Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Åssen er været hos deg i dag da ?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 4]

76 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Ons 10 Des 2014 - 10:10

Fant du ut av Toyotaen?

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Ons 10 Des 2014 - 11:26

jhn skrev:Litt som å være sjømann ... men andre ting å se på.

Repeat step one 28 times

For et slaraffenliv - så er det hvem og drive dank - dra på ferie - jobbe svart eller skru vrak.

Takke faen vi som jobber hver jævla dag og holde hjula i gang!

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Ons 10 Des 2014 - 12:45

Ja, det er jo ikke noe galt med friperiodene, det er tiden på jobb som er problemet, man jobber 12 timer i døgnet, 7 dager i uka, og eter, driter og sover 8 meter unna arbeidsplassen.

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Tor 11 Des 2014 - 6:58

Haya99 skrev:

Du tegner hus.. Hjulene holdes ikke i gang av slikt. Jeg tegnet hus da jeg var 3 år, men følte at det var på tide å komme seg litt videre i livet..

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Tor 11 Des 2014 - 7:32

Trollerud skrev:Fant du ut av Toyotaen?
Jaaada...det var bare nye batterier som måtte til clown

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

81 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Tor 11 Des 2014 - 11:32

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Du tegner hus.. Hjulene holdes ikke i gang av slikt. Jeg tegnet hus da jeg var 3 år, men følte at det var på tide å komme seg litt videre i livet..

...og så gikk du hen og gravde deg inn i ei kullgruve på Svalbard .....ja du er faen meg smart!

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Tor 11 Des 2014 - 15:24

Haya99 skrev:

...og så gikk du hen og gravde deg inn i ei kullgruve på Svalbard .....ja du er faen meg smart!

Det kalles "livserfaring". Har man aldri sett en kullstrosse i aksjon, kan man aldri heller forstå hvordan dette funker. Jeg er jævelig GLAD for at jeg har fått prøve dette, ekstremt lærerik tid. Det trodde jeg ikke jeg skulle få oppleve etter snart 30 år i samme bransje..

Og så har det vært lærerikt å se hvordan en statseid bedrift som SNSG har råtnet på rot pga ekstremt dårlig og naive "ledere". Å føle forfallet i forrige århundres "Statoil" på kroppen har også vært særdeles lærerikt. Man får førstehånds kjennskap til hvordan organisasjon og ledelse IKKE skal utføres!
Nå er oljeprisen på vei i kjelleren, Store Norske vil snart avgå med døden, Statoil er neste nå. Det "sterke" statlige eierskapet hindrer de nødvendige grep før det er for sent..

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Tor 11 Des 2014 - 16:08

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Det kalles "livserfaring". Har man aldri sett en kullstrosse i aksjon, kan man aldri heller forstå hvordan dette funker. Jeg er jævelig GLAD for at jeg har fått prøve dette, ekstremt lærerik tid. Det trodde jeg ikke jeg skulle få oppleve etter snart 30 år i samme bransje..

Og så har det vært lærerikt å se hvordan en statseid bedrift som SNSG har råtnet på rot pga ekstremt dårlig og naive "ledere". Å føle forfallet i forrige århundres "Statoil" på kroppen har også vært særdeles lærerikt. Man får førstehånds kjennskap til hvordan organisasjon og ledelse IKKE skal utføres!
Nå er oljeprisen på vei i kjelleren, Store Norske vil snart avgå med døden, Statoil er neste nå. Det "sterke" statlige eierskapet hindrer de nødvendige grep før det er for sent..

Nå har jo det å drive ut kull vært dømt til døden lenge allerede - så ikke så rart at selskapet ikke tiltrekker seg de skarpeste knivene... (høhø togduan).

lederen for Statoil fikk så bra jobb at det førte til krise i England - så han hadde vel gjort en bra jobb da? Selv med STAT i navnet på selskapet.
Og har ble beskyldt for å gjøre FOR mange grep og for hardt.

DnB ble nettopp kåret til verdens mest lønnsomme bank - med en AP-pamp som leder......

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Lør 11 Apr 2015 - 12:16

No e dokker jævla usaklig her ... det her e et mc-forum for å diskutere vær og værmelding. I går va det kjempevær her, så æ gravde frem sykkelen, vridde om nøkkelen, trøkka på knappen og vips ... der starta den. Ikke verst mtp at sykkelen har stått urørt siden september en gang.
Det blei ingen kjøretur i går, men æ sku være klar tel i dag, tenkte æ

... men i dag va det pinade 2,6 cm sne på veien ..... sånn ca Mad

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Søn 19 Apr 2015 - 22:23

I dag har det vært sommer og sol :-)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

86 Re: Åssen er været hos deg i dag da ? on Lør 7 Nov 2015 - 11:59

I dag er det sommer og sol ...

Primera`n går liksom litt og "holder igjen" om dagen,i går skiftet jeg plugger og tilhørende herligheter.Men han er ikke som før..enda...men litt mer værsstearbe om måndan så............ Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4