Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ordblind bygding uten podagraplager prøver å lage blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 6]

Trollerud skrev:
Svein2 skrev:Knehøne er tispe med nedsunket livmor, for dere som itte har greie på slik. Shocked

Fytte-faen!  Få tatt faenskapet av dage, jo før jo bedre!!  Håper jeg slipper å møte noe slik noen gang!
Jaja, akkurat som med ulven, utrydning er alltid svaret!
Ingen som taler knehønas sak! Suspect

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:
Trollerud skrev:
Svein2 skrev:Knehøne er tispe med nedsunket livmor, for dere som itte har greie på slik. Shocked

Fytte-faen!  Få tatt faenskapet av dage, jo før jo bedre!!  Håper jeg slipper å møte noe slik noen gang!

Det er i det minste ett dyr som ikke er utryddningstruet: LUREMUS... clown

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
Twinmannen skrev:
Trollerud skrev:

Det er i det minste ett dyr som ikke er utryddningstruet: LUREMUS... clown

ække så sikker på det - mekkern? i Telemark er det ikke mange i gjenn ( er noe jeg bare er blitt fortalt) lol!

Vis Medlemmets Profil
Jeg mener nå uansett at luremus er bedre enn ingenting! What a Face

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:Jeg mener nå uansett at luremus er bedre enn ingenting! What a Face

Jeg synes ingenting er bedre enn luremus-DEN kan du tolke... tongue

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
Twinmannen skrev:Jeg mener nå uansett at luremus er bedre enn ingenting! What a Face

Bare det ikke blir flaggermus affraid

Vis Medlemmets Profil
Den nye boka til Jo Nesbø har tittelen BLOD PÅ SNØ.

Trur dere han fant på tittelen under en skitur i kjølvatnet av ei snelle med menstruasjon...

herregud,er jeg blitt klin kokkos..kokkos..kokkos.. bounce

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:

Jeg tolker det til at du KAN ha visse masochistiske tendenser... clown

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:

...holder en knapp på real housemouse...den kan du lukte... alien

Vis Medlemmets Profil
Etter ei hælj på Sjusjøen:

Vis Medlemmets Profil
Der var AT i bar overkropp ja... I love you Razz lol!

Vis Medlemmets Profil
Åssen var det i messeby?
Kjøpt ny sykkel ?
og du SKA KÅMMÅ på Sjusjøen,ellers tæk Leif og je mæ a Sonja....hvis a får lov.. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Åssen var det i messeby?
Kjøpt ny sykkel ?
og du SKA KÅMMÅ på Sjusjøen,ellers tæk Leif og je mæ a Sonja....hvis a får lov.. Rolling Eyes

Je var itte på messa, går itte der å ser på dårligere sykkler enn det je har. scratch
Men var på åpent hus på Nydal`n i går kveld, vi har en kveld i året de holder åpent for oss,
drakk kaffe, åt vafler og jøg så gøtt vi kunne. De får inn en R1200RS i løpet av sommer`n som jeg skal oppatt å sikle på.
Kjøpte meg en scala rider som jeg skal montere og para meg med en dag je har fri, med vanlig arbeidstempo er det gøtt å ha en hel dag på slik. Sleep

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
Kjøpt ny sykkel ?

Je var itte på messa, går itte der å ser på dårligere sykkler enn det je har. scratch
Men var på åpent hus på Nydal`n i går kveld, vi har en kveld i året de holder åpent for oss,
drakk kaffe, åt vafler og jøg så gøtt vi kunne. De får inn en R1200RS i løpet av sommer`n som jeg skal oppatt å sikle på.
Kjøpte meg en scala rider som jeg skal montere og para meg med en dag je har fri, med vanlig arbeidstempo er det gøtt å ha en hel dag på slik. Sleep

Skar itte du vurdere en årntli sykkl snart, du har vøksi fra slike ræsermaskiner nå ?
Det du skar sikkle på ser bra ut helt til det sto RS...

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Skar itte du vurdere en årntli sykkl snart, du har vøksi fra slike ræsermaskiner nå ?

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
Palma skrev:

Det mangler TÅPP-BÅKS ! Suspect

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:

Den la`n att. affraid

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
Palma skrev:

Den la`n att. affraid

Øøøøhh, var det..... "Drit og Dra" du tenkte på nå S2 scratch

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Svein2 skrev:
Palma skrev:

Den la`n att. affraid

Det går ann å drite uten å dra. Men det blir jo litt som å dele opp ett gammelt hedersuttrykk. rabbit

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Svein2 skrev:
Kjøpt ny sykkel ?

Når man nå likevel vurderer sykkel med sylinderene tytendes ut på sidene, er det jo like greit å gå for en som faktisk er beregna for å kjøre på asfalt... clown

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
ArcticTiger skrev:
Svein2 skrev:
Palma skrev:

Den la`n att. affraid

Det går ann å drite uten å dra. Men det blir jo litt som å dele opp ett gammelt hedersuttrykk. rabbit

Dætta æ dæ som arbesfolk..om de æ att nåån..sitt att mæ ætter at a Erna har tatt sin parykk og gått Arrow Exclamation

Vis Medlemmets Profil
Endelig litt snøkjøring att, snø`n var tung sa kjærringa med manuell redskap. Laughing
Tenkte å ta ho ett lynkurs i ATV kjøring men ho får finn ut det sjøl så je satt stille med ett litt fårete
flir og hvilepuls.
Ymtet frampå om ho skulle steke noen vafler men ho svarte ittno.

Vis Medlemmets Profil
Kjærringa di er kanskje bedre fornøyd med annen manuell redskap dere har i heimen ? elephant

cherry cherry

Vis Medlemmets Profil
Har du vært på veien å prata i scalan i dag svein2 Question

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Har du vært på veien å prata i scalan i dag svein2 Question
Har desverre itte det, litt kaldt enda men om tirsda`n blir det kjøring, da er det spådd tosifre
varmegrader. Dessuten må svigermor komma da det er finvær også. pale

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next