Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ordblind bygding uten podagraplager prøver å lage blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 6]

Det svir i bringa, ræva klør og kjærringa gikk ut med bikkja. F..n Storhamar har powerplay og ligg under 3-2. affraid

Vis Medlemmets Profil
Ja,men Storhamar var jo tippa langt nedpå da,og har gjort en kjempejobb ! What a Face

Budsjett 10 mill,Stavanger 100 mill.

lol!

Vis Medlemmets Profil
Da var dagens mjøsrunde gjort, tok sjansen på att det var greit uten å spørre eller annonsere det i tråden til deputyn, mye sykler og fin kjøring (ihvertfall der jeg var). Litt småkjølig men ittno regn.

Ellers ser jeg det har kømmi en sambygding innpå her, det er bra , han har ben i nesa og vant med å komma i dårlig selskap. affraid

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Da var dagens mjøsrunde gjort, tok sjansen på att det var greit uten å spørre eller annonsere det i tråden til deputyn, mye sykler og fin kjøring (ihvertfall der jeg var). Litt småkjølig men ittno regn.

Ellers ser jeg det har kømmi en sambygding innpå her, det er bra , han har ben i nesa og vant med å komma i dårlig selskap.  affraid

Jaja, det får vel gå for denna gangen... Suspect

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Svein2 skrev:Da var dagens mjøsrunde gjort, tok sjansen på att det var greit uten å spørre eller annonsere det i tråden til deputyn, mye sykler og fin kjøring (ihvertfall der jeg var). Litt småkjølig men ittno regn.

Ellers ser jeg det har kømmi en sambygding innpå her, det er bra , han har ben i nesa og vant med å komma i dårlig selskap.  affraid

Jasså -har du tatt spamme-rollen??? lol!

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
Palma skrev:

Jasså -har du tatt spamme-rollen??? lol!

Denne Mjøsrunden ... er ikke det å betrakte som en slags signingsferd for det nye konge-, eller kalif-skipet?
Det er ganske slapt å ikke stille opp med flagg langs ruta ... det må æ si Suspect
Det påstås at det er en meget god sykkel ... forbikjøringer er nå endelig blitt et ikke-problem cheers ...sies det.

Dårlig selskap? ... jeg vil påstås at jeg har havnet i dårligere selskap enn samtlige her inne Cool

Vis Medlemmets Profil
Har aldri hatt problemer med forbikjøringer... selv ikke med mopeden...(den kom ikke forbi annet enn stasjonære gjenstander så det var ikke noe problem) lol! her er et bilde av bilen forøvrig...

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:

Denne Mjøsrunden ... er ikke det å betrakte som en slags signingsferd for det nye konge-, eller kalif-skipet?
Det er ganske slapt å ikke stille opp med flagg langs ruta ... det må æ si  Suspect
Det påstås at det er en meget god sykkel ... forbikjøringer er nå endelig blitt et ikke-problem cheers  ...sies det.

Dårlig selskap? ... jeg vil påstås at jeg har havnet i dårligere selskap enn samtlige her inne Cool

Her sør finnes det noen tjern det itte er is på 1. mai. Ett av dem kjører vi rundt. Runden er ingen signingsferd men heller en tradisjon som Per på MC-huset startet på 70-tallet en 1.mai han hadde lite å gjøre.
Han kjører først i køa sammen med en med blålys. Blålyset blir borte etter noen mil men kommer tilbake på andre sia av tjernet å måler farten på de som kjører forbi. På andre sia der det vanligvis itte er så mye trafikk står de med flagg og har parkert rullatorene sine ved campingbordet og drikker kaffe(tilsynelatende).
Vil du være med neste år å se hva dette egentlig er har jeg ei ledig seng i uthuset ved sia av grisbingen du kan låne. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Da et niende barnebarn gjorde sin ankomst 1 mai ble det heimekos for gammel`n som for øvrig er lite glad i køkjøring og derfor ømsker mer satsing for å fjerne køene rundt storbyene framfor firefelts e6 her oppi skauen...
men Mjøsa ligg der hele tida så skal nok rekke noen runder...
...ellers vil jeg nevne at fruen og je vart enig om å gjøra en ting kvællen før dagen og det var to ting .......... bounce

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
jhn skrev:

Det er ganske slapt å ikke stille opp med flagg langs ruta ... det må æ si  Suspect
Det påstås at det er en meget god sykkel ... forbikjøringer er nå endelig blitt et ikke-problem cheers  ...sies det.

Her sør finnes det noen tjern det itte er is på 1. mai. Ett av dem kjører vi rundt. Runden er ingen signingsferd men heller en tradisjon som Per på MC-huset startet på 70-tallet en 1.mai han hadde lite å gjøre.
Han kjører først i køa sammen med en med blålys. Blålyset blir borte etter noen mil men kommer tilbake på andre sia av tjernet å måler farten på de som kjører forbi. På andre sia der det vanligvis itte er så mye trafikk står de med flagg og har parkert rullatorene sine ved campingbordet og drikker kaffe(tilsynelatende).
Vil du være med neste år å se hva dette egentlig er har jeg ei ledig seng i uthuset ved sia av grisbingen du kan låne. Very Happy
Barents-tjernet er jo isfritt, men jeg rekker ikke rundt på en dag ... så kanskje jeg slår til på tilbudet en gang. Jeg har hatt verre naboer før.

Signingsferd ... jeg tenkte bare at det blir jo gjerne stor oppstandelse og jubelstemning når en naturlig leder og meningsbærer fornyer kjøretøyparken ... jeg så jo en del flagg på TV'n og slo to og to sammen clown

Vis Medlemmets Profil
Grisen er slaktet men bingen er att så du blir nok liggendes alene, men det er bare å komme. bounce

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Barents-tjernet er jo isfritt, men jeg rekker ikke rundt på en dag ... så kanskje jeg slår til på tilbudet en gang. Jeg har hatt verre naboer før.

Signingsferd ... jeg tenkte bare at det blir jo gjerne stor oppstandelse og jubelstemning når en naturlig leder og meningsbærer fornyer kjøretøyparken ... jeg så jo en del flagg på TV'n og slo to og to sammen clown

Hva heter rederiet igjen ? Jo, nå husker jeg !

"Så ruller jeg langs Mjøsa på en KaTieM, det durer fint i motor'n og hjula snurrer rundt . . . ." king

Vis Medlemmets Profil
Når ktm-ere med kongelige ambisjoner ruller langs vår majestetiske vasspytt med blått blod i medisinkassa og fliser i den gullhårbevokste endetarmen kan mangt et under skje...
ingen tvil om det...

og så tror de på santa hele året... bounce

Vis Medlemmets Profil

Uannonserte turer er som oftest de beste. Heller fortelle om dem etterpå.

Forteller man på forhånd, så risikerer man jo at allslags henger seg på

...og da kan jo leterne gi santa opp og bli oppgitt...

Vis Medlemmets Profil
....hmmm...der fik dere visst noe å lure på ja.... tongue alien

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:....hmmm...der fik dere visst noe å lure på ja....

Som om vi ikke har fått servert forundringspakker fra Dem før?

Vis Medlemmets Profil
Det lukter gammal kuse inni skinnhanskene mine. Er det bare å kaste døm inn i vaskemaskina med omo kållår eller bør man legge døm i saltlaka ett døgn?
Får itte lov av kjærringa å ha døm i gangen lenger, de må ligge ute sammen med skoa.

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Det lukter gammal kuse inni skinnhanskene mine. Er det bare å kaste  døm inn i vaskemaskina med omo kållår eller bør man legge døm i saltlaka ett døgn?
Får itte lov av kjærringa å ha døm i gangen lenger, de må ligge ute sammen med skoa.
Hadde æ kommet hjem fra mc-tur med kuselukt, hadde det vel mere enn lukta som hadde blitt kasta ut, så klag ikke. No

Sist endret av jhn den Tir 7 Jul 2015 - 19:22, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Det lukter gammal kuse inni skinnhanskene mine. Er det bare å kaste  døm inn i vaskemaskina med omo kållår eller bør man legge døm i saltlaka ett døgn?

Det sier litt om hvor fingra som er inni hanskene har vært da... Hadde kjærringa tenkte den tanken så hadde nok han med de fingra røki ut au..

Vis Medlemmets Profil
Nå var det forsåvidt vaskeanvisning je var ute etter da....homleponger.

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Nå var det forsåvidt vaskeanvisning je var ute etter da....homleponger.

Ja ja, men det gjelder å være litt forutseende og ikke minst gi noen råd og tips til MC-kollegaer.. så neste gang prøv noe slik pig
Nei, jeg snakker ikke av erfaring !clown

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Nå var det forsåvidt vaskeanvisning je var ute etter da....homleponger.
Ja, du kan vel ikke spørre kjærringa om hvordan fjerne gammel kuselukt ... forstår jo det. Men jeg kan ikke hjelpe, jeg bruker å ta av meg hanskene. Og ikke minst, vask fingrene før du tar de på igjen.

Vis Medlemmets Profil
Detta høres ut som fisting. rabbit ellers hadde'n vel klaga over eimen fra buksa.

Nei og nei. Ligger'n tynt an hos kjerringa tro? Helt stille... pig

Vis Medlemmets Profil
Nå har jeg ledd så tåra har renni, men har hørt at man kan legge inn teposer i sko hansker som luktar kuse, de trekker vistnok ut lukt.Svein du får prøve noen t poser en natt

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next