Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ordblind bygding uten podagraplager prøver å lage blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

Svein2 skrev:
Palma skrev:Har du vært på veien å prata i scalan i dag svein2 Question
Har desverre itte det, litt kaldt enda men om tirsda`n blir det kjøring, da  er det spådd tosifre
varmegrader. Dessuten må svigermor komma da det er finvær også. pale

Med svigermor affraid på besøk så skal det utrolig kaldt vær til for å ikke kjøre da clown

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
Palma skrev:Har du vært på veien å prata i scalan i dag svein2 Question
Har desverre itte det, litt kaldt enda men om tirsda`n blir det kjøring, da  er det spådd tosifre
varmegrader. Dessuten må svigermor komma da det er finvær også. pale

Rolling Eyes Du trenger da ikke kjøre mc for å prate i scalan, går fint i stua og det! Og når a svigers er på besøk, så skulle jo det være en god anledning.

Vis Medlemmets Profil
Svigers og je har ett helt greit forhold så om je har søtti med hjelm i stua å pratet med meg sjøl
hadde itte det gjort noen forskjell. Ho vet at je er tullet og je vet at ho er det.
I kveld har je forresten overrasket fruen med å be henne ut på middag, pølsene på Statoil er goe men
mosen er itte så go som hemmlaga. scratch

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Svigers og je har ett helt greit forhold så om je har søtti med hjelm i stua å pratet med meg sjøl
hadde itte det gjort noen forskjell. Ho vet at je er tullet og je vet at ho er det.
I kveld har je forresten overrasket fruen med å be henne ut på middag, pølsene på Statoil er goe men

Har du bedt svigers ut på middag? What a Face

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:
Svein2 skrev:Svigers og je har ett helt greit forhold så om je har søtti med hjelm i stua å pratet med meg sjøl

Har du bedt svigers ut på middag?  What a Face

Døm får bare snitter da de er her, kakuskjiver skøri på tvers. confused

Vis Medlemmets Profil
Da ble det sesongstart her å, 4 timer Ringsaker rundt.
Blir støl i bena kjenner je men utrolig godt å komme i gang. bounce

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Da ble det sesongstart her å, 4 timer Ringsaker rundt.
Blir støl i bena kjenner je men utrolig godt å komme i gang. bounce

Det var bra at du ble ferdig med feiringa og kom deg på hjul. Der er jo litt senere sessongstart der nord... clown

Vis Medlemmets Profil
Senere sesongstart men nå er jeg godt i gang. Til og med kjærringa har fått drii igang Deauville`n sin
og tatt en tur i gutua.
Spådd noen dager med litt kjøligere vær så kan hende jeg tar det litt pent til i slutten av uka, pysete som jeg er, er jeg redd for å dra på meg noe hælsvondt som jeg må slite med til uti juli. affraid

Må stramme kjede mitt etter at jeg skiftet kjede og drev på slutten av sesongen i fjor. Tenkte jeg skulle skrive om en for meg betydelig skrujobb i prosjekttråden men det er vel å dra det litt langt.

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Senere sesongstart men nå er jeg godt i gang. Til og med kjærringa har fått drii igang Deauville`n sin
og tatt en tur i gutua.
Spådd noen dager med litt kjøligere vær så kan hende jeg tar det litt pent til i slutten av uka, pysete som jeg er, er jeg redd for å dra på meg noe hælsvondt som jeg må slite med til uti juli. affraid

Må stramme kjede mitt etter at jeg skiftet kjede og drev på slutten av sesongen i fjor. Tenkte jeg skulle skrive om en for meg betydelig skrujobb i prosjekttråden men det er vel å dra det litt langt.

JAAAAAA Prosjekttråd cheers Du har jo blitt så rå på bilder og så regner med at det kommer en trinn-for-trinn reportasje om prosjektet ditt. Det viser jo at du har genuin mottorsykkelinteresse. Du må forresten spre ut noen linker og så vi får se hvor du har handla greiene. clown

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Svein2 skrev:Senere sesongstart men nå er jeg godt i gang. Til og med kjærringa har fått drii igang Deauville`n sin
og tatt en tur i gutua.

JAAAAAA Prosjekttråd cheers Du har jo blitt så rå på bilder og så regner med at det kommer en trinn-for-trinn reportasje om prosjektet ditt.   Det viser jo at du har genuin mottorsykkelinteresse. Du må forresten spre ut noen linker og så vi får se hvor du har handla greiene. clown

Behøver itte å handle nåe for å stramme kjede, je har da nåen gamle småslarkete skjiftnøkkler liggendes.
Litt CRC så blir døm som nye.

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:

Behøver itte å handle nåe for å stramme kjede, je har da nåen gamle småslarkete skjiftnøkkler liggendes.
Litt CRC så blir døm som nye.

Ja det er jo en tråd om Kongsbergskiftnøkkler her og hehe.
Ja jeg vet nesten ikke hvordan man strammer kjede jeg... kardang cheers cheers

Vis Medlemmets Profil
Hva er det du sier fornoe Palma, strammer kordongen scratch

Vis Medlemmets Profil
Åhh-dææææven Palma, nå har jeg vært for slapp i tjensten, ser du har tatt 10-endeplassen allerede Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Hva er det du sier fornoe Palma, strammer kordongen scratch

Selvsagt !!! afro

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Åhh-dææææven Palma, nå har jeg vært for slapp i tjensten, ser du har tatt 10-endeplassen allerede Twisted Evil

Ja slik går det når man ikke opprettholder og finsliper sin genuine MC-interesse, men heller driver å frekventerer på alskens forum... Twisted Evil

Men jeg skjønner du har andre ting å foreta deg Arti Tiger, du har en gjenstridig issvull utenfor døra som du driver å tiner med hårfønern hennes mor. Du kan trøste deg med at det er snart hvitt her igjen og, selv om det er hvitveis flower

Vis Medlemmets Profil
Slik ser det ut arctic, kvitt i grøfta:

[img][/img]

Vis Medlemmets Profil
Får man T-skjorte etter 150 seriøse innlegg? farao

Vis Medlemmets Profil
Haha, veigrøfta mi e kvitere enn di.
Regne med å ta av kjettingan på John Deern før første mai..

Vis Medlemmets Profil
Bra hvitt her og, i veien opp fra Mekka Rolling Eyes  :

Så hva gjør man da, når det ikke blir noe MC-kjøring? Jo, fyrer på Grillen og innkaller kompiser til Pølse-grilling og Øl-drekking.
Her fra "Drekka" dagen derpå:

Vis Medlemmets Profil
Ja så trivelig ut det AT, gjør ikke noe om snøen ligger hos deg enda :)

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Bra hvitt her og, i veien opp fra Mekka Rolling Eyes  :

Så hva gjør man da, når det ikke blir noe MC-kjøring? Jo, fyrer på Grillen og innkaller kompiser til Pølse-grilling og Øl-drekking.
Her fra "Drekka" dagen derpå:

Var ikke bedt Tause Leif og jeg ? affraid
Trodde vi var kompiser å,kanskje vi er degradert til rompiser ?? confused pig

Vis Medlemmets Profil
Der var årets turer med klubben på plass, starter den 25 april med
trafikksikkerhetsdag ved Vikingeskipet og rustløsing på gocartbana i Elverum den 26 april.

http://www.oldbikers.no/turer

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Der var årets turer med klubben på plass, starter den 25 april med
trafikksikkerhetsdag ved Vikingeskipet og rustløsing på gocartbana i Elverum den 26 april.

Er dere en sånn 1% klubb, eller drekker dere noe sterkere drunken

Vis Medlemmets Profil
Litt av et program det der gitt! Men det blir litt langt unna for meg da, det er nok bare 17. mai-turen som passer Very Happy

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
Svein2 skrev:Der var årets turer med klubben på plass, starter den 25 april med

Er dere en sånn 1% klubb, eller drekker dere noe sterkere drunken

Vi drekk bare om vinter`n, om sommer`n kjører vi. Wink

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next