Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ordblind bygding uten podagraplager prøver å lage blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 6]

custom skrev:Nå har jeg ledd så tåra har renni, men har hørt at man kan legge inn teposer i sko hansker som luktar kuse, de trekker vistnok ut lukt.Svein du får prøve noen t poser en natt

Støl i lattermuskelene her og. Men Svein, t-poser må du da ikke forveksle med Ob eller andre sanitetsartikkeler med snor i affraid

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
custom skrev:Nå har jeg ledd så tåra har renni, men har hørt at man kan legge inn teposer i sko hansker som luktar kuse, de trekker vistnok ut lukt.Svein du får prøve noen t poser en natt

Støl i lattermuskelene her og. Men Svein, t-poser må du da ikke forveksle med Ob eller andre sanitetsartikkeler med snor i affraid

Og for all del, ligg unna de brukte snorete greiene ferdig innsatt med kuselukt. Gå i butikken !! Ferskvare må du ha.

Vondt fordriver ikke alltid vondt  What a Face

Vis Medlemmets Profil
Takk for råd, jeg har itte hørt på noen av dem. Men det jeg har gjort er at jeg ga døm en time i fotbadet med massasje og mætti saltrates, trur jeg det heter.Så har døm løggi der i natt uten massasje, etter en god skylling hengte jeg døm på snora i regnet i dag tidlig. Tar døm inn i kveld å legger døm i tørketrommel`n hvis je får på`n.
Hvis itte dette hjelper reiser jeg oppå mc-huset å hører om itte rukkahansker har 5 års garanti mot kusluft. affraid

Vis Medlemmets Profil
Je går å irrterer meg noe jævlig. Trudde je var forut for min tid å kjøpte DAB radio i bilen og i vinterhagen heme. Men nå viser det seg at det er ikke DAB som gjelder, det er DAB+, merk:pluss. Nå må jeg altså oppdatere for ei halv formue for fortsatt å få inn bl.a. Radio Rock, kanalen ble plutselig borte både heme og i bilen.
Uten ei oppdatering, som jeg trodde var fullstendig unødvendig, er jeg altså dømt til å høre på drit som donkey boys og mickael jakson i all evighet. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
Var hyggelig på Sjusjøen som vanlig,men du er jo savnet der oppi fjellheimen da... I love you

Kan vel bli en mulighet siden -- kanskje,hvis ikke så går livet weiter..

Hils resten av herskapet..

auf wiedersehen !!!

Arrow

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Je går å irrterer meg noe jævlig. Trudde je var forut for min tid å kjøpte DAB radio i bilen og i vinterhagen heme. Men nå viser det seg at det er ikke DAB som gjelder, det er DAB+, merk:pluss. Nå må jeg altså oppdatere for ei halv formue for fortsatt å få inn bl.a. Radio Rock, kanalen ble plutselig borte både heme og i bilen.
Uten ei oppdatering, som jeg trodde var fullstendig unødvendig, er jeg altså dømt til å høre på drit som donkey boys og mickael jakson i all evighet. Evil or Very Mad

Nå,åssen går e med Jackson & co oppi Ellverum,sitt du fortsatt (med skjegget du ikke har)

i postkassaog lytter til Michal Jackson ? lol! bounce

hæhæ What a Face

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Je går å irrterer meg noe jævlig. Trudde je var forut for min tid å kjøpte DAB radio i bilen og i vinterhagen heme. Men nå viser det seg at det er ikke DAB som gjelder, det er DAB+, merk:pluss. Nå må jeg altså oppdatere for ei halv formue for fortsatt å få inn bl.a. Radio Rock, kanalen ble plutselig borte både heme og i bilen.

Har du sjekka om der finnes mulighet for å oppgradere programvaren i radio til å handtere DAB+ ?
Mange DAB-radioer har den muligheten...

Vis Medlemmets Profil
Her har det itte skjedd mye på ett halvt år. Embarassed

Er det nåen her med blodtype A+ som har ei nyre tell overs. Stått i kø over ett år nå men mc sesongen er itte slutt enda så det er fårtsatt håp. affraid

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Her har det itte skjedd mye på ett halvt år. Embarassed

Er det nåen her med blodtype A+ som har ei nyre tell overs. Stått i kø over ett år nå men mc sesongen er itte slutt enda så det er fårtsatt håp. affraid

Huff, har du drekki dårlig brennvin nå Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:

Huff, har du drekki dårlig brennvin nå Rolling Eyes

Ja, men det går på levern og den er overraskende bra. drunken

Vis Medlemmets Profil
Ja,ser du er igang med HB-en,og regner med Svullryatreff med HB som hovedingrediens til sommeren Twisted Evil
....og håper det er bra med gubben,da.. Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6