Bike Anarchy Norway - BAN.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Nettkjøp....fører det til nedleggingstrusler for bransjeforretninger flest ?

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

intrudergubbe

Jeg spørger kun,så får noen andre svare ? om mulig...   What a Face

http://endre.tajet@gmail.com

jhn

Selvfølgelig gjør det ... men det merkes først/best på mindre steder med bare en sportsforretning, en hvitevare-/elektronikk-forretning osv
Det fører jo også til høyer priser hos de som kjemper for overleve.

Mahatma

Mahatma
Hadde det.ikke vært så jævlig dårlig service i butikkene hadde jeg hatt dårlig samvittighet clown

KnutR

KnutR
Admin
Jeg liker å handle lokalt. Prøver å støtte oppunder lokale næringsliv så langt det lar seg gjøre.

MEN; når man da får beskjed om at "kan ikke skaffe", "vil ikke skaffe", "det er ikke å få tak i" eller i verste fall får oppgitt priser som bare skal skremme deg ut døra igjen, så har jeg null skrupler med å bestille på nettet.

Det finnes hederlige unntak, uten at jeg skal dra fram verken negative eller positive opplevelser her.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500 (selges), Suzuki GS125 (selges), Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), Garelli Eureka Flex (låvefunnet, selges) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til regnværsdager, Peugeot 508.

bikeridr

bikeridr
KnutR skrev:Jeg liker å handle lokalt. Prøver å støtte oppunder lokale næringsliv så langt det lar seg gjøre.

MEN; når man da får beskjed om at "kan ikke skaffe", "vil ikke skaffe", "det er ikke å få tak i" eller i verste fall får oppgitt priser som bare skal skremme deg ut døra igjen, så har jeg null skrupler med å bestille på nettet.

Det finnes hederlige unntak, uten at jeg skal dra fram verken negative eller positive opplevelser her.
Enig med du Very Happy

jhn

bikeridr skrev:
KnutR skrev:Jeg liker å handle lokalt. Prøver å støtte oppunder lokale næringsliv så langt det lar seg gjøre.

Enig med du Very Happy
Æ å ... kjøpe mest mulig lokalt

mekkern

mekkern

Vil gi den to tommeler opp. Very Happy

Haya99

Haya99
...tjæææ - vel - kanskje det...?

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]