Jah. Da begynner det vel snart noe her dah.

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5
KliffArne skrev:Blir spennende å se hva Jompa har pakket ned i eska, best så det er så ligger det en melkemaskin der
Palma skrev:KliffArne skrev:Blir spennende å se hva Jompa har pakket ned i eska, best så det er så ligger det en melkemaskin der
Vær lit forsiktig ved åpninga av esken, hold beltet stramt om livet og ingen "løse" deler hengene å slenge. En slik kamphund kan være like glupsk som en duovac fra DeLaval![]()
JahhaWagenLagenKranken, Von skrev:Jah. Da begynner det vel snart noe her dah.![]()
Er vel bare å komme til Bergen med alt vi vil ha coated? Jompa har sikkert sendt såpass mye lakk at han er sikkerBergen skrev:JahhaWagenLagenKranken, Von skrev:Jah. Da begynner det vel snart noe her dah.![]()
Tror vi må snakkes om anlegget mitt også Kranken
![]()
KliffArne skrev:Er vel bare å komme til Bergen med alt vi vil ha coated? Jompa har sikkert sendt såpass mye lakk at han er sikkerBergen skrev:JahhaWagenLagenKranken, Von skrev:Jah. Da begynner det vel snart noe her dah.![]()
![]()
Hehe, bare bestill mere lakk, du. Med en gang, husk det er leveringstidJompa skrev:KliffArne skrev:Er vel bare å komme til Bergen med alt vi vil ha coated? Jompa har sikkert sendt såpass mye lakk at han er sikkerBergen skrev:JahhaWagenLagenKranken, Von skrev:Jah. Da begynner det vel snart noe her dah.![]()
![]()
Æ sir bare Hmm, med trykk på h,en.
Jompa skrev:
Da er det ikke fritt for at æ får litt prestasjonsangst til æ skal begynne med 2k lakken.
pelsen skrev:Er ikke noe farlig å lage prosjekttråd, er vel ikke noe krav her på BAN om at prosjektene våre skal bli ferdige.
Tvertimot, her skal man ikke bli ferdig. Den som blir ferdig blir utestengtpelsen skrev:Er ikke noe farlig å lage prosjekttråd, er vel ikke noe krav her på BAN om at prosjektene våre skal bli ferdige.
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5