:Smak og behag.
Jeg liker XT350 bounce

Når det kommer til 2-takt skal jeg ikke mene noe. Jeg har av en eller annen grunn ikke sansen for dem. Kanskje det bare er lyden, eller kanskje det er den uvante måten de mater effekten på.

Du er ikke noen dverg,

Ikke vinterdvale, men noe susete etter fjerning av jeksel i dag rabbit

Kondolerer ang jekselen joo, da er det bare å bite tanna sammen... huff, jeg grøsser bare ved tanken... Masse medfølelse.
Når det gjelder sykkel så vet jeg neimen ikke. Kommer jeg til å bruke 1,5 timer pr dag med av og på kledning her og på jobb bare for å kjøre liksom...
Det er ikke noe kø-problematikk osv... Når Silver blir veteran, og "gratis" i fastkostnader er det greit å ha den som "reserve" hvis Betty har en pause grunnet nyregrus eller noe lignende..og Silver er litt artig, litt mer sportslig enn Betty til avveksling på asfaltveger på flate østlandet :)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 22:04

Jeg har en XL600rmg 88mod som jeg har tenkt å selge Very Happy

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 22:09

Skulle vært å sett på den 600ren men det kokte bort når kjeften ble bedre... Embarassed

men vil generelt si at det er lettere å kjøre 2takter på glatta da den ikke har så mye motorbrems..og kommer en opp i 250ccm2T er det plenty pang fra bunnen av.. bounce

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 22:11

Det er bare å komme en tur Mekkern Very Happy

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 22:24

B040 skrev:Jeg har en XL600rmg 88mod som jeg har tenkt å selge Very Happy
Ser interessant ut... pris osv ? Send gjerne pm :)

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Fre 24 Okt 2014 - 23:39

mekkern skrev:Skulle vært å sett på den 600ren men det kokte bort når kjeften ble bedre... Embarassed

men vil generelt si at det er lettere å kjøre 2takter på glatta da den ikke har så mye motorbrems..og kommer en opp i 250ccm2T er det plenty pang fra bunnen av.. bounce
Du har leketøy nok Mekkern, ligg unna Laughing

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Lør 25 Okt 2014 - 2:33

sikler mest etter en 2T sak igjen.. mer morro å file og pusse på.. pig

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Vintersykkel/leketøy/tullball on Lør 25 Okt 2014 - 7:11

mekkern skrev:sikler mest etter en 2T sak igjen.. mer morro å file og pusse på.. pig

Hvis du tar en tur og titter på Novemberløpet i Follo idag, så ser du sikkert mange fine 2t'er der.. For inspirasjonen sin del.. I love you

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Porscheguttens leketøy