Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

prosjekt Suzuki cs 50 1980 +

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Ons 19 Nov 2014 - 21:20

DA har jeg redda en Suzuki cs 50 fra å bli spiker Wink.

Har planer om å sette stand denna moppen, men problemet oppstår da jeg mangler info på hvor jeg kan få fatt på deler til denna.

Ikke nok med det, så fulgte det heller ikke med papirer, finner ikke NOE form for info på moppen om hvor rammenummer er eller hvilken type/modell exakt dette er!!!

Vis Medlemmets Profil

2 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 6:13

Merkelig at ikka administratorkorpset har fått med seg at det har kommet et nytt medlem her?!
-Vel, da får jeg starte med å si Velkommen hit..

Ikke at jeg kan noe om Suzuki Cs, men det finnes andre som kan, de er Google, Wiki, Amazon og cmsnl.com.

Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_CS
Amazon http://www.amazon.co.uk/Suzuki-Roadie-Workshop-Motorcycle-Manuals/dp/0856969419
Cmsnl http://www.cmsnl.com/suzuki-cs50-1983-d_model13133/partslist/

Artig å lære at dette også kan kalles en Puch og at den også kom i 80cc utgave.

Dette er helt sikkert en enkel doning å få deler til, jeg tror dette kan gå bra! Hold oss oppdatert sånn en gang iblandt?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 7:16

Trollerud skrev:Merkelig at ikka administratorkorpset har fått med seg at det har kommet et nytt medlem her?!
-Vel, da får jeg starte med å si Velkommen hit

Jo'a,fikk det da med meg og var inne og sjekket prosjektet,men umiddelbart så hadde jeg ikke så mye å tilføre da jeg ikke kjenner til denne moppen. Satte meg faktisk til og begynte å goggle den,men så plutselig ble det litt hektisk på jobben,så måtte stikke.

Supergjeita79 skal selvfølgelig være velkommen iblandt oss! Hiv ut et bilde av prosjektet ditt!

4 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 8:01

KliffArne skrev:..men så plutselig ble det litt hektisk på jobben,så måtte stikke.

Ja, særlig.... clown

Vis Medlemmets Profil

5 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 9:02

Hehe jotakk for det trollerud :).

ja e fant ei amerikansk side kor man får tak i hver en skru til moppen!!, men er ikke så begeistra for å handle sånn og hadde først å fremst håpa på at det fantes noe i norge eller våre naboland da :)

Vis Medlemmets Profil

6 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 9:03

hvordan legger jeg ut bilder da ?? :)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 9:31

har prøvd å gått ut av mobilverson å legge inn bilder via TINYPIC men uten hell!!!,

HJEEELP. :)

Vis Medlemmets Profil

8 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 14:16

supergjeita79 skrev:har prøvd å gått ut av mobilverson å legge inn bilder via TINYPIC men uten hell!!

Sorry, skjønner ikke en pøkk. KnutR må nok på banen, ha litt tolmodighet bare, han har vel noen hester han må ta seg av først?

Ellers så gjør man som gamle folk; Opprett en profil på Photobucket eller tilsvarende, last bildene opp der, og så kan du bruke bildeknappen over her til å lime inn linken.. Da vil det funke. Hvis ikke KnutR har føkket opp det også.. tongue

Vis Medlemmets Profil

9 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 14:58

Trollerud skrev:
supergjeita79 skrev:har prøvd å gått ut av mobilverson å legge inn bilder via TINYPIC men uten hell!!

Sorry, skjønner ikke en pøkk. KnutR må nok på banen, ha litt tolmodighet bare, han har vel noen hester han må ta seg av først?

Ellers så gjør man som gamle folk; Opprett en profil på Photobucket eller tilsvarende, last bildene opp der, og så kan du bruke bildeknappen over her til å lime inn linken.. Da vil det funke. Hvis ikke KnutR har føkket opp det også..  tongue

tjaaah, men HVOR er bildeknappen hehe??

Vis Medlemmets Profil

10 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 15:07

jeg har brukt tinypic her og det har funket.
bildeknappen heter "insert image"

Vis Medlemmets Profil

11 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 17:33

KnutR

Admin
Knappen heter "insert image" ja, finner den i femte "bolken" fra venstre når du skriver innlegg.

Og ang CS50: Se på signaturen min.
Artig liten tass det der, men glem å få tak i deler. Denne rakkeren var for avansert da den ble sluppet, moped med elchoke, elstart, tankmåler og oljelampe ble for mye tekno så tidlig på 80-tallet.
Det som er artig med den, er at det faktisk er en tretrinns automat - og ikke slur-o-matic (vario) slik som på mange andre automatmopper.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

12 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 20:10

Trollerud skrev:
KliffArne skrev:..men så plutselig ble det litt hektisk på jobben,så måtte stikke.

Ja, særlig....   clown

Hehe,skjer ikke ofte.Men når det skjer så stikker jeg Twisted Evil

13 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 21:06

KliffArne skrev:
Trollerud skrev:

Ja, særlig....   clown

Åja du er den typen som løper å hjemmer deg på dass med en gang noe skal gjøres Suspect

Vis Medlemmets Profil

14 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 21:12

custom skrev:
KliffArne skrev:
Trollerud skrev:

Ja, særlig....   clown

Åja du er den typen som løper å hjemmer deg på dass med en gang noe skal gjøres Suspect

Og disse igjen, har vel du fått mange av i slamsugerbilen opp igjennom årene?

Ikke lurt å sitte på potta når Custom kommer med de SVÆRE slangene sine... rabbit

Vis Medlemmets Profil

15 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Tor 20 Nov 2014 - 21:32

Trollerud skrev:
custom skrev:
KliffArne skrev:
Trollerud skrev:

Ja, særlig....   clown

Og disse igjen, har vel du fått mange av i slamsugerbilen opp igjennom årene?

Ikke lurt å sitte på potta når Custom kommer med de SVÆRE slangene sine...  rabbit
Men jeg er en jævel til å suge affraid

Vis Medlemmets Profil

16 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Fre 21 Nov 2014 - 1:26

Huff,nå spammer vi visst prosjekttråden til vårt nyeste medlem,det bør vi kanskje ikke gjøre Embarassed

17 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Fre 21 Nov 2014 - 1:47

TJÆÆÆÆH kanskje DET ja !! Wink

skjønner værtfall ikke en dritt dere kommer med Razz

fant ut at moppen min er en 85 mod og første gang registrert i norge i 2004!!, og siste gang reg på vei var i 2009 :), så NÅÅÅÅ mangler det bare å forstå seg på hvordan legge ut noen BILDER!!!!!_#£#^#÷+5#7.

Vis Medlemmets Profil

18 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Fre 21 Nov 2014 - 3:13

supergjeita79 skrev:

skjønner værtfall ikke en dritt dere kommer med Razz

Det er det ikke mange som gjør

supergjeita79 skrev:
, så NÅÅÅÅ mangler det bare å forstå seg på hvordan legge ut noen BILDER!!!!!_#£#^#÷+5#7.

Gå inn på "photobucket.com", lag deg en bruker,last opp bilder. Når du da klikker på bildet du vil legge inn her,så får du noen linker på høyre siden. Kopier bildelinken og lim den inn her i tråden.

Alle unntatt "haya"får til dette clown

19 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Fre 21 Nov 2014 - 7:23

supergjeita79 skrev:
, så NÅÅÅÅ mangler det bare å forstå seg på hvordan legge ut noen BILDER!!!!!_#£#^#÷+5#7.

Når du går inn på et bilde på Photobucket eller der du har lagret bilde så høyreklikker du på bildet og klikker på der hvor det da står kopier bildenettadresse så går du hit igjen:

og klikker på insert image
da kommer det opp en rute hvor du skal lime inn bildenettadressen OK??

Enklet som blekk... pes..

Vis Medlemmets Profil

20 Re: prosjekt Suzuki cs 50 1980 + on Fre 21 Nov 2014 - 8:29

hehe den er good, da gjør jeg detta etter jobb :) tnx.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]