Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

slår ett slag for de lokale

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 slår ett slag for de lokale on Ons 5 Nov 2014 - 20:53

Så at knutk hadde kjøpt seg nye kjøre tøfler hvor han sa støtt lokalt.
Vi alle ønsker å få alt så rimelig som mulig, men ofte kan man skaffe seg saker lokalt til en akseptabel pris og ofte kjappere.
Kan f.eks nevne yamaha dele pusheren jeg benytter gir meg ofte 20 %, han har et rimlig bra dele lager, og om han har delene, legger han dem i postakassa slik at jeg kan plukke dem opp om kvelden vedlagt en faktura med 14 dager betalings frist.
Når det gjelder dekk har jeg god pris hos Vianor, jeg må ta av hjula sjøl, men får da lagt om, avbalansert og nitrogen i dekka til ca ett par hundrelapper mer en jeg hadde gitt for dekka hos motorsykkeldekk.com, i tillegg skaffer de dekka kjappere en denne dekkonline butikken klarer å sende.
Men det skal også sies at jeg ikke er konsekvent, kjører mopen til sverige til freddan for rep

Vis Medlemmets Profil

2 Re: slår ett slag for de lokale on Ons 5 Nov 2014 - 21:19

Ja det er lurt å sjekke flere alternativ når de surt oppsparte penga skal ødsles....
I høst skulle jeg kjøpe nytt kjede-drevsett til 1050 Tigern, og sjekka ebay både i DE og UK, men syns prisen var noe drøy, og så kom det dyr frakt og norsk mva i tillegg.
Så kom jeg på at jeg skulle jo snart kjøre forbi Gjøvik fredag ettermiddag på en lenge planlagt en tur, og ringte GMS og spørte hva de skulle ha for kjed + drev. Det var ikke lagervare, men de kunne ha det i hylla i løpet av etpar dager, og til en LAVERE pris en alle langera på ebay. Så jeg ba de bestille inn.
Fredagen opprant, og vi tok en pustepause på turen mens jeg henta kjede-pakka som avtalt, til en grei pris Very Happy

Vis Medlemmets Profil

3 Re: slår ett slag for de lokale on Ons 5 Nov 2014 - 22:21

Skulle gjerne betalt et par hundre kroner ekstra pr dekk lokalt istedenfor dekkonline,men der er vi ikke enda her på Vestlandet

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]