Steiki !
No blir æ nødt te å parkere med bredsida mot "publikum" utafor Statoilstasjonen te sommern.
No blir æ nødt te å parkere med bredsida mot "publikum" utafor Statoilstasjonen te sommern.
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5
Bromm skrev:Ser veldig bra ut dette Kranken, men et lite spørsmål: ser det står "egnet lakkfilter" i beskrivelsen, bruker du vanlig mikro lakkfilter eller må man ha et noe grovere filter grunnet det keramiske fyllstoffet?
WagenLagenKranken, Von skrev:Bromm skrev:Ser veldig bra ut dette Kranken, men et lite spørsmål: ser det står "egnet lakkfilter" i beskrivelsen, bruker du vanlig mikro lakkfilter eller må man ha et noe grovere filter grunnet det keramiske fyllstoffet?
Godt spørsmål!
Jeg prøvde med et "vanlig filter", og det så ut til at det la seg fyllstoff i bunn av det, men sånn som det er skrevet, skal det vel ligge igjen noe... Så jeg brukte kun det filteret som er i sprøyten, det er noe grovere.
Vil tro det ligger et eller annet sted på siden der hva størrelse på filteret som anbefales.
WagenLagenKranken, Von skrev:Åja, her er gønneren. Billigste Biltema variant. Og da virker den seff ikke, fordi ingenting derfra virker, eller virker lenge, eller har kvalitet, eller... eller....... Noe som bildene helt klart viser.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knutk skrev:
Ønsker ikke å besudle en flott og informativ tråd med en BT-diskusjon, men har du aksjer i BT siden det er en stor sak at du greier å knekke lakk utav sprøyta fra BT?![]()
Bromm skrev:Kjøpte denne http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Luftverktoy-ovrig/Lakksproyte-SG125-2000035455/
Funker som bare det på småting og lakkreprasjoner. Her slipper du strupe så mye, men litt lite sprøytebilde på den for større flater.
Sist endret av WagenLagenKranken, Von den 18.12.15 0:00, endret 1 gang
ArcticTiger skrev:Kunne trengt litt lakk det gølvet dit og, Kranken![]()
joo skrev:Ble jo riktig pent resultat![]()
Er den lakken særdeles drøy?
Men kan ikke skjønne at det lar seg gjøre å overse det lakkfilteret![]()
joo skrev:Takk for svar.
Fin tråd, fint resultat![]()
Ønsker meg plutselig veldig sandblåserkabinett...
Bromm skrev:joo skrev:
Ønsker meg plutselig veldig sandblåserkabinett...
Bygge et selv?
mortal skrev:Ser veldig bra ut det her, Jompa. Men det gjenstår jo å se hvordan det blir etter litt bruk da, er spent på det.
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5