Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Er det flere som er forbanna på Sinnasnekkeren?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Kjærringa sitter og ser på SinnaSnekkeren på TV med store øyner.
Fyren messer om oppussing, samarbeid og følelser, og hun sluker det rått. Hun sitter og drømmer om oppussing og får stadig nye ideer.

Selv har jeg flere sykler i garasjen, og høstøkta står for døra. Men eneste som snakkes om er oppussing. Ikke det at det ikke trengs, men det kan man jo si om det jeg har i garasjen og.

Forslag til hvordan vi skal få stoppa den fyren?

Vis Medlemmets Profil
Riv ut et par vegger, flerr opp tapeten, dra ned noen ledninger osv, send en video og du får besøk. Kona blir fornøyd og du får mekkebu-poeng...

Vis Medlemmets Profil
Hva er detta fornoe vås Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Men er det ikke akkurat dette det dreier seg om? Oppussing?

Noen vil pusse opp kjøkken, andre vil pusse opp verksted og gamle motorsykler?

Og DER melder ett nytt tv-konsept seg; Sinnamekanikeren! Yngve kan reise rundt å strekke opp hobbymekanikere som aldri oppnår resultater i praksis? Kunne faktisk blitt bra?! Jeg ville hvertfall sett på et slikt program.. Kryssing av Sinnasnekkeren og Chip Fooses ekstreme overhalingsprogram... alien

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev: Sinnamekanikeren! Yngve kan reise rundt å strekke opp hobbymekanikere som aldri oppnår resultater i praksis? Kunne faktisk blitt bra?! Jeg ville hvertfall sett på et slikt program..

Er vel en viss fare for at du hadde fått besøk i den serien?? lol!

Når det gjelder snekkergnomen:
Tror nesten den serien er sponset av alle snekker og malersjapper/byggmarked i landet for å hisse opp tullingene til å svi av flere årslønninger på å bytte ut fullt fungerende bad og kjøkken.confused

Ellers er jeg litt forbauset over hvor mange som er helt amøber når det gjelder sin personlige økonomi(se bort fra de diskusjonene om land/Fed/penger/hvem eier hva)
når folk kjøper seg til fant på idioti og ikke åpner posten på årevis- hva er det som skjer oppi huet på disse menneskene???

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Trollerud skrev:Men er det ikke akkurat dette det dreier seg om? Oppussing?

Og DER melder ett nytt tv-konsept seg; Sinnamekanikeren! Yngve kan reise rundt å strekke opp hobbymekanikere som aldri oppnår resultater i praksis? Kunne faktisk blitt bra?! Jeg ville hvertfall sett på et slikt program.. Kryssing av Sinnasnekkeren og Chip Fooses ekstreme overhalingsprogram...  alien

Det her var vel bare et billig forsøk på å få hønsehuset på tv.... cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:
Det her var vel bare et billig forsøk på å få hønsehuset på tv....

He he.. Det var SÅ lett å gjennomskue, altså?! pig

Vis Medlemmets Profil

Og DER melder ett nytt tv-konsept seg; Sinnamekanikeren! Yngve kan reise rundt å strekke opp hobbymekanikere som aldri oppnår resultater i praksis? Kunne faktisk blitt bra?! Jeg ville hvertfall sett på et slikt program.. Kryssing av Sinnasnekkeren og Chip Fooses ekstreme overhalingsprogram...  alien

Passende tittel: "Sinnamekkern" :-)

Vis Medlemmets Profil

Dette er jo en fantastisk god idė, Trollerud! Det kan bli bra tv av det her, jeg hadde i alle fall fulgt med på den serien. Presenter ideen for en av tv-kanalene, kanskje du får napp. sunny Trollerud som programleder!

Vis Medlemmets Profil
Hadde sinnamekkern kommet hit hadde nok mer enn øra flagra... pale

Vis Medlemmets Profil
Twisted Evil Liker ikke sinnasmekkeren noe særlig jeg

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]